شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42790 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2422×
اجاره جرثقیل 3 تن ( سبک ) در تهران
19 شهریور 1401 ساعت: 13:55
شناسه : 206199
1

جرثقیل 3 تن از جرثقیل‌های کفی بشمار می‌رود و در دسته‌بندی‌های جرثقیل‌ سبک قرار می‌گیرد که عموماً به آن جرثقیل خاور نیز می‌گویند. نحوه عملکرد جرثقیل‌های ۳ تن اینگونه می‌باشد که وسیله موردنظر را از زمین بلند و بر روی کفی می‌گذارد. مشاقت موردنظر را تا مقصد طی می‌کند و پس از آن عملیات تخلیه را شروع می‌کند. این جرثقیل‌ها بیشتر برای اجسامی با وزن پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پ
پ

جرثقیل 3 تن از جرثقیل‌های کفی بشمار می‌رود و در دسته‌بندی‌های جرثقیل‌ سبک قرار می‌گیرد که عموماً به آن جرثقیل خاور نیز می‌گویند. نحوه عملکرد جرثقیل‌های ۳ تن اینگونه می‌باشد که وسیله موردنظر را از زمین بلند و بر روی کفی می‌گذارد. مشاقت موردنظر را تا مقصد طی می‌کند و پس از آن عملیات تخلیه را شروع می‌کند. این جرثقیل‌ها بیشتر برای اجسامی با وزن پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جابجایی اجسام با اجاره جرثقیل ۳ تن در تهران

با استفاده از جرثقیل‌ 3 تن می‌توان اجسام زیر را جابجا نمود :

  • انواع کانکس‌های صنعتی و فروشگاهی
  • دستگاه‌های هواساز و چیلرها
  • انواع خودروها
  • دستگاه‌های صنعتی و غیرصنعتی

از این رو چنانچه قصد دارید در کمترین زمان و با قیمت مطلوب نسبت به اجاره جرثقیل اقدام نمایید و جابجایی اجسام موردنظر خود را در محل انجام دهید، با کارشناسان تماس گرفته و درخواست جرثقیل 3 تن را انجام دهید.

بطور کلی تمامی افراد هنگام کرایه جرثقیل برای خودروی خود نگران هستند.

در سالهای قبل زمانی که خودروهای با یکدیگر تصادف می‌کردند، از جرثقیل برای امدادرسانی خودروها استفاده می‌نمودند و با توجه به تجهیزات موجود بالاترین کیفیت ممکن را در ارائه خدمات به نمایش می‌گذاشتند. با اینوجود خودروها آسیب‌هایی بسیاری می‌دیدند. درسالهای قبل جرثقیل‌های دکل دار دارای الوارهای چوبی بودند که با بهره‌گیری از آن می‌توانستند جابجایی و حمل خودرو را انجام دهند.

شیوه کار اینگونه بود که شیشه‌های ماشین را پایین کشیده و الوار را داخل ماشین کرده و سپس بوسیله یک تسمه کوچک خودرو را بلند می‌کردند. استفاده از این شیوه سبب ایجاد آسیب‌هایی به خودرو می‌شد. حتی امکان داشت خودرو در زمان تصادف آسیبی ندیده باشد ولی حنگام استفاده از جرثقیل این اتفاق می‌افتاد.

ولی اکنون با پیشرفت روز به روز ابزارآلات می‌توان با خیالی آسوده جابجایی و حمل خودرو را به کارشناسان مربوز در این زمینه واگذار کرد. حضور این نوع جرثقیل‌های تحولی در این صنعت ایجاد کرده که سبب شده است تا خدمات مربوط در بالاترین کیفیت خود ارائه شود.

word image 206199 2 - اجاره جرثقیل 3 تن ( سبک ) در تهران -

شیوه کار با جرثقیل 3 تن در تهران:

این روزها خودروها از حساسیت بسیار بالاتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار هستند و هنگام حمل و نقل خودرهای جدید و لوکس باید دقت زیادی داشت . جرثقیل‌های ئکل‌دار و دکل بلند برای بلند کردن و جابجایی خودروها مناسب نیستند.

اما اجاره جرثقیل کفی در تهران که دارای کفی‌ بوده و مکانیزم متناسب با حمل خودرو می‌باشد، بهترین راه برای جابجایی ماشین شما می‌باشد. چرا که با این کار خیالتان آسوده است که کوچکترین آسیبی به خودروی شما وارد نخواهد شد.

اجاره انواع جرثقیل

انواع جرثقیل کفی

جرثقیل دکل بلند:

جرثقیل‌ دکل بلند دستگاه‌های بسیار بزرگ می‌باشند که در راستای بلند کردن و جابجایی اجسام بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این نوع جرثقیل‌ها عمدتاً در ارتفاعات بالا و در ساختمان برج‌ها و پروژه‌های بسیار عظیم استفاده می‌شود. بعنوان مثال می‌توان از این جرثقیل‌ها هنگام نصب اسکلت، نصب سیلو و … بهره گرفت.

سؤالات متداول درمورد اجاره جرثقیل سنگین در تهران:

جرثقیل سنگین یکی دیگر از انواع جرثقیل‌ها می‌باشد که جهت انجام أمور سنگین و جابجایی اجسام با وزن بالا صورت می‌گیرد. یکی از بهترین ویژگی‌های این دستگاه‌ها متحرک بودن آنها می‌باشد. بعبارتی دیگر با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید اجسامی با وزن بسیار بالا برای به راحتی بلند کرده و جابجا نمایید. با استقاده از جرثقیل‌های ثسنگین می‌توانید اجسامی تا وزن 360 تن را بلند و جابجا نمایید.

اجاره جرثقیل سنگین در تهران به منظور ساخت و ساز و جابجایی اجسام بسیار سنگین صورت می‌گیرد.

انواع جرثقیل‌ سنگین

  1. جرثقیل‌های چرخ زنجیری
  2. چرخ لاستیکی
  3. جرثقیل‌های بالابری سنگین
  4. جرثقیل‌های کامیونی

اجاره جرثقیل سنگین در تهران کار بسیار آسانی می‌باشد و تنها با یک تماس می‌توان در کمترین زمان ممکن از خدمات آن بهره‌مند شد. شما برای اجاره جرثقیل در تهران می‌توانید با کارشناسان تماس گرفته تا کمترین زمان متخصصان که در تمامی نقاط شهر تهران فعالیت دارند، خود را به محل موردنظر برسانند.

unnamed file 8 - اجاره جرثقیل 3 تن ( سبک ) در تهران -

قیمت اجاره جرثقیل

جرثقیل ارزان در تهران کجاست؟ این سؤال بطور کلی غلط می‌باشد. چون اجاره جرثقیل‌ با توجه به شرایط محل موردنظر باید صورت گیرد و همانطور که پیشتر گفته شد جرثقیل‌ها دارای أنواع مختلفی می‌باشند که هر کدام از انها کارکرد منحصر خود را خواهند داشت. همچنین وزن باری که می‌خواهید جابجا کنید نیز در قیمت اجاره جرثقیل در تهران، بسیار تاثرگذار خواهد بود.

همچنین باید بررسی شود که با توجه به محل موردنظر و اجسام مورد نیاز برای جابجایی، چه نوع جرثقیلی مناسب کار شما خواهد بود.

قیمت کرایه جرثقیل

جهت اطلاع دقیق از قیمت اجاره جرثقیل 10 تن و … در تهران، کافیست نکاتی را مدنظر داشته باشیم :

بسیاری از افراد هنگام اجاره انواع جرثقیل اولین موضوعی که به آن توجه دارند، قیمت اجاره جرثقیل می‌باشد. کارشناسان و متخصصان در این زمینه سعی می‌کنند با توجه به شرایط موجود ( که در بالا توضیح داده شد ) مناسب‌ترین قیمت را اعلام کنند.

جهت اجاره جرثقیل در تهران باید اول از هر چیزی به صنف کاری توجه دشته باشید و نسبت به کاری که قرار است انجام شود اطلاعات کافی را داشته باشید تا بتوانید در انتخاب نوع جرثقیل مورد نیاز دچار اشتباه نشوید.

چنانچه اطلاعات کافی در این زمینه ( کرایه جرثقیل در تهران ) ندارید، نگران نباشید. می‌توانید تناه با یک تماس با کارشناسان ما در این زمینه اطلاعات کافی را کسب کنید و بهترین مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت نمایید و بتوانید اجاره جرثقیل با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیم را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.