×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

اقبالی - اگر اسکوچیچ می‌ماند در جام جهانی شکست‌های سنگینی را متحمل می‌شدیم/ کی‌روش اجازه دخالت نمی‌دهد؛ آبرومندانه از قطر برمی‌گردیم - مسعود اقبالی

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال که اعتقاد داشت تیم ملی با این وضعیت متحمل شکست‌هایی سنگین در جام جهانی خواهد شد، حالا نظرش به دلیل بازگشت کی روش، کمی تعدیل شده است. بخش‌هایی از مصاحبه تازه اقبالی را در زیر می‌خوانید:

*از روز اول گفتم و امروز هم همان حرف‌ها را تکرار خواهم کرد،‌ من موافق حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران بوده و هستم. اگر نگاهی به همین چند وقت اخیر داشته باشیم رفتارها و اتفاقاتی که افتاد در نهایت منجر به آن شد که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی قدرت و صلابت خود را از دست بدهد و دیگر آن شخصیتی که سرمربی تیم ملی باید داشته باشد را نداشت.

*در چنین شرایطی بازیکنان به سختی اسکوچیچ را قبول می‌کردند و دیدیم که این اتفاق در تیم ما افتاد اما یکی از شاخصه‌های کی‌روش این است که اجازه دخالت و حضور به سایرین را نمی‌دهد.

*اسکوچیچ یک شاخصه خوب داشت، او در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران در شرایط بدی بود تیم را در دست گرفت و در نهایت جواز حضور در جام جهانی به دست‌ آورد اما در ادامه راه مخالفت‌هایی که شد وجه او را به عنوان سرمربی تیم ملی زیر سئوال برد. جنبه مثبت کی‌روش این است که حس برتری را به تیم ملی تزریق می‌کند،‌ از سویی دیگر فرهنگ ما ایرانی را خوب می‌شناسد.

*بی تردید تیم ملی با حضور کی‌روش در جام جهانی آبرومندانه از جام جهانی کنار خواهد اما اگر اسکوچیچ بود باخت‌های سنگین‌تری را شاهد می‌بودیم.

*در این شرایط و با توجه به زمان باقی‌مانده تا آغاز بازی‌های جام‌جهانی بدون شک کی‌روش بر روی سیستم دفاعی کار خواهد کرد و بازیکنان جدیدی را شاید به تیم ملی اضافه کند. ما چهره‌هایی را داریم که دیده نشده و فرصت حضور نداشتند اما با آمدن خود به تیم ملی می‌توانند در جام‌جهانی برای کشورمان به میدان بروند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.