×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بعد از رنده کردن هویجها آن را را قابلمه می ریزیم و چند دقیقه بدون اضافه کردن آب تفت می دهیم تا کمی نرم‌ شود سپس مقدار کافی آب اضافه می‌ کنیم و به مدت نیم ساعت روی حرارت قرار می دهیم بعد از این مرحله شکر را به آرامی به قابلمه اضافه می ‌کنیم و هم می زنیم تا کاملا مخلوط شود سپس حرارت‌ را کم می کنیم تا با حرارت ملایم به جوش آید.

بعد از به جوش آمدن باید کفی که‌روی سطح قابلمه به‌ وجود می‌ آید را خارج کنیم بعد از این کار هل، زعفران دم کرده و گلاب را به آن اضافه ‌می‌ کنیم و ‌چند دقیقه دیگر نیز اجازه می‌ دهیم تا بپزد، مربای هویج باید به اندازه ای پخته شود که نه خیلی سفت و نه خیلی آبکی باشد.

word image 206089 1 scaled - خرید مربا خانگی توت فرنگی - مربا خانگی

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه این مجموعه ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات مبنی بر خرید این محصول را بپرسید همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید.

یکی دیگر از انواع مرباهای پر طرفدار که به صورت خانگی می توان آن را تهیه کرد، مربای انجیر است که برای تهیه این مربای خوشمزه به موادی از قبیل انجیز، شکر، گلاب، هل، زعفران دم‌ کرده و ‌آب نیاز داریم.

مربای خانگی توت فرنگی

یکی از پر طرفدار ترین انواع مرباها که در سراسر جهان استفاده می شود مربای توت فرنگی است که یک مربای فصلی به حساب می آید که‌ در بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرد و عموما در این فصول به صورت خانگی تهیه می شود.

برای تهیه مربای توت فرنگی به مقدار مناسب توت فرنگی، لیمو ترش و شکر نیاز داریم در ابتدا باید توت فرنگیهای سالم و با کیفیت را انتخاب کنیم و گلبرگهای انتهای آن را خارج کنیم و میشوییم سپس با دستمال مناسب به طور کامل خشک می کنیم بعد از خشک کردن توت فرنگیها مقداری شکر روی آن می پاشیم و آب کافی به آن اضافه می کنیم سپس این محتویات را داخل یخچال قرا می دهیم تا کاملا آب بیندازد سپس آن را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و بعد از به جوش آمدن حدود ۲۰ دقیقه اجازه می دهیم تا روی حرارت بماند.

word image 206089 2 - خرید مربا خانگی توت فرنگی - مربا خانگی

سپس کف روی قابلمه را بر میداریم و اجازه می دهیم تا در دمای محیط سرد شود که لعاب مناسب را داشته باشد در ابتدا باید هویج نارنجی را کاملا بشوییم و رنده کنیم که اگر قصد مربای خانگی توت فرنگی نرم و‌ خوبی را داریم باید هویجها را خیلی ریز رنده کنیم که البته این مورد کاملا سلیقه ای و بسته به ضائقه افراد دارد.

در ادامه هویجها را روی حرارت قرار می دهیم و حدود ۵ دقیقه بدون اضافه کردن آب تفت می دهیم سپس آب کافی اضافه می کنیم و در این مرحله باید حرارت اجاق را زیاد کنیم و زمانی که به نقطه جوش رسید باید شکر را نیز به قابلمه بریزیم بعد از اضافه کردن شکر باید کفهای روی سطح قابلمه را خارج کنیم سپس حرارت را کم می کنیم و اجازه می دهیم تا مربا بپزد.

خرید مربا خانگی

همانند بسیاری دیگر از محصولات خوراکی و ‌غیر خوراکی دیگر، خرید انواع مربا خانگی با شکر قهوه ای هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری میسر است امروزه خرید محصولات مختلف به صورت غیر حضوری و آنلاین بسیار متداول و مرسوم شده است که مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایتهای مورد نظر و معتبر اقدام به خرید غیر حضوری خود نمایند.

مزیتی که در این نوع خرید وجود دارد این است که در زمان، هزینه و ‌انرژی صرفه جویی می شود و با خیال راحت می توان محصول مورد نظر را با قیمت مناسب و‌ واقعی خریداری کرد.

از تمام میوه ها با رعایت شرایط مناسب می توان مربا خانگی تهیه کرد روش و فرایند تهیه این محصولات به صورت خانگی بسیار ساده است و‌ نیاز به فراهم کردن وسایل و مواد زیادی نمی باشد که در این مورد ما به بررسی طرز تهیه چند مورد از محبوب ترین مرباهای خانگی می ‌پردازیم.

word image 206089 3 - خرید مربا خانگی توت فرنگی - مربا خانگی

البته اگر بخواهیم مربای خانگی با کیفیت و مرغوبی را به صورت خانگی تهیه کنیم و از لحاظ طعم و‌ مزه نیز در شرایط خوبی باشد باید در فصلی که برداشت اصلی آن است اقدام به مربا گیری بکنیم زیرا در این مورد می توان هویج با کیفیت و تازه را به دست آورد که در نتیجه مربای با کیفیتی هم از آن‌ تولید می شود لذا خرید مربا خانگی برای افراد از طریق فضای مجازی بسیار امکان پذیر می باشد.

از لحاظ‌ میزان فروش و‌ مصرف بدون تردید مربای هویج نارنجی بیشترین طرفدار را دارد که علت آن می تواند این باشد که راحت آماده ‌می شود و فرایند پاک کردن و قطعه قطعه کردن آن نسبت به دیگر میوه ها به سادگی صورت می‌ گیرد علاوه بر این هویج را می توان در تمام فصول مختلف سال تهیه کرد و نگهداری راحتی نیز دارد.

برای تهیه مربای هویج باید ابتدا هویجها را با رنده مناسب به صورت رنده شده در آوریم نکته قابل توجه در این مرحله آن ‌است که هر چقدر هویج را ریز تر رنده کنیم مربای نرم تر و خوشمزه تری به دست می آید اما اگر قصد دارید تکه های مربا را زیر زبان خود احساس کنید اندازه آن درشت تر باشد بهتر است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.