جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت هواده اسپلش پرورش ماهی تک فاز
    18 شهریور 1401 - 5:31
    شناسه : 206134
    0

    این نوع از محصولات به دلیل کارایی بسیار بالایی که دارند قابل فروش و عرضه در تمامی فروشگاه های سطح کشور می باشند؛ علاوه بر آن سایت هایی نیز برای فروش این گونه از دستگاه ها طراحی شده است.

    پ
    پ

    چگونه یک پمپ هواده اسپلش تک فاز درجه یک را میتوان تشخیص داد و از کجا با قیمت مناسب می شود تهیه کرد. اگر به دنبال پمپ هواده هستید ابتدا باید با ویژگی های این پمپ آشنا شوید پمپ های هواده برای اکسیژن رسانی مطلوب در استخرها و حوضچه ها تولید و تعبیه شده اند همچنین برای گردش بهتر آب از این پمپ ها استفاده میشود.

    پرورش دهنده گان ماهی برای حوضچه های خود حتما نیاز به این پمپ ها دارند آنها براساس ظرفیت آبی که حوض دارد و حجم ماهی های پرورشی باید پمپ مناسب انتخاب کنند. این پمپ ها انواع و مدل های متفاوتی دارد. پمپ های ایرانی و ایتالیایی بهترین انواع پمپ ها هستند.

    اصلا هواده چیست؟ به مخلوط شدن اکسیژن محلول در آب و هوا برای ایجاد تعادل بین نسبت اکسیژن و آب موجود در حوض هوادهی می گویند این عمل برای رسیدن اکسیژن مورد نیاز برای ماهی ها لازم است پمپ های هواده اسپلش انجام این عمل را به عهده می گیرند در واقع برای پرورش ماهی در حوض حتما باید از این محصول صنعتی استفاده کرد، زیرا آب حوض ساکن و راکد است قیمت این پمپ ها بستگی به چند نکته دارد و آن میزان قدرت موتور و تولید اکسیژن و هوادهی است.

    C:\Users\pc1\Downloads\Logo (7).jpg

    این نوع از محصولات به دلیل کارایی بسیار بالایی که دارند قابل فروش و عرضه در تمامی فروشگاه های سطح کشور می باشند؛ علاوه بر آن سایت هایی نیز برای فروش این گونه از دستگاه ها طراحی شده است.

    خریدران محترم برای تهیه این دستگاه ها می توانند ابتدا به سایت های فروش آن و همچنین سایت آراد برندینگ مراجعه کرده، سپس با مشاهده ی دقیق محصولات موجود در سایت، نوع دستگاه مورد استفاده ی خود را انتخاب نموده و پس از ثبت سفارش در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

    امروزه نحوه ی خرید از طریق سایت، بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته و یک بستر عالی برای تهیه محصولات می باشد.

    هواده اسپلش پرورش ماهی

    در هنگام پرورش ماهیان در تراکم بالا، مقدار اکسیژنی که در داخل آب موجود است به حداقل می رسد و هنگامی که تابش آفتاب زیاد بوده و عمل فتوسنتز در حال انجام است، مقدار اکسیژنی که ماهیان در دسترس دارند کافی نیست.

    اصولا برای اینکه مقدار اکسیژن داخل استخر جبران شود از هواده اسپلش پرورش ماهی استفاده می شود؛ از این دستگاه در عمق های متفاوتی کاربرد دارد و جوابگوی خوبی برای جبران این عمل می باشد.

    C:\Users\pc1\Downloads\Logo (8).jpg

    که در زیر به چند نمونه از مزایای هواده اسپلش پرورش ماهی آن اشاره می کنیم:

    موتوری که در آن تعبیه شده است ضد آب بوده و هیچگونه آبی در داخل آن نفوذ نمی کند.

    این نوع از هواده ها دائما در حال کار می باشند اما به دلیل اینکه موتورشان در داخل آب است، سیستم خنک شده و این امر باعث پایین آمدن استهلاک این دستگاه می شود.

    به دلیل عملکرد بالایی که اینگونه از دستگاه ها دارا می باشند، با انجام پاشیدن آب به داخل هوا، از ورود گاز های سمی مانند آمونیاک، کربن دی اکسید و سولفید هیدروژن به داخل آب جلوگیری می کند و در عوض مقدار اکسیژن بسیاری را به آب درون استخر می رساند.

    قیمت پمپ هواده اسپلش

    برای خرید پمپ هواده اسپلش با قیمت مناسب می توانید به همین سایت مراجعه کنید. میزان قدرت موتور در مکش و پرتاب آب از کف به سطح بالای حوض مهمترین عامل قیمت گذاری برای پمپ های هواده است البته مواد اولیه تشکیل دهنده ی موتور هم از دیگر عوامل است یعنی هرچه قدر از جنس مرغوبتری ساخته شده باشد قیمت بیشتری هم دارد فولاد و آهن به کار رفته در آن و مقاومت آن نیز اهمیت دارد در پمپ های هواده اسپلش با کیفیت و درجه یک تمام این نکات رعایت شده است هر قیمتی برای این مدل پمپ ها ارزش دارد و قابل پرداخت است.

    پمپ های هواده دارای مدل های بسیار زیادی است که برای خرید حتما باید به اندازه حوضچه و استخر خود دقت کنید و همچنین حجم ماهی هایی که می خواهید پرورش دهید سپس پمپ مناسب را انتخاب و اقدام به خرید کنید.

    C:\Users\pc1\Downloads\Logo (9).jpg

    پمپ های هواده اسپلش تک فاز با قیمت های مناسب در این سایت عرضه میشوند این پمپ ها به دلیل کارایی بالا در پرورش ماهی بسیار مورد نیاز می باشند و بازار فروش خوبی دارند صادرات این محصول صنعتی به خوبی در حال انجام است.

    در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد قیمت هواده اسپلش تک فاز میتوانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

    پمپ های هواده در مدل های متفاوت و با کارایی زیاد و قیمت فوق العاده مناسب را در این سایت مشاهده کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.