چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت کفپوش سنگ طبیعی
    18 شهریور 1401 - 2:30
    شناسه : 206122
    0

    شما می توانید برای بدست آوردن قیمت کفپوش سنگ، به وب سایتها مراجعه و انواع آن را باتوجه به کیفیت، بررسی نمایید. چرا که در کنار قیمت، کیفیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و قبل از تهیه ی محصول باید به آن دقت ویژه ای نمود تا بهترین نوع کفپوش را تهیه نمایید و از مزایای آن بطور کامل بهره مند شوید.

    پ
    پ

    در واقع ویژگیهای خاص عنصر سنگ طبیعی سفید سبب شده تا از آن در بسیاری از موارد از جمله به عنوان مصالح ساختمانی در داخل یا خارج از محیط و حتی در بسیاری از وسایل دکوری و تزیینی در جاهای مختلف استفاده شود. از انواع کفپوشها می توان کفپوش سرامیک طرح سنگ، کفپوش موزائیک، کفپوش پارکت، کفپوش لمینت، کفپوش پی وی سی و کفپوش سنگی را نام برد. کفپوش از مهم ترین و اصلی ترین اجزا در دکوراسیون داخلی می باشد که در زیبایی فضای داخل بسیار تاثیر می گذارد و انتخاب جنس این کفپوشها بستگی به میزان رفت و آمد در آن محلی دارد که می خواهید کفپوش را به کار ببرید. در گذشته کفپوش سرامیک بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گرفت اما امروزه استفاده از آن کمتر شده است.

    word image 206122 1 - قیمت کفپوش سنگ طبیعی -

    امروزه به دلیل زیبایی چشم گیری که کفپوشهای سنگی برای محیطهای مختلف به ارمغان می آورند محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده و تنوع این کفپوشها بسیار بالاست و در رنگهای مختلف سفید، صدفی، خاکستری، کرم، قهوه ای و بسیاری از رنگهای زیبای دیگر موجود می باشد که انتخاب طرح و رنگ این کفپوشها بسته به سلیقه هر شخص صورت می گیرد. اگر می خواهید فضای منزل خود را به فضایی لوکس تبدیل کنید و محیطی شیک و زیبا داشته باشید به شما پیشنهاد می کنم حتما به سایت آراد برندینگ سر بزنید و از انواع کفپوشهای سنگی با طرحها و رنگهای مختلفی که سایت ما در اختیار شما عزیزان قرار داده دیدن کنید. همچنین کفپوشهای سنگی به دلیل آنکه یک عنصر طبیعی می باشند قیمت نسبتا بالایی دارند به همین دلیل این کفپوشها اکثرا در مکانهای مجلل و لوکس به کار برده می شود.

    کفپوش سنگ طبیعی

    کفپوش سنگ مرمریت از دیگر کفپوشهای پر طرفدار می باشد که به دلیل براق بودن آن سبب روشن شدن محیط خواهد شد و در طرحها و رنگهای متنوعی در بازار عرضه می شود این سنگها رطوبت را به خود جذب می کنند به همین خاطر به کار بردن آنها در محیطهایی مثل استخر، حمام و آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب نمی باشند شست و شو این نوع کفپوشها هم مثل سنگهای مرمر و گرانیت آسان می باشد و به راحتی تمیز خواهد شد. نوعی دیگر از کفپوشها هستند که از آهک تهیه می شوند که این کفپوشها، کفپوش سنگ تراورتن می باشند که در انواع طرحهای مختلفی موجود می باشند ولی این نوع کفپوشها مقاومت کمتری نسبت به سایر کفپوشهای سنگی دارند به همین خاطر بهتر است برای محیطهای کم رفت و آمد مثل اتاق خواب ای نوع کفپوش را به کار ببرید.

    word image 206122 2 - قیمت کفپوش سنگ طبیعی -

    همانطور که گفته شد یکی از انواع کفپوش سنگ طبیعی، کفپوش سنگ گرانیت می باشد که این سنگها به دلیل آنکه در اثر فشار زیاد و دمای بالا تولید می شوند مقاومت و سختی بالایی در مقابل خط و خشها دارند سنگهای گرانیتی انواع مختلفی دارند و معمولا از آنها برای پوشش محیطهایی مثل تالارها و رستورانها و پذیراییها که پر رفت و آمد می باشند به کار برده می شوند زیرا نگهداری آتها آسان است و این سنگها تنوع طرح و رنگ بسیاری دارند و همچنین مقاومت آنها بالا می باشد و قابل شست و شو می باشند و خیلی راحت با آب تمیز خواهند شد. یکی از جذاب ترین و زیباترین سنگهای طبیعی، سنگ مرمر میباشد که به دلیل زیبایی چشمگیر این سنگها به عنوان کفپوش از آن در محیطهای مختلف استفاده می شود و سبب درخشندگی و روشنایی محیط خواهد شد بهت است از این نوع کفپوشها در محیطهای پر رفت و آمد مثل تالار، رستوران و استخر و غیره استفاده نشود.

    قیمت کفپوش سنگ

    شما می توانید برای بدست آوردن قیمت کفپوش سنگ، به وب سایتها مراجعه و انواع آن را باتوجه به کیفیت، بررسی نمایید. چرا که در کنار قیمت، کیفیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و قبل از تهیه ی محصول باید به آن دقت ویژه ای نمود تا بهترین نوع کفپوش را تهیه نمایید و از مزایای آن بطور کامل بهره مند شوید. کفپوش سرامیک طرح سنگ را می توان در تمامی ساختمانها به عنوان یک پوشش دهنده مناسب برای کف در نظر گرفت و از آن بخوبی استفاده نمود چرا که بسیار مقاوم است و می توان چندین سال کف ساختمان را از نم و رطوبت احتمالی جلوگیری نماید که از مزیت مهم آن می باشد.

    word image 206122 3 - قیمت کفپوش سنگ طبیعی -

    قطعا همه ی شما می دانید که قیمت کفپوش سنگ در مراکز فروش با توجه به نوع و کیفیت آن ها متفاوت است. کفپوش ها دارای مزایای فراوانی هستند همچنین با داشتن طرحهای گوناگون و مناسب می توان آن را در تمامی کفهای ساختمان قرار داد چرا که با توجه به رنگبندی مناسب می تواند یک جایگزین مناسبی برای کفپوشهای قدیمی باشد. از این رو، کفپوشهای قدیمی را می توان هر چند سال یکبار تخریب نمود و از کفپوشهای جدید و با کیفیت استفاده نمایید چرا که نه تنها موجب زیبایی خانه می شود بلکه به تقویت روحیه ی شما نیز کمک بسزایی می نماید که بسیار تاثیر گذار است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.