×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رونق و توسعه تولیدات همگام با استاندارد گلدان پلاستیکی سبب شده تا تجارت و صادرات این محصول روندی رو به افزایش را طی نموده تا باعث شود قیمت خرید و فروش روز آن نیز متغیر باشد. بستر به وجود آمده به سبب ایجاد موازنه ی اقتصادی امری مهم تلقی می شود و به طور کلی موجب ایجاد اشتغال زایی کثیری در این زمینه گشته است.

از جمله عوامل اساسی در توزیع گسترده این گلدان ها در بازار داخلی و خارجی ظرفیت تولیدی کشور می باشد. تنوع در اندازه و شکل محصول می تواند از شاخصه هایی باشد که بر نرخ توسعه صادراتی انواع گلدان تاثیرگذار بوده و بازار فروش خوبی را به ارمغان بیاورد.

word image 206382 1 - میزان صادرات گلدان پلاستیکی چراغ دار در کشور چقدر می باشد؟ - صادرات گلدان

با توجه به اهمیت تولید این نوع از گلدان ها برای صنعت کشاورزی و باغداری فروش آن از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و دارای قیمتی کاملا مقرون به صرفه می باشد. در سال های اخیر رشد تجارت گلدان پلاستیکی در بازار های داخلی و خارجی موجب شده تا این محصول به یکی از اقلام مهم صادراتی مبدل شود و مورد توجه مجموعه بزرگ و معتبر آراد برندینگ قرار گیرد.

تسهیلات این روند بسته به عوامل مختلفی صورت می گیرد چنانچه شما بتوانید در شناخت نیاز بازار بپردازید، می توانید صادرات پر سودی را در این زمینه رقم بزنید. با توجه به نرخ تولیدات گلدان های رنگی در کشور که مطابقت اساسی با استاندارد های در نظر گرفته شده در این زمینه را دارد ارسال آن به کشور های همسایه صورت می گیرد.

جهت ایجاد پایدار سازی بازار فروشی مناسب، ارائه کیفیتی تضمین شده می تواند نقش اساسی ایفا کند. علاقه تمامی افراد علی الخصوص زنان خانه دار باعث این موضوع شده است تا استفاده از گلدان ها به شکل غیر قابل باوری زیاد شود و اکثر مردم برای زیبا سازی فضا های داخل و خارجی اطراف خود شروع به نگهداری از گل و گیاهان در این گلدان های فانتزی نمایند.

صادرات گلدان پلاستیکی

روند رو به رشدی که در صادرات گلدان پلاستیکی در حال حاضر به خود منتسب کرده است به دلیل رعایت ملزومات تولیدی در این باب صورت می گیرد. بهترین مقصد برای امر تجاری و صادرات گلدان های پلاستیکی تولید داخلی کشور هایی نظیر آذربایجان و عراق می باشند.

به طور کلی می توان به این موضوع اشاره کرد که گلدان های پلاستیکی یکی از پر مصرف ترین اقلام در داخل و یا خارج از منازل می باشند به همین دلیل برند های فراوانی در کشور ما در امر تولید این محصولات مشغول به فعالیت هستند که همواره تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا علاوه بر رفع نیاز بازار داخل بتوانند در بازارهای جهانی هم برای خود مشتری به دست بیاورند.

word image 206382 2 - میزان صادرات گلدان پلاستیکی چراغ دار در کشور چقدر می باشد؟ - صادرات گلدان

طبیعتا سطح کیفی در فرآیند تولید که به لحاظ استاندارد جهانی مورد توجه قرار گرفته است سبب شده تا میزان رشد صادرات گلدان پلاستیکی افزایش پیدا کند. از طریق یک بازاریابی درست می توانید به میزان فروش بالایی در بازار کشور مقصد دست پیدا کنید.

صادران این گلدان ها در کشور ما عموما برای کشور های حوزه خلیج فارس صورت می گیرد زیرا نسبت به کشور ما از وسعت کمتری برخوردار می باشند و تولیدکنندگان ایرانی می توانند به آسانی بازار هدف بسیار مناسبی را برای خود در اختیار بگیرند.

گلدان پلاستیکی چراغ دار

از دیگر محصولات بازار گلدان که در اخیرا در بازار عرضه شده است، گلدان های پلاستیکی چراغ دار می باشد. این محصولات پلاستیکی دارای چراغ های LED در بخش پایینی گلدان هستند که باعث می شوند نورهای رنگی زیبایی از گلدان به فضای اطراف تابیده شود.

این نوع گلدان پلاستیکی با توجه به مواد اولیه ی خاص در تولد این محصولات قابلیت عبور نور را از خود داشته و روش ن کردن چراغ آن ها نور با رنگ هخای متنوعی به خارج از فضا ساطع می گردد. با توجه به این که اکثر گلدان های موجود در بازار برای مصارف آپارتمانی تولید و روانه بازار شده اند، ابعاد آن ها کوچک و متناسب با فضای آپارتمان طراحی شده است.

word image 206382 3 - میزان صادرات گلدان پلاستیکی چراغ دار در کشور چقدر می باشد؟ - صادرات گلدان

با این حال در این میان گلدان پلاستیکی چراغ دار با ابعاد بزرگ نیز وجود دارند که توانسته اند نقش پر رنگی در خانه هایی با متراژ بزرگ ایفا کنند. این محصولات با توجه به ابعاد و متریال مقاوم قادرند حجم زیادی از خاک را درون خود نگه داشته و وزن ناشی از گیاهان بزرگ را به راحتی تحمل کنند.

این محصولات گزینه بسیار مناسبی برای خانه هایی با متراژ بزرگ به شمار رفته و به طور کلی افرادی که تمایل به پرورش گیاهان با ابعاد بزرگ دارند می توانند ای محصولات را خریداری کرده و به مصرف برسانند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.