×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مشعل از جمله ابزارآلات مهم در ایزوگام محسوب می شود و نوع آن می تواند کیفیت نصب ایزوگام اکسیر را تخمین بزند مشعل ایزوگام با نوع گازوئیلی از سوخت گازوئیل استفاده می شود و از قیمت مناسب تری نسبت به مدلهای دیگر برخوردار می باشد.

حتما در نظر داشته باشید که این مشعلها می بایست دور از دسترس کودکان نگهداری کرد زیرا به خاطر اشتعال امکان خطرهای ناگواری را ممکن است به همراه داشته باشد و از آسیبهای احتمالی جلوگیری کرد.

مشعلهای ایزوگام برای افرادی که هیچ گونه تخصصی در این زمینه ندارند توصیه نمی شود و بهتر است این کار را به افراد ماهر و خبره سپرد تا علاوه بر استحکام و بهتر شدن نصب ایزوگام باعث به خطر افتادن جان افراد نشود.

word image 206070 1 - خرید مشعل ایزوگام استاد کار کوچک - خرید مشعل ایزوگام

لازم است بدانید که مجموعه آراد برندینگ در حوزه کسب کار در زمینه های مختلف دارای سابقه بسیاری بوده از این رو افراد می توانند با خیالی آسان تر به سایت ما مراجعه کرده و راهنماییهای لازم را دریافت نمایند.

امروزه با وجود پیشرفت و تکنولوژی می توانید طرز استفاده از این مشعلها را با یک جستجوی ساده در اینترنت مشاهده کنید اما برای روند بهتر شدن نصب ایزوگام دمیده طرح دار با افراد متخصص تمیزی و کیفیت آن را بالا ببرید.

این کالا را تجار بدون دغدغه از طریق سایت اینترنتی سفارش داده و در محل مورد نیاز با قیمت مناسب تحویل می گیرند و همچنین می توان آن را در بسته بندیهای بسیار خوب به فروش رساند.

مشعل ایزوگام استاد کار

مشعلهای ایزوگام را می توان با دو نوع ساده و کلاج دار طبقه بندی کرد که بر اساس کارایی انتخاب و سپس استفاده می شوند مشعل ایزوگام استاد کار در ایران رونق بالایی دارد و یکی از پر کاربردترین مشعلها به شمار می رود.

به طور کلی مشعلهای ایزوگام شاخصه های فراوانی دارند و هر کدام از آنها می تواند بر روی قیمت تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد، به طور مثال نوع کلاج دار بودن آن بر کیفیت آن موثر بوده و می تواند سبب تسریع و راحتی کار شود که اکثر افراد برای نصب ایزوگام از نوع کلاج دار آن استفاده می کنند.

word image 206070 2 - خرید مشعل ایزوگام استاد کار کوچک - خرید مشعل ایزوگام

مشعلهای ایزوگام با اندازه های متفاوت می توانند مصرف سوخت در مشعل را کم یا زیاد کنند و بر اساس متراژ سطح مورد نظر می توان آن را انتخاب و به کار برد این مشعل ایزوگام استاد کار نه تنها برای ایزوگام پشت بام بلکه می توان در بسیاری از صنایع از آن استفاده کرد و تولید کنندگان توانسته اند صادرات خوبی از این محصول را به کشورهای همجوار داشته باشند.

در زمان نصب ایزوگام آن قسمتی که دارای پوشش نایلون است مشعل زده می شود و شعله های آتش باعث می شود تا نایلون به راحتی ذوب شود و قیر یا ایزوگام به حالت چسبناک در آمده و آماده نصب می شوند.

مشعل ایزوگام کوچک

در سالهای اخیر کارخانه های تولید کننده متعددی در سر تا سر کشور انواع مشعل ایزوگام را همچون مشعل صنعتی در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک تولید نمودند و این محصول را با کیفیت عالی به بازار عرضه نمودند در حال حاضر مشعلهای ایزوگام به کمک استادکاران و عایق کاران آمده اند تا از نفوذ رطوبت به داخل بناها جلوگیری کنند و با ایجاد گرمایشی مناسب، موجب نصب دقیق تر ایزوگام بر روی سطوح مختلف شوند.

این کالا، مدلهای متنوع ای دارد و توسط شرکتهای مختلفی با مواد اولیه با کیفیت تولید می شود تا در دسترس مشتریان قرار گیرند نوع سوختی که برای مشعلهای ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد، گاز مایع می باشد و درون مخزن فلزی قرار دارد.

word image 206070 3 - خرید مشعل ایزوگام استاد کار کوچک - خرید مشعل ایزوگام

این کپسولها وزن سبکی دارند و حمل مشعل ایزوگام کوچک بر روی داربستها و در ارتفاعات بالا آسان می باشد علاوه بر اینکه بر روی مشعلها یک دستگیره جهت کم و زیاد کردن شعله وجود دارد، در قسمت بالای این کپسولها نیز یک شیر تعبیه شده است که در مواقع ضروری جریان گاز را به طور کامل قطع می کند.

مشعل گرفتن بر روی ایزوگام یعنی میزان حرارتی که با استفاده از مشعل بر روع لایه های ایزوگام تک لایه اعمال می کنند تا آن ناحیه عایق بندی و ضد آب شوند از جمله مناطقی که حتما باید با ایزوگام پوشانده شوند، پشت بامهای بتنی و سقفهای کم شیب و برخی از دیوارها می باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.