×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

کاهش قیمت رمز ارزها و ادامه دار شدن بازار نزولی، فرصت خوبی را به خریداران ارز دیجیتال داد تا سرمایه خود را بیشتر کنند. کسانی که با دید بلند مدت به سرمایه گذاری خود نگاه می کنند، معمولا از این فرصت ها حداکثر بهره را می برند. هنوز هم بازار ارز دیجیتال روند صعودی خود را شروع نکرده است و سرمایه گذاران می توانند خریدهای خود را در قیمت های پایین انجام دهند. به همین جهت، ما در این مقاله خرید ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن را آموزش می دهیم تا علاقه مندان بتوانند این کار را به آسانی انجام دهند. اما بهتر است که در ابتدا ببینیم شرایط معامله در بیت ایمن چگونه است و این صرافی ارز دیجیتال از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می کند. در بخش های بعدی به صورت جداگانه به بررسی این موضوعات می پردازیم.

images 1662617331 - خرید آسان ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن - ارز دیجیتال

معامله آسان در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن

شرایط معامله در صرافی بیت ایمن باعث می شود که طیف گسترده ای از علاقه مندان به خرید ارز دیجیتال بتوانند در آن فعالیت کنند. افراد بالای 18 سال، می توانند با ارائه یک مدرک شناسایی و تکمیل اطلاعات هویتی در صرافی بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنند. پس از ثبت نام و احراز هویت، امکان خرید ارز دیجیتال با بهترین شرایط برای متقاضیان فراهم می شود. برخی از شرایطی که می توانند کیفیت معامله شما در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن را افزایش دهند، شامل موارد زیر می شوند:

  • کارمزد کم معاملات در صرافی ارز دیجیتال Bitimen
  • عمق بازار بالا که باعث می شود بتوانید حجم بالایی از ارزهای دیجیتال را در قیمت ثابت خرید و فروش کنید
  • اختلاف کم بین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال که باعث می شود زودتر به سود برسید
  • تنوع بالای ارزی که امکان ساخت یک سبد متنوع و متشکل از کوین های مطرح و معتبر را به شما می دهد
  • تسویه آنی که به سرعت فعالیت شما در صرافی ارز دیجیتال کمک می کند و تجربه بهتری را رقم می زند

این ها فقط برخی از امکاناتی هستند که صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن برای خرید و فروش رمز ارز در اختیار شما می گذارد. شما می توانید این امکانات را حین معامله هر یک از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و… دریافت کنید. برای اطلاع از رمز ارزهایی که در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن پشتیبانی می شوند، می توانید بخش بعدی مقاله را مطالعه کنید.

images 1662617351 - خرید آسان ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن - ارز دیجیتال

کدام رمز ارزها در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن معامله می شوند؟

یکی از سیاست ها و ارزش های سازمانی بیت ایمن، پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی می باشد که از اعتبار بالایی برخودار اند. بنابراین در این صرافی ارز دیجیتال، تنها رمز ارزهایی را می بینید که به لحاظ اعتبار و سابقه عملکرد در شرایط خوبی قرار دارند. نام این رمز ارزها عموما در فهرست 100 کوین برتر بازار به چشم می خورد و بنابراین شهرت و تقاضای آن ها هم زیاد است. با این حال جهت احترام به سلیقه و درخواست کاربران، برخی ارزهای دیجیتال پر طرفدار دیگر هم به صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن اضافه خواهند شد.

در صرافی بیت ایمن، ارزهای دیجیتال متاورسی، وب 3.0، دیفای، گیمفای، پیگیر گریز، استیبل کوین، میم کوین و… خرید و فروش می شوند. بنابراین شما می توانید طیف گسترده ای از رمز ارزهای بازار را در این صرافی خرید و فروش کنید. فهرست کامل این رمز ارزها را هم می توانید در صفحه اصلی سایت صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن مشاهده کنید.

images 1662617370 - خرید آسان ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن - ارز دیجیتال

چه مراحلی برای خرید ارز دیجیتال وجود دارد؟

برای خرید ارز دیجیتال در صرافی بیت ایمن، چند مرحله آسان را پیش روی خود می بینید که همگی به سادگی انجام خواهند شد. این مراحل شامل: ثبت نام، احراز هویت، شارژ حساب، ثبت سفارش خرید ارز دیجیتال هستند. بنابراین کار سختی برای ثبت معامله خود نخواهید داشت و به سادگی می توانید خرید رمز ارز را انجام دهید. شرایط خرید و فروش عموم ارزهای دیجیتال در صرافی بیت ایمن به یک شکل است. مثلا همانگونه که سفارش خرید بیت کوین را ثبت می کنید، می توانید سفارش خرید تتر و اتریوم را هم ثبت کنید. ثبت سفارشات به طور کلی با دو روش عادی و فوری و به وسیله دو ارز پایه تومان و تتر انجام می شود.

با این تفاسیر می توانیم بگوییم که در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، همه چیز برای آغاز یک سرمایه گذاری مطمئن فراهم است. دو ویدئوی آموزشی هم در صفحه راهنمای استفاده قرار دارند که می توانند در بهبود تجربه کاربری شما در صرافی بیت ایمن موثر باشند. پشتیبانان صرافی ارز دیجیتال Bitimen نیز، در تمامی ایام هفته به صورت 24 ساعته گوش به زنگ هستند تا در صورت نیاز شما را یاری کنند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر یا بروز هر گونه مشکل، می توانید از طریق پنل پشتیبانی سایت، با متخصصین این بخش تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را از آن ها بگیرید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.