×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فرآورده های این گیاه از قدیم تا کنون بر سر سفره های مردم ایران بوده است جالب است بدانید حتی این محصول در خارج از کشور نیز بسیار پر طرفدار است اگر از علاقه مندان و طرفداران این مربا هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا به سایت ما مراجعه نمایید و انواع متفاوت آن را پس از مشاهده به راحتی برای خود سفارش دهید.

ما هم به صورت شرکتی و هم به صورتی خانگی این محصول را تولید و به بازار ارائه می دهیم فقط باید این نکته را توجه کنید که اگر خواهان آن به صورت خانگی با شکر قهوه ای هستید باید از قبل به تعداد نیاز آن را ثبت سفارش کنید تا به صورت تازه و سالم در اختیارتان قرار گیرد.

word image 206228 1 - فروش مربای هویج شرکتی تهران - مربای هویج

سایت ما با توجه به تجربه و سابقه ای که دارد می تواند شما را در انتخاب بهتری نیمکتها یاری کند همچنین این امکان وجود دارد که شما با سایت آراد برندینگ ارتباط بگیرید و سوالاتتان را در خوصوص کسب و کار رفع نمایید.

یک مدل دیگر که در بین مردم بسیار پر طرفدار است و در سفره های صبحانه دیده می شود مربا هویج تهرانی می باشد که در اندازه ها و وزنهای مختلفی به فروش می رسد و مراکز بزرگ فروش مواد غذایی انواع آن را برای فروش عرضه می کنند این محصولات همچون مربا هویج خانگی توسط تولید کنندگان و مراکز پخش آنها به سایر شهرها و سراسر نقاط کشور توزیع می شوند و توسط برخی از این مراکز علاوه بر توزیع در شهرهای ایران به کشورهای مختلف نیز صادر می شوند.

مربا هویج شرکتی

شما می توانید از سایت ما بهترین و باکیفیت ترین نوع این مربا را با هر قیمت و بسته بندی خریداری نمایید و توجه داشته باشید حتما قبل از خرید فاکتورهای اصلی که برایتان مهم است را ذکر کنید ما برای راحتی کار شما مشاورانی در این حوزه داریم که به راحتی می توانید سوالات خود را از آنها بپرسید و خریدی امن و با کیفیتی را اذان خود نمایید.

برخی از افراد وقت و حوصله درست کردن مربا هویج را ندارند از این رو ترجیح می دهند تا مربا هویچ شرکتی را از جای معتبر و مورد اطمینان خریداری نمایند.

این محصولات را می توانید در انواع شیشه ها و حجمها در این سایت مشاهده نمایید اگر به دنبال خرید این محصول هستید و نمی دانید چگونه اینکار را انجام دهید فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس برقرارنمایند.

word image 206228 2 - فروش مربای هویج شرکتی تهران - مربای هویج

یکی از استاندارد ترین محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد مربا هویج شرکتی می باشد که بسیار برای استفاده مناسب می باشد.

باید به مدت حداقل یک ساعت و نیم بر روی گاز با شعله کم قرار گرفته شود تا کاملا شکر جذب هویچ شود سپس بعد از تایم ذکر شده به آن کمی هل و زعفران آب شده اضافه می کنیم و مجدد چند دقیقه دیگر می گذاریم تا موادها با یکدیگر ترکیب شوند.

پس از خاموش کردن شعله باید اجازه دهیم تا مربا به دست آمده خنک شود بعد از اینکه مربا حاصل شده خنک شد آن را به درون شیشه های درب دار منتقل می کنیم و در خای خشک و خنک نگهداری می کنیم.

مربا هویج تهرانی

یک مدل دیگر که در بین مردم بسیار پر طرفدار است و در سفره های صبحانه دیده می شود مربا هویج تهرانی می باشد که در اندازه ها و وزنهای مختلفی به فروش می رسد و مراکز بزرگ فروش مواد غذایی انواع آن را برای فروش عرضه می کنند.

علاوه بر این که این تولیدات در بازار به فروش می رسد شهرهای اطراف نیز سفارشات خود را به تولید کنندگان این محصول ارسال می کنند که تحویل بار را در زمان اندکی انجام می دهند.

word image 206228 3 - فروش مربای هویج شرکتی تهران - مربای هویج

علاوه بر شهرهای اطراف سایر شهرها نیز این تولیدات را برای مصارف خود و همچنین تامین نیاز بازار خود سفارش می دهند که هر چند وقت یک بار حجم بالایی از این تولیدات را برای خود تهیه می کنند تا به واسطه فروش مربای هویج تهرانی هم نیاز بازار را پاسخ گو باشند و هم سودهای بسیاری برای خود بدست آورند.

با توجه به این که مربای هویج ویتامین و انرژی زیادی دارد می تواند غذای بسیار مناسبی برای صبحانه باشد تا در ابتدای روز انرژی مورد نیاز شما را برای انجام کارهای روز مره تامین کند و همچنین علاوه بر کالری زیاد حاوی فیبر، پتاسیم، کربوهیدرات و ویتامین کا می باشد که می تواند ناراحتیهای گوارشی را درمان کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.