سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41413 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مقنعه دانشجویی نوار دار بروجرد
    16 شهریور 1401 - 17:55
    شناسه : 205975
    0

    در کشور ما ایران پوشش سر عموماً با چادر و روسری و همچنین شال صورت می ‌گیرد که مقنعه یک کاربرد رسمی دارد، مقنعه دانشجویی بروجرد از جمله محصولات پرطرفدار در کشور می باشد.

    پ
    پ

    مدارس معمولا مقنعه را با سبک مانتو شلوار و یونیفرم مدرسه ست می کنند اما دانشجویان مقنعه های خاص خودشان که معمولا طرح کرواتی دارد با لباسهایشان ست می کنند گونه ای از افراد این نوع مقنعه ها را با نام مقنعه ی دانشجویی بیشتر می شناسند.

    مقنعه های کراواتی که قسمتهای بلند مقنعه از پشت گردن به حالت ضربدری حرکت و قسمت سینه امتداد پیدا می کند بعد از پوشیدن مقنعه و با سفت شدن این دوتا بند مقنعه روی سر محکم قرار می گیرد و شما می توانید در قسمت جلوی آن به حالت کروات گره زد معمولا برای مدارس بیشتر از مقنعه های کشدار مخصوصا در مقاطع ابتدایی و راهنمایی که فعالیت و جنب و جوش بسیار زیادی دارند استفاده می شود طریقه استفاده کردن مقنعه کشدار بسیار راحت می باشد به گونه ای که ابتدا کش را دور گردن انداخته و سپس مقنعه رابر سر می اندازند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\تولیلیلی.jpg

    افرادی که قصد خرید عمده این محصول را دارند می توانند به سایت آراد برندینگ مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. روش نگهداری بسیار آسان می باشد به گونه ای که شما باید اولین بار مقنعه خریداری شده را با آب سرد و به صورت جداگانه بشویید تا رنگ استفاده شده برای مقنعه پس ندهد و لباسهای دیگرتان را خراب نکند مقنعه های تیره را باید با مایع شوینده شستشو کرد و مقنعه های روشن را بهتر است با پودر صابون یا صابونهای نرم کننده شستشو دهید تا لطافت آنها حفظ شود توصیه می شود از نرم کننده ها به هیچ عنوان استفاده ننموید و در آخر برای بور نشدن مقنعه ها کافیست آنها را در تماس با نور خورشید و آفتاب قرار ندهید و برای خشک شدن لباس آنرا به صورت پشت و رو آویزان کنید هنگام اتوکشی پارچه نخی نازک بر روی مقنعه بیندازید.

    مقنعه دانشجویی بروجرد

    یکی از شهرهای تولید مقنعه دانشجویی شهر بروجرد می باشد که علاوه بر تولید و عرضه این مقنعه ها برای مصرف افراد شهر خود آن را به شهرهای دیگری نیز ارسال می کنند.

    اگر بخواهیم راجع ‌به مقنعه توضیحی بدهیم باید بگوییم که یک نوع پوششی مانند روسری مشکی مجلسی می ‌باشد که در کشورهای اسلامی و مسلمانان توسط بانوان برای پوشاندن موهای سر و قسمتهای فوقانی اندام خود که اصولاً هم با لباسهای عادی پوشیده نمی ‌شوند استفاده می کنند که جالب است بدانید کاربرد این مقنعه ها در کشور ما به اندازه ی کمی متفاوت می ‌باشد که معمولاً در لباسهای اداری و محیطهای رسمی و مدارس و همچنین دانشگاه‌ ها از آن استفاده می ‌کنند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\اوققق.jpg

    در کشور ما ایران پوشش سر عموماً با چادر و روسری و همچنین شال صورت می ‌گیرد که مقنعه یک کاربرد رسمی دارد، مقنعه دانشجویی بروجرد از جمله محصولات پرطرفدار در کشور می باشد.

    امروزه مدلهای تولید شده مقنعه در کشورمان ایران با مدلهای کشورهایی مانند ترکیه و مالزی همچنین کشورهای عربی بسیار متفاوت می ‌باشد در این مقاله با ارائه مطالبی می‌ خواهیم تفاوت همه آنها را را برای شما بیان کنیم که در ابتدا نیاز است که با انواع مقنعه آشنا شوید تا بتوانید تفاوت هر یک را متوجه شوید.

    مقنعه دانشجویی نواردار

    با پیشرفت مد و تکنولوژی تولیدکنندگان مقنعه به فکر افتاد مقنعه ای تولید کنند که علاوه بر راحتی که دارد زیبایی منحصر به فردی داشته باشند که با تولید انواع مقنعه دانشجویی در طرحهای کرواتی و نواردار درخشیدند این نوع از مقنعه ها را می توان با انواع مانتو کلاسیک وشلوار و مانتوهای رسمی و اداری ست نمود این مدل مقنعه از جنسهای مختلفی دوخته می شود اما معمولا نوار بکار رفته از جنس ساتن می باشد.

    جنس نخی: از قدیم از پارچه نخی برای تولید چادر و مقنعه استفاده بسیار زیادی می شود این نوع جنس پارچه برای دوخت مقنعه بسیار مناسب می باشد زیرا شما دچار هیچ گونه عرق در فص گرم نخواهید شد اما یکی از معایبی که می‌توان به آن اشاره نمود چروک شدن سریع می باشد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ن.jpg

    جنس پلاستیکی: نوع دیگریاز پارچه ها که برای مقنعه دانشجویی نواردار مورد استفاده قرار می گیرد از جنس پلاستیک است این نوع مقنعه ها حالت صاف و براقی دارد و هم چنین نخ کش و چروک نخواهد شد اما این نوع پارچه در گرما موجب اذیت و عرق کردن خواهد شد.

    جنس کرپ: نوع دیگری از مقنعه های اداری وجود دارد که جنس آن از نوع کرپ می باشد این نوع پارچه که پیشتر به عنوان پارچه چادری مورد استفاده قرار می گیرد بسیار لخت و براق روی سر قرار می گیرد به گونه‌ای که نیاز به درست کردن مقنعه در مدت زمان کوتاه نیستید نکته اصلی چروک نشدن این مقنعه می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.