جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گوشی پزشکی بریسک اسمارت پلاست با کیفیت عالی
    21 شهریور 1401 - 19:02
    شناسه : 206383
    0

    گوشیهای هوشمند پزشکی را می توان از سایت آراد برندینگ خریداری کنید این محصولات دارای تقویت کننده صدا، ضبط صدا همزمان، اشتراک گذاری صدا، امکان تعویض کردن گیرنده، شنیدن صدای زنده، نصب فیلتر ریوی و قلبی و مشاهده فونودیوگرام نیز می باشد.

    پ
    پ

    باید بگوئیم هر چقدر جنس به کار رفته در گوشیهای پزشکی بیشتر باشد دقت و کارایی این محصولات هم به نسبت افزایش خواهد یافت و پزشک بهتر می تواند اختلالات موجود در بدن را تشخیص دهد.

    باید گفت از بل برای شنیدن صداهای فرکانس پایین استفاده می شود.

    دیافراگم یکی از مهم ترین بخش گوشی پزشکی می باشد به این دلیل در صورتی که خراب باشد صدا را به خوبی نمی تواند جذب کند.

    جنس به کار رفته در این گوشی معمولا از استیل بوده و به دلیل وزن سنگینی که دارد به راحتی بر روی نقاط مختلفی از بدن مثل قفسه سینه قرار گرفته و صدا را با وضوح بالا به گوش منتقل می کند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ملکک.jpg

    گوشیهای هوشمند پزشکی را می توان از سایت آراد برندینگ خریداری کنید این محصولات دارای تقویت کننده صدا، ضبط صدا همزمان، اشتراک گذاری صدا، امکان تعویض کردن گیرنده، شنیدن صدای زنده، نصب فیلتر ریوی و قلبی و مشاهده فونودیوگرام نیز می باشد.

    گوشیهایی که پزشکهای ماما از آن استفاده می کنند دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و معمولا شکلی به صورت زنگوله ای دارند که می توان گفت جزء بهترین تجهیزات پزشک محسوب می شوند.

    نمونه ای دیگر از گوشی پزشکی ریشتر موجود می باشد که معمولا به شکل تک سر و یا دوسر بوده که به آنها آکوستیک نیز می گویند.

    گوشی آکوستیک یکی از مشهورترین گوشی پزشکی می باشد که به بهترین شکل ممکن می تواند بیماریهای مختلفی را نیز تشخیص دهد.

    در صورت استفاده از این گوشیها می توان کمک زیادی به بهبودی جراحی کند به این خاطر که معمولا در آن از بی حسیهایی استفاده می شود که می تواند حرکت روده ها را کاهش دهد.

    گوشی پزشکی بریسک

    در واقع گوشی پزشکی سفید بریسک وسیله ای است که می توان با استفاده از آن صدای اندامهای بدن را شنید و به خوبی به عملکرد آنها پی برد.

    بسیاری از پزشکان دائما این گوشی را همراه خود دارند تا در هر لحظه که نیاز بود از آن استفاده کنند.

    از این وسیله می توان صدای ریه ها، روده ها، جریان خون موجود در شریانات ورودی و خروجی قلب را کاملا شنید و طبق آنها دستورالعملهای پزشکی را اجرا کرد.

    در واقع قلب هر فرد دارای 4 دریچه بوده که می توان صدای آنها را به خوبی تشخیص داد.

    قلبی که به صورت نرمال کار می کند معمولا صدای پوم و تاک می دهد در غیر اینصورت قلب دچار عارضه های شدید نیز می باشد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\بریککک.jpg

    جالب است بدانید گوشی پزشکی بریسک معمولا در ابعاد بسیار زیادی است.

    برای اولین بار این وسیله در سال 1816 میلادی توسط پزشکی فرانسوی ساخته شد.

    بعد از گذشت زمان در سال 1851 ابعاد این گوشیها کاهش پیدا کرده و لوله های به کار رفته در آن انعطاف پذیری بیشتری پیدا کرد.

    لازم به ذکر است این وسیله طی سالهای مختلف شامل تغییراتی اساسی شده که نقاط ضعف در آنها بسیار کمتر شد.

    گوشی پزشکی اسمارت پلاس

    در سالهای پیشین همچنین صده های قبل یکی از موارد مهمی که در تجهیزات پزشکی بسیار کاربرد فراوانی را داشته است که یکی از نمونه های ان گوشی پزشکی با ورق ضد زنگ اسمارت پلاس بوده که برای تشخیص بهتر بیماریهای قلبی و عروقی و همچنین ریوی کمک شایانی را به پزشک میکرد نام دیگر این گوشیهای پزشکی است استتوسکوب است.

    این وسیله برای تشخیص بهتر صداهای که در بدن وجود دارد استفاده می شود و معمولاً بافتهایی که مورد بررسی این و گوشیهای پزشکی قرار می گیرند قلب ریه روده ها و کلیه جریانها و شریانهای خونی است با توجه به این موارد پزشک می تواند تشخیص مورد نظر خود را دانسته و در درمان بهتره بیمار کوشا باشد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\انین (1).jpg

    یکی از موارد دیگری که در پزشکی بسیار کاربرد دارد گوشی پزشکی اسمارت پلاست با ورق استیل است در همین راستا یعنی تشخیص بهتر صداهایی که در بدن هستند کاربرد فراوان داردد متخصصان همچنین پزشکان حاذقی که در این راستا فعالیت دارند بطور کلی متخصص و عمومی از این گوشی نیز بهره وافی را برده‌اند این مدل از گوشیها با توجه به قیمت ارزان و به صرفه ای که برای پزشک دارد می توان گفت که برای بزرگسالان تعبیه شده همچنین با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار کاربردی است و از مشخصات ظاهری آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که جنس میله اش از فلز برنج و رنگ ان نقره ای رنگ است اما از خصوصیات این نوع گوشی باید اشاره کنم به این نکته که کاملاً بهداشتی تطبیق پذیر بودن با محیط گوش، نمونه چینی ان بسیار است و همپنین تحت لیسانس سوییس تولید می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.