پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت روز لمینت سرامیکی اهواز
    20 شهریور 1401 - 23:48
    شناسه : 206303
    0

    بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به تهیه ی این لمینت ها هستند اما شرایط خرید آن را ندارند مجموعه آراد برندینگ با فراهم کردن لمینت سرامیکی به صورت پیشرفته این امکان را تهیه کرده است که همه بتوانند از آن ها استفاده کنند تنها کافی است به سایت ما مراجعه کرده و از خدمات و مزایای ویژه ی محصولات با کیفیت و درجه یک ما استفاده کنید.

    پ
    پ

    دندان ها اولین عضو در دهان هر شخصی می باشند که هنگام مواجعه به چشم می آیند ازین رو تجارت و صادرات لمینت سرامیکی و اطلاع از قیمت خرید و فروش روز آن ها این روزها بسیار مورد توجه می باشد که ما قصد داریم به طور کامل آن ها را برایتان شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

    داشتن دندان های سالم و جذاب همراه با یک لبخند زیبا چیزی است که بسیاری از افراد به آن علاقه مند می باشند و امروزه تجارت لمینت سرامیکی به همین منظور به وجود آمده و از رونق بسیار خوبی نیز برخوردار است.

    C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\لمینت سرامیکی\4-222.jpg

    بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به تهیه ی این لمینت ها هستند اما شرایط خرید آن را ندارند مجموعه آراد برندینگ با فراهم کردن لمینت سرامیکی به صورت پیشرفته این امکان را تهیه کرده است که همه بتوانند از آن ها استفاده کنند تنها کافی است به سایت ما مراجعه کرده و از خدمات و مزایای ویژه ی محصولات با کیفیت و درجه یک ما استفاده کنید.

    لمینت سرامیکی اهواز

    از انواع بسیار رایج و کاربردی روکش لمینت سرامیکی است که جهت استفاده از آن ابتدا یک مدل از دندان بیمار تهیه کرده و قالب گیری می نمایند سپس لمینت را بر روی این قالب قرار داده و با انجام پرس به شکل دندان بیمار در می آورند.در مرحله بعد لمینت سرامیکی شکل داده شده را در کوره قرار داده و جهت استفاده بیمار آماده می کنند.

    در این روش از یک بلوک سرامیکی استفاده می شود و توسط آن روکش دندان ساخته می گردد به دلیل این که این نوع لمینت از رنگ مناسبی برخوردار نیست امروزه استفاده از آن بسیار محدود شده است.

    در این روش ابتدا یک قالب گچی از دندان بیمار تهیه می شود و سپس توسط اکسید زیرکونیوم یک لایه ایجاد می شود که دقیقا منطبق با قالب و در نتیجه دندان بیمار می باشد.سپس قالب سرامیکی تهیه شده را در کوره قرار می دهند و پس از آن بر روی دندان نصب می کنند البته به دلیل دشواری نصب این نوع لیمنت امروزه استفاده از آن بسیار محدود می باشد.

    2-239

    همان گونه که در مطالب بالا بیان شد اخیرا افراد زیادی با استفاده از لمینت سرامیکی نازک مبادرت به زیبا سازی و ترمیم دندانهای خود می کنند و در اکثر شهر های بزرگ کشورمان مانند اهواز می توان به راحتی انواع مختلف و متفاوت لمینت سرامیکی اهواز را تهیه نمود و جهت انجام عملیات ترمیمی دندان مورد استفاده قرار داد.

    قیمت روز لمینت سرامیکی

    بافت دندان دارای دو دسته نرم و سخت می باشد و اجزای مختلفی دارد از جمله مغز دندان، سمان دندان، عاج دندان، لیگامان دندان، مینای دندان و پالپ دندان.

    C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\لمینت سرامیکی\3-8.jpeg

    منظور از مغز دندان مهم ترین بخش درونی دندان است که از تاج دندان تا انتهای پالپ ها ادامه دارد و در صورتی که دندان شما دچار عفونت شود به عصب یا مغز دندانتان می رسد و باعث درد شدید در شما می شود و بیماری های لثه و دهان و دندان را نیز برایتان به وجود می آورد دندان ها توسط سمان دندان به آلویل ها متصل می شوند که باعث سفتی دندان می شود، منظور از عاج دندان هم همان قسمتی است که بیش ترین بخش دندان را از آن خود کرده است و جنس آن از آب، مواد معدنی و مواد آلی است، منظور از لیگامان دندان نیز همان قسمتی است که از ریشه تا استخوان دندان متصل می شود و بافت نرم دندانی دارد و همچنین متراکم است، و همچنین منظور از مینای دندان نیز همان بادیگارد دندان است که از دندان در مقابل مواد اسیدی و پلاک ها محافظت می کند و اگر مینای دندان شما آسیب ببیند شما نمی توانید آن را ترمیم کنید، پالپ دندان هم همان تغذیه و تعمیم تاج دندان می باشد که عصب دندان نیز جزئی از همین پالپ ها قرار می گیرد. موضوع مهم دیگر در مورد این محصول قیمت روز لمینت سرامیکی است که می بایست از آن مطلع باشید.

    حتما برای شما هم پیش آمده است که شنیده باشید شخصی دندان های خود را لمینت کرده باشد امروزه لمینت دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و از این رو صادرات لمینت سرامیکی و کامپوزیتی بسیار زیاد شده است و بهتر است بدانید که افرادی که لمینت می کنند بیش تر به منظور زیبایی دندان های شان این کار را انجام می دهند نه برای مشکلات خرابی دندان یا بحث های درمانی آن.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.