پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعمیر انواع یخچال فریزر در سریع ترین زمان با تیم ویرا پارسیان
    21 شهریور 1401 - 20:06
    شناسه : 206415
    1

    یخچال فریزر یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین وسایل موجود در هر آشپزخانه ای است که از فاسد شدن مواد غذایی، انوع خوراکی ها و داروها جلوگیری می کند. خراب شدن یخچال فریزر، یکی از چالش هایی است که همه افراد ممکن است با آن رو به رو شوند.‌ در ادامه مطلب، اطلاعاتی در مورد علائم و نشانه های خرابی یخچال فریزر ال جی و همچنین تعمیر یخچال فریزر، در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

    پ
    پ

    word image 206415 1 - تعمیر انواع یخچال فریزر در سریع ترین زمان با تیم ویرا پارسیان -

    یخچال فریزر یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین وسایل موجود در هر آشپزخانه ای است که از فاسد شدن مواد غذایی، انوع خوراکی ها و داروها جلوگیری می کند. خراب شدن یخچال فریزر، یکی از چالش هایی است که همه افراد ممکن است با آن رو به رو شوند.‌ در ادامه مطلب، اطلاعاتی در مورد علائم و نشانه های خرابی یخچال فریزر ال جی و همچنین تعمیر یخچال فریزر، در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

    معرفی چند نشانه خرابی یخچال فریزر

    نشانه ها و علائمی که در ادامه مطلب برای شما بازگو می کنیم، می تواند در مورد تمام یخچال فریزرها صدق کند. از جمله برخی از این علائم، عبارتند از:

    خنک نکردن یخچال فریزر

    خنک نکردن یخچال فریزر و بالا بودن دمای آن می تواند مربوط به اختلال به وجود آمده در ترموستات، شارژ گاز، لاستیک درب، کمپرسور و خرابی فن انواع یخچال فریزرها باشد. در این صورت بهتر است تعمیر یخچال فریزر خود را به دست تکنسین های مجرب و حرفه ای ویرا پارسیان بسپارید که متخصص در تعمیر انواع برندهای یخچال فریزر مخصوصا تعمیر یخچال فریزر دیپوینت می باشند.

    کار نکردن یخ ساز

    یخ نساختن یخ ساز، ممکن است برای اغلب یخچال های ساید به وجود آید که نیاز به تعمیر دارد.

    روشن شدن چراغ فیلتر تصفیه آب

    روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه آب، هشداری برای تعویض کردن فیلتر داخل و فیلتر پشت یخچال است.

    عدم منجمد کردن مواد غذایی فریزر

    بروز این مشکل می تواند به دلیل اختلال به وجود آمده در ترموستات، لاستیک درب یخچال، کمپرسور، شارژ گاز، خرابی فن و اختلال در عملکرد دیفراست (در یخچال های دیفراست) باشد. در این صورت تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر یخچال فریزر، پس از عیب یابی، اقدام به تعمیر این دستگاه و برطرف کردن مشکل به وجود آمده می کنند.

    داغ شدن موتور یخچال فریزر

    موتور یخچال فریزر در اثر فعالیت داغ می شود. این داغ شدن تا دمای ۷۰ درجه سانتی گراد کاملا طبیعی است. اما اگر دمای موتور از این مقدار بیشتر شود، فیوز محافظتی یخچال فریزر وارد عمل شده و موتور دستگاه را خاموش می کند. در این صورت یخچال فریزر نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد و هر چه سریعتر باید تعمیر شود.

    برفک زدن یخچال

    اختلال المنت در یخچال فریزر، یکی از دلایل برفک زدن در یخچال فریزر نوفراست است.

    صدا دادن یخچال فریزر

    صدا دادن یخچال فریزر در هنگام کار کردن می تواند مربوط به اختلال به وجود آمده در پایه های موتور، فن و سایر ملحقات روی موتور باشد. در این صورت یخچال فریزر نیاز به تعمیر پیدا می کند.

    روشن نشدن یخچال فریزر

    روشن نشدن یخچال فریزر می تواند به دلایل زیر اتفاق افتد:

    • عدم اتصال دستگاه به برق
    • معیوب بودن دو شاخه یا سیم رابط
    • اختلال در ترموستات
    • خرابی اورلود (فیوز محافظتی کمپرسور)
    • خرابی موتور

    word image 206415 2 - تعمیر انواع یخچال فریزر در سریع ترین زمان با تیم ویرا پارسیان -

    برفک زدن بیش از حد اواپراتور یخچال

    اگر اواپراتور یخچال شما بیش از حد برفک می زند، می تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

    1. ممکن است یخچال را در محل گرم و مرطوبی نصب کرده باشید. در این صورت هر بار که درب یخچال را باز می کنید، مقدار زیادی گرما و رطوبت وارد یخچال می شود که می تواند عاملی برای برفک زدن بیش از حد اواپراتور باشد.
    2. خراب بودن لاستیک های دور درب یخچال فریزر، سبب وارد شدن هوای گرم محیط به داخل یخچال می شود. اگر لاستیک دور درب یخچال حالت اولیه خود را از دست داده است، می توانید به وسیله سشوار و آب جوش، آن را درست کنید و یا اگر قابل تعمیر کردن نیست آن را تعویض کنید.
    3. ممکن است به دلیل رگلاژ نبودن لولاها و لاستیک درب، درب یخچال به خوبی بسته نشود.

    اگر موارد فوق الذکر در یخچال شما هیچ ایرادی نداشت، سیستم دیفراست یخچال، شامل سنسورهای دیفراست، ترموفیوز و المنت ها را بررسی کنید.

    یخ بستن قسمت هایی از اواپراتور و خنک نشدن قسمت های دیگر آن

    این مشکل می تواند به دو دلیل زیر اتفاق بیفتد:

    • مسدود شدن لوله های تریزون یخچال
    • نشتی گاز یخچال

    غیر عادی بودن صدای یخچال

    صدای زیاد یخچال فریزر در حین فعالیت، ممکن است ناشی از اختلال در موتور، شل شدن اتصالات موتور به شاسی دستگاه، خرابی فن و تراز نبودن یخچال فریزر باشد. در صورتی که متوجه شدید یخچال شما در حین کار کردن، صدای زیادی تولید می کند، با تکنسین های ماهر و مجرب تماس بگیرید تا بعد از حاضر شدن در محل، به تعمیر یخچال فریزر شما بپردازند.

    کار کردن یکسره یخچال فریزر

    فاکتورهایی از جمله خراب شدن لاستیک دور درب، کثیف شدن لوله های کندانسور و یا خرابی این قطعه، معیوب شدن سنسور یخچال، اختلال در عملکرد ترموستات، خراب شدن کمپرسور، دیفراست و اواپراتور می تواند سبب کار کردن مدام یخچال فریزر و خاموش نشدن آن شود. برای رفع این مشکل، ضروری است تعمیر یخچال فریزر خود را به افراد با تجربه و کاربلد بسپارید.

    word image 206415 3 - تعمیر انواع یخچال فریزر در سریع ترین زمان با تیم ویرا پارسیان -

    سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر

    به منظور افزایش طول عمر یخچال فریزر و بهبود عملکرد آن، به صورت دوره ای و چند ماه یک بار، اقدام به سرویس دستگاه خود کنید. یکی از مزیت های سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر، جلوگیری از خراب شدن یخچال، افزایش طول عمر و عدم پرداخت هزینه های سنگین برای تعمیر یخچال فریزر است. مراکز بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی فعالیت می کنند. اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، مجاز و معتبر بودن این مراکز است. در ادامه مقاله شما را با یکی از معتبرترین مراکز تعمیر انواع لوازم خانگی آشنا می کنیم.

    وب سایت ویرا پارسیان

    ویرا پارسیان، یکی از معتیرترین وب سایت هایی است که سابقه موفق و درخشانی در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی دارد. از دو طریق زیر می توانید از خدمات وبسایت ویرا پارسیان بهره مند شوید:

    1. در وبسایت ویرا پارسیان، مطالب آموزشی در زمینه تعمیر، نگهداری و مراقبت انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر وجود دارد. با ورود به این سایت، می توانید از این مطالب مفید بهره مند شوید.
    2. در صورت خراب شدن یخچال فریزر، شما می توانید با این وب سایت تماس بگیرید. تکنسین های مجرب و حرفه ای وبسایت ویرا پارسیان، در کوتاه ترین زمان ممکن، در محل حاضر می شوند و به تعمیر یخچال فریزر شما می پردازند. برای آشنایی بیشتر با وب سایت ویرا پارسیان، می توانید با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.