جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی و رزرو هتل در استانبول و تبریز
    19 شهریور 1401 - 12:56
    شناسه : 206172
    0

    با معرفی و رزرو هتل در استانبول و تبریز همراه شما هستیم.

    پ
    پ

    - معرفی و رزرو هتل در استانبول و تبریز -

    هتل A’JIA استانبول

    BOOK A’JIA HOTEL

    دفعه بعد در استانبول در یک اقامتگاه اصلی عثمانی با مناظر شگفت انگیز بسفر اقامت کنید. با هتل A’jia آشنا شوید، یک هتل بوتیک رمانتیک با 16 اتاق زیبا (پنج اتاق با منظره بسفر). هتل A’jia به خاطر تراس و رستوران بزرگش که مشرف به تنگه بسفر است، در بین مردم محلی شناخته شده است. موقعیت هتل در بخش آسیایی استانبول کمی دور از مرکز استانبول است اما در صورتی که بخواهید از جمعیت توریستی دور بمانید کاملاً عالی است. در هر صورت، هتل یک شاتل قایق تندرو فراهم می کند تا شما را به اواسط حرکت برساند… چه راهی برای رسیدن به استانبول!

    هیچ راهی روی زمین وجود ندارد که بتوانیم عاشق این منظره کارت پستال بسفر شویم. هتلی منحصر به فرد با 24 سوئیت بزرگ، شیک و مدرن، Sumahan – on the Water را به شما معرفی می کنیم. ناگفته نماند که سوئیت هایی که باید در اینجا رزرو کنید، سوئیت هایی هستند که مستقیماً رو به آب های بسفر هستند. همانطور که برای یک روز هیجان انگیز دیگر در استانبول از خواب بیدار می شوید، بگذارید تنگه همیشه شلوغ بسفر اولین نگاه شما باشد (حتی قبل از بلند شدن از رختخواب). Waterfront Terrace رستوران هتل با منظره به یاد ماندنی بسفر است. این ممکن است مرکزی‌ترین هتل استانبول نباشد، اما مطمئناً یکی از بهترین انتخاب‌های آن برای کسانی است که به دنبال لوکس بودن در استانبول هستند.

    نمای هتل: بسفر، پل بسفر

    Urban Suites سوئیت صمیمی است که دارای ۷ سوئیت با منظره پانوراما از پل بسفر از تراس پشت بام آن است. برخی از این سوئیت های لوکس نیز دارای چشم اندازهای فراموش نشدنی مانند مورد سوئیت دلوکس هستند. سوئیت ها نتیجه دیدگاه معمار محلی برکتان هستند و دکوراسیون آن به فضایی پیچیده و سبک معاصر تبدیل می شود – اکثر سوئیت ها برای اقامت طولانی تر کاملاً کاربردی هستند. Urban Suites در Cihangir واقع شده است، یک نقطه جذاب برای همه کسانی که مایل به گشت و گذار در زندگی شبانه پر جنب و جوش استانبول هستند (به هر حال، Urban Suites در یک خیابان آرام واقع شده است، پس نگران هیچ گونه سروصدایی نباشید). در واقع، یکی از نقاط قوت Urban Suites این واقعیت است که توسط بسیاری از رستوران ها احاطه شده است – اکثر آنها در فاصله پیاده روی آسان هستند. میدان تقسیم و خیابان استقلال کمتر از 15 دقیقه پیاده تا Urban Suites فاصله دارند.

    کلاس بوتیک هتل سلطانیا

    BOOK HOTEL SULTANIA BOUTIQUE CLASS (با همکاری Booking.com)

    هتل سلطانیا با مناظر خیره کننده ایاصوفیه، یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در استانبول برای مهمانانی است که به دنبال قیمت عالی هستند. ما از رفتن به رستوران طبقه بالای Olive و لذت بردن از بهترین غذاهای ترکی در کنار منظره ای الهام بخش از استانبول سیر نمی شویم – فرصتی برای صرف شام با ایاصوفیه در کنار شما. هتل سلطانیا دارای 42 اتاق است که به سبکی منحصر به فرد دکور شده اند که حس زندگی در یک خانه سنتی عثمانی را به شما القا می کند. موقعیت مکانی برای اقامت بعدی شما در استانبول نمی تواند بهتر باشد زیرا این هتل بوتیک مستقیماً در شهر قدیمی واقع شده است. جاذبه هایی مانند کاخ توپکاپی و پارک Gülhane فقط با یک پیاده روی کوتاه فاصله دارند.

    نمای هتل: HAGIA Sophia

    یکی از هتل های تک ستاره تبریز هتل آپارتمان خانواده می باشد. این هتل 4 طبقه دارای 12 واحد اقامتی با ظرفیت دو تا چهار تخت می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ، آسانسور و نمازخانه اشاره کرد. در طول اقامت خود در این شهر زیبا می توانید از جاذبه های گردشگری. لذت ببرید.

    هتل آپارتمان صائب یکی از هتل های دو ستاره شهر تبریز می باشد. هتل آپارتمان صائب در سال 1396 افتتاح گردیده است.این هتل دارای 20 واحد اقامتی با ظرفیت دو تا شش نفر می باشد. سوئیت های هتل مجهز به امکانات آشپزی هستند که می توانید غذای مورد علاقه خود را در آن میل کنید. از جمله امکانات این هتل تبریز می توان به اینترنت در لابی، دسترسی به اینترنت در واحدهای مسکونی، تاکسی سرویس، پارکینگ و نمازخانه اشاره کرد. در طول اقامت خود در این شهر زیبا می توانید از جاذبه های گردشگری. لذت ببرید.

    اطلاعات هتل

    نوع اقامت: هتل آپارتمان

    موقعیت هتل: آذربایجان شرقی

    محل هتل سیتی: تبریز

    منطقه شهرداری هتل: 3

    سال ساخت: 1396

    سال بازسازی: 1396

    تعداد اتاق: 20

    تعداد تخت : 130

    تعداد طبقات: 5

    زمان تحویل اتاق: 14:00

    زمان تخلیه اتاق: 12:00

    سن کودک آزاد: 5

    میانگین سنی کودک:

    نوع خدمات اضافی:

    خدمات نیم شارژ زودتر از موعد:

    آره

    خدمات شارژ دیرهنگام:

    آره

    ظرفیت پارکینگ: 17

    چابهار

    چابهار شهری از مکان‌های طبیعی ماورایی است که در انتظار مسافری است که آنقدر مصمم است تا آنها را جستجو کند. بازدید از کوه‌های هندسی مریخ شما را به صحنه یک فیلم علمی تخیلی می‌برد، در حالی که آب صورتی نئونی دریاچه چابالار که در پس‌زمینه یک کوه قرار گرفته، به طرز فریبنده‌ای خوشمزه به نظر می‌رسد. در جنگل حرا، حیواناتی مانند دلفین ها، لاک پشت ها و پرندگان مختلف را می توان در قایق موتوری مشاهده کرد.

    هتل های چابهار در سامانه پرشین ترول به طور کامل و جامع معرفی شده اند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.