پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کالری نخود فرنگی زشک بیشتر است یا کمتر؟
    20 شهریور 1401 - 23:49
    شناسه : 206304
    0

    شما به راحتی می توانید با شماره های درون سایت آراد برندینگ ارتباط بگیرید و اطلاعات لازم و کافی را در مورد محصول فوق به دست آورید همچنین لازم به ذکر می باشد بگوییم ما در مجموعه خود بهترین مشاوران را داریم که به راحتی با یک تماس با آنها می توانید مشاوره بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

    پ
    پ

    یکی از پر خاصیت ترین و مفیدترین سبزیجاتی که در فصل بهار رشد می کند نخود فرنگی اتابک زشک است که برای درست کردن بسیاری از غذاهای دمی و خورشتی استفاده می شود برای بیشتر مردم این سوال به وجود می آید که چگونه نخود را بپزند و مورد استفاده قرار دهند؟ ما در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و برایتان توضیحات لازم را دهیم.

    همانطور که گفته شد نخود فرنگی دسته ای از سبزیجات است و پخت سبزیجات هم بسیار سریع، راحت و آسان است؛ برای پختن این محصول کافی است آن را درون مقداری آب ریخته و بگذارید بر روی شعله کم تا آرام آرام بپزد یا می توانید آن را کنار سبزیجات دیگری مانند هویچ، ذرت، فلفل دلمه ای و هر سبزی که خودتان دوست دارید تفت دهید و در روغن سرخ نمایید این محصول برای افرادی که از کم خونی رنج می برند بسیار مفید و مقوی است زیرا سرشار از آهن است.

    شهرهایی مانند کردستان، لرستان و کرمانشاه از بزرگ ترین تولید کنندگان نخود هستند که با بهترین کیفیت و قیمت مناسب محصول فوق را در بازار ارائه می دهند.

    word image 206304 1 - کالری نخود فرنگی زشک بیشتر است یا کمتر؟ - نخود فرنگی

    اگر شما مصرف کننده و یا خریدار هستید می توانید محصول فوق را چه به صورت عمده و چه به صورت خرده سفارش دهید؛ نگران قیمت و کیفیت نباشید ما اینجا هستیم تا به شما بابت کیفیت و محصول مذبور تضمین دهیم.

    شما به راحتی می توانید با شماره های درون سایت آراد برندینگ ارتباط بگیرید و اطلاعات لازم و کافی را در مورد محصول فوق به دست آورید همچنین لازم به ذکر می باشد بگوییم ما در مجموعه خود بهترین مشاوران را داریم که به راحتی با یک تماس با آنها می توانید مشاوره بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

    کالری نخود فرنگی

    نخود فرنگی و ذرت مانند سیب زمنی هردو نشاسته دارند و نباید ازکربوهیدرات موجود درآن که باعث افزایش وزن می‌شود،غافل شد لذا زیاده روی درمصرف آنها ممکن است باعث اشتهای کاذب شود و به جای لاغری موجب چاقی شود نخود فرنگی را به روش های گوناگونی میتوان نگهداری کرد. عده ای آن را فریز می کنند عده ای خشک می کنند وعده ای از کنسرو آن استفاده می کنند. اگر تصمیم گرفتید نخود فرنگی را فریز کنید بهتره بدانید که نخود فرنگی را به مدت ۸ تا ۱۲ ماه در دمای ۱۸- در فریزر می‌توانید نگهداری کنید. و اگر نخود فرنگی را خشک می کنید میتوانید تا 24 ماه نگهداری نمایید ولی کنسرو آن طول عمر کوتاهتری نسبت به بقیه روش ها دارد و معمولا 6 ماه دریخچال نگهداری می شود.

    word image 206304 2 - کالری نخود فرنگی زشک بیشتر است یا کمتر؟ - نخود فرنگی

    امروزه برای حفظ تناسب اندام کالری هر ماده غذایی برای ما مهم و با ارزش است و کالری نخود فرنگی به عنوان یکی از مواد غذایی که در غذاهای متنوعی به کاربرده می شود مهم شمرده میشود. جالب است بدانید هر ۱۰0 گرم نخود فرنگی دارای ۸۱ کیلو کالری می باشد و از این رو بسیار کم کالری است و منبع خوبی برای سلامتی بدن میباشد. حال جالب است بدانید مصرف آب نخود سبز موجب لاغری می شود. کسانی که‌ قصد دارند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود که از آب نخود سبز زیاد استفاده کنند آب نخود فرنگی ضد سودا هست و برای دفع سودا نیز مفیده است.

    نخود فرنگی زشک

    نخود فرنگی دسته ای از سبزیجات است و پخت سبزیجات هم بسیار سریع، راحت و آسان است؛ برای پختن این محصول کافی است آن را درون مقداری آب ریخته و بگذارید بر روی شعله کم تا آرام آرام بپزد یا می توانید آن را کنار سبزیجات دیگری مانند هویچ، ذرت، فلفل دلمه ای و هر سبزی که خودتان دوست دارید تفت دهید و در روغن سرخ نمایید این محصول برای افرادی که از کم خونی رنج می برند بسیار مفید و مقوی است زیرا سرشار از آهن است شهرهایی مانند کردستان، لرستان و کرمانشاه از بزرگ ترین تولید کنندگان نخود هستند که با بهترین کیفیت و قیمت مناسب محصول فوق را در بازار ارائه می دهند.

    word image 206304 3 - کالری نخود فرنگی زشک بیشتر است یا کمتر؟ - نخود فرنگی

    یکی از بهترین برندهایی که در بازار موجود است نخود فرنگی زشک می باشد اگر شما از آن دسته از افراد هستید که وقت کافی برای خرید نخود فرنگی تازه ندارید و اکثر مواقع ممکن است این محصول در یخچالتان موجود نباشد به راحتی می توانید بهترین کنسروی که در بازار موجود است را خریداری نمایید و مورد استفاده خود قرار دهید.

    خواص بسیار کاربردی این محصول به شرح زیر می باشد:

    • این محصول برای افرادی که می خواهند لاغر شوند بسیار مناسب و مفید است زیرا این سبزی مواد معدنی بسیاری از جمله فیبر و پروتئین را در خود دارد و از درصد چربی کمی برخوردار است به همین دلیل افرادی که می خواهند لاغر شوند محصول مذبور را در رژیم غذایی خود قرار می دهند.

    • شما با مصرف این محصول به راحتی می توانید از خطر ابتلا به سرطان جلوگیری نمایید.

    • فقط کافی است هر روز کمی از این محصول را در وعده های روزانه خود مصرف نمایید زیرا منگنز مورد نیاز بدنتان را تامین می نماید.

    • این محصول برای قلب بسیار مفید است و از خطر ابتلا به سکته قلبی نیز جلوگیری می کند.

    • مصرف این محصول سوخت و ساز بدنتان را افزایش می دهند و به متابولیسم آن بسیار کمک می کند.

    • به دلیل مقدار آهن فراوان در این محصول از کم خونی نیز جلوگیری می کند و مصرف آن در افراد کم خون به شدت توصیه می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.