شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همبرگر زن فلزی چدنی
    18 شهریور 1401 - 4:19
    شناسه : 206123
    0

    سایت ما یعنی سایت آراد برندینگ در راستای فروش انواع همبرگر زن فلزی دستی و نیمه اتوماتیک بسیار موفق بوده است و مشتریان بسیاری را جذب نموده است.

    پ
    پ

    همبرگر زن فلزی راه بسیار آسانی برای غالب کردن گوشت همبرگر شماست و بدون دخالت دست می ‌توانید یک قالب کاملاً تمیز از همبرگر درست کرده و سرخ کنید و میل بفرمایید.

    همبرگر زن فلزی دارای یک صفحه گرد همراه با یک در اهرم دار قابل باز و بسته شدن است و جنس آن از فلز آلمینیوم می باشد و همچنین همبرگری که از این دستگاه تولید می ‌شود صد و پنجاه گرم وزن دارد.

    اگر می خواهید در خانه فست فودی خوشمزه و سالم تهیه کنید می توانید از همبرگر زن فلزی برای تهیه ی آن بهره ببرید و یکی از رنگهایی که در بین ایرانیان محبوب است رنگ سفید می باشد و می توانید همبرگر زن فلزی خود را به رنگ سفید تهیه کرده و با آن فست فودی درست کنید که بچه ها عاشق آن هستند.

    C:\Users\pc1\Downloads\Logo (10).jpg

    سایت ما یعنی سایت آراد برندینگ در راستای فروش انواع همبرگر زن فلزی دستی و نیمه اتوماتیک بسیار موفق بوده است و مشتریان بسیاری را جذب نموده است.

    به دلیل کیفیت بالای این محصول و قیمت مناسب این کالا در سایت ما از فروش بالایی برخوردار بوده است و همواره رضایت خریداران را به دنبال داشته است.

    سایت ما به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم همبرگر زن از تولید کننده این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رساند که توجه خریداران را جلب نموده است.

    همکاران ما در بخش فروش این محصول آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند تا راهنمایی لازم را در این زمینه به شما ارائه دهند.

    همبرگر زن فلزی چدنی

    یکی از نمونه های پر طرفدار و بسیار ویژه در بازار از این محصول تولید شده است که همبرگر زن فلزی چدنی و چرخ گوشت نام داشته که از جنس بسیار خوبی برخوردار می باشد.

    همانطور که از اسم این محصول مشخص است در تولید این محصول از فلز چدن استفاده شده که برخلاف وزن سنگین آن از استحکام بی نظیری برخوردار می باشد.

    در هنگام خرید این محصول باید به این نکته دقت نمایید که ظرفیت تولید چقدر است که دستگاهی متناسب را تهیه نمایید، همچنین نمونه ایستاده را رومیزی آن برای فضای شما مناسب می باشد.

    C:\Users\pc1\Downloads\Logo (4).jpg

    جنس بدنه همبرگر زن چدنی دارای مقاومت بالایی بوده و همچنین از شست و شوی آسانی برخوردار می باشد که برای خریداران بسیار اهمیت دارد.

    برخی از این دستگاه ها به گونه ای می باشد که قابلیت سلفون کشی دارد و سهولت در جا به جایی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

    برخی از این دستگاه ها دارای سر و صدای زیادی هستند که می تواند آزار دهنده باشد پس در هنگام خرید محصول باید به این نکته دقت نمایید.

    کیفیت این دستگاه ها به طوری بوده است که تجار بسیاری از کشورها این محصول را از طریق سایت ما خریداری کرده اند و تجربه خریدی بدون دغدغه داشته اند.

    با خرید از طریق سایت ما علاوه بر برخورداری از قیمت مناسب در اتلاف وقت و انرژی نیز صرفه جویی چشم گیری می شود و همچنین سهولت در خرید را به همراه دارد.

    همبرگر از انواع گوشت مرغ و‌ گوساله با سایر افزودنیها تهیه می شود که به کار گیری دستگاه همبرگر زن بسیار آسان و بهداشتی می باشد.

    همبرگر زن فلزی شیک

    همانطور که گفته شد همبرگر زنهای فلزی شیک در بازار وجود دارد و شما می توانید پس از تهیه ی آن در خانه با این روش همبرگر گوشت گوساله بسیار خوشمزه ای را تهیه کنید.

    طرز تهیه همبرگر خانگی با همبرگر زن فلزی به این گونه است که مقداری از گوشت را درون همبرگر زن قرار می‌ دهیم و درب آن را با کمک اهرم دستی می ‌بندید و فشار می ‌دهید و همبرگر شما قالب می ‌گیرد و آماده‌ است.

    اگر می‌ خواهید همبرگر پنیری درست کنید می ‌توانید یک لایه همبرگر نازک‌ تر را بر روی همبرگر زن بگذارید و کمی پنیر موزارلا و یا پنیرهای ورقه ‌ای گودا را بر روی آن قرار دهید و مقداری گوشت نیز را بر روی آن قرار دهید و سپس در همبرگر زن دستی را ببندید و فشار دهید تا همبرگر پنیری شما آماده شود.

    C:\Users\pc1\Downloads\Logo (10).jpg

    همبرگر زن فلزی ویژگیهایی چون قابل شستشو بودن آن هم بسیار آسان و راحت را نیز دارد و می ‌توانید با این همبرگر زن فلزی انواع و اقسام همبرگرها را تهیه و بعد از سرخ کردن آن را با نان و سالاد و سسهای مخصوص میل کنید.

    این همبرگر زن فلزی قابل ‌استفاده در منزل می‌ باشد و همچنین در محیطهایی چون فست فودیها و رستورانها هم می شود از این همبرگر زن فلزی استفاده کرد.

    همه می توانند از این همبرگر زن استفاده کنند حتی کودکان و هیچ آسیبی قرار نیست به کودک دلبندتان وارد شود اما بهتر است به آنها برای درست کردن همبرگر کمک کنید.

    جنس این همبرگر زن فلزی ضد زنگ و آلمینیوم است و هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد، رنگ‌ بندی این همبرگر زن فلزی سفید و طلایی و قرمز می‌ باشد و بسیار شیک و زیبا می باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.