×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo_2016-03-27_20-45-28با مردم : نشست منتخب مردم شهرستانهای رودسر واملش امروز با حضور حامیان و اعضای ستاد در سالن ارشاد شهرستان رودسر برگزار شد.

منتخب مردم رودسر و املش گفت: مردم اجازه ندادند حادثه ای همچون ۸۸ در این دو شهرستان رقم بخورد و تا زمانی که مردم از ولایت تبعیت کنند هرگز گول افراد منحرف را نخواهند خورد

به گزارش خبرگزاری «با مردم»، اسداله عباسی با اشاره بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرا شدن اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید توانمندی های گیلان را شناخت و با معیارهای اقتصاد مقاومتی تطابق داد تا گیلان را شکوفا کنیم.

وی با بیان اینکه باید از واردات بی رویه جلوگیری کرد افزود: نباید اجازه دهیم تا خودروهای لوکس و منطقه آزاد به داخل کشور وارد شوند.

نماینده منتخب مردم رودسر و املش خاطرنشان کرد: طی نشستی که با مجمع نمایندگان گیلان خواهیم داشت، در خصوص راه آهن رشت-قزوین، وضعیت تولید و اشتغال جوانان تصمیماتی را ارائه راهکار خواهیم داد.

عباسی به ساماندهی صنعت چای اشاره کرد و افزود: چای کشور باید مطابق با سایر اجناس قیمتش بالا رود و در مقابل تورم موجود سر خم نکند.

وی افزود: به زراعی از اساسی ترین نیازهای چایکاران است و با دادن وام به چایکاران باید اقتصاد مقاومتی را اجرا و عملی کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در حوزه انتخابیه رودسر و املش شعار داده شده است، گفت: عده ای می خواستند انتخابات ۷ اسفند را به کام مردم تلخ کنند اما با لطف خدا و مردم پاسخشان را دادند.

عباسی با بیان اینکه مردم اجازه ندادند حادثه ای همچون ۸۸ در این دو شهرستان رقم بخورد، گفت: تا زمانی که مردم از ولایت تبعیت کنند هرگز گول افراد منحرف را نخواهند خورد.

وی با اشاره بر اینکه نامزدهای انتخابات قصد تخریب چهره افراد پاکدست را داشتند، گفت: آن ها در شب انتخابات با حربه های پوچ تبلیغاتی سعی در ناکام کردن چهره های ولایتمدار در منطقه داشتند.

photo_2016-03-27_20-45-25

کاسپین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.