پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41538 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مزیت شغل تعمیرات موبایل از نگاه مهیا موبایل
    23 شهریور 1401 - 13:06
    شناسه : 206495
    0

    اگر علاقه مند به تعمیر موبایل هستید، شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل بهترین و موثرترین راه برای ورود به این حرفه پردرآمد و چالش برانگیز است

    پ
    پ

    در چند دهه گذشته تعداد کاربران موبایل های هوشمند به طور چشمگیری افزایش یافته است به طوری که حتی خردسالان و کودکان نیز چندین ساعت در روز از گوشی هوشمند استفاده می کنند و به عبارتی گوشی های هوشمند با زندگی روزمره بسیاری از افراد گره خورده است. از آنجایی که قیمت تلفشن همراه در کشور ما روز به روز در حال افزایش است، معمولاً افراد هنگام مواجه شدن با ایراد در  موبایل خود به جای تعویض آن، تعمیر آن را ترجیح می دهند. از این رو تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد است. همانطور که می دانید با کاهش قدرت خرید، خرید گوشی جدید دیگر گزینه خوبی نیست. از این رو تعمیرکار موبایل نقش مهمی در جامعه ایفا می کند. اصولا یکی از مزیت های تعمیرات موبایل داشتن بازار کار قوی با امنیت و فرصت های شغلی متعدد است. بنابراین اگر علاقه مند به تعمیر موبایل هستید، شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل بهترین و موثرترین راه برای ورود به این حرفه پردرآمد و چالش برانگیز است.

    images 1663068879 - مزیت شغل تعمیرات موبایل از نگاه مهیا موبایل - آموزش تعمیرات موبایل

    مزایای شغل تعمیرات موبایل

    قبل از صحبت در مورد مزایای شغل تعمیرات موبایل، بهتر است بدانید که گوشی های هوشمند هر روز پیچیده تر و ظریف تر می شوند و اکثر کاربران گوشی های هوشمند برای کوچکترین مشکل به کمک نیاز دارند. بنابراین تعمیرات موبایل حرفه ای نیست که در آینده منسوخ شود یا دیگر بازار مناسبی نداشته باشد. توجه داشته باشید که گوشی های هوشمند جدید با ویژگی ها و مشکلات جدید هر روز وارد بازار می شوند. بنابراین اگر قصد موفقیت در این حرفه را دارید، باید سعی کنید در کنار پیشرفت تکنولوژی، دانش و اطلاعات خود را افزایش دهید.

    تعمیرات موبایل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی

    یکی از مزیت های شغل تعمیرات موبایل این است که نیازی به تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک ندارد. اساساً، کسانی که از تحصیل به دور هستند یا توانایی مالی برای دانشگاه را ندارند، متوجه خواهند شد که مشاغل فنی مبتنی بر مهارت بهترین گزینه برای درآمدهای بالا هستند. در بازار تعمیرات موبایل، سطح تحصیلات افراد ملاک سنجش مهارت او نیست. به عبارت دیگر در شغل تعمیر موبایل فقط مهارت فرد مهم است نه مدرک تحصیلی. بنابراین هرکسی می تواند با کمی پشتکار و تلاش به یک تعمیرکار و تکنسین تبدیل شود.دوره آموزش تعمیرات موبایل را میتوانید زیر نظر بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل بگذرانید.

    بدون داشتن سرمایه بالا ، وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوید

    مهمترین مزیت تعمیرات موبایل این است که برای شروع و ورود به این حرفه نیاز به سرمایه زیادی ندارید و تنها با پرداخت هزینه دستگاه های دوره های آموزش تعمیرات موبایل به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید. همچنین برای شروع نیازی به راه اندازی فروشگاه خود ندارید، می توانید با تکیه بر دانش و مهارتی که در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آموخته اید به عنوان تعمیرکار موبایل در یک مغازه شروع به کار کنید. اساساً کار تعمیر موبایل حرفه ای پردرآمد بود و می توانید در کمترین زمان سرمایه و درآمد قابل توجهی کسب کنید.

    یادگیری تعمیرات موبایل بسیار آسان است

    درک اینکه یک موبایل چگونه کار می کند و در صورت بروز مشکل چگونه می توان آن را برطرف کرد، نسبتاً آسان است. همه چیز از سخت افزار گرفته تا نرم افزار موبایل هوشمند را می توان در دوره آموزش تعمیرات موبایل توسط یک استاد متخصص در عرض چند روز فرا گرفت. البته راه ورود به حرفه تعمیرات موبایل آسان است، اما مهم ترین نکته این است که بتوانید در این حرفه بمانید و درآمد خوبی کسب کنید. با ورود تلفن های همراه جدید به بازار هر روز، شما به عنوان یک متخصص تعمیر گوشی باید همیشه اطلاعات و دانش خود را برای پاسخگویی به درخواست های مشتریان به روز نگه دارید. اساساً کار تعمیر موبایل یک چرخه یادگیری بی پایان است. به عنوان مثال، افرادی که چند سال پیش دوره های آموزشی تعمیرات موبایل را گذرانده اند، ممکن است با اثر انگشت یا اسکنر چشم آشنایی نداشته باشند، زیرا این فناوری ها به تازگی معرفی شده اند. بنابراین بهتر است دوره های مقدماتی تعمیرات موبایل را از یک حرفه ای یاد بگیرید و به روز باشید تا از تکنولوژی موبایل عقب نمانید.

    images 1663068922 - مزیت شغل تعمیرات موبایل از نگاه مهیا موبایل - آموزش تعمیرات موبایل

    درآمد بالا و بازار کار پرتقضای تعمیرات موبایل

    همانطور که گفته شد با افزایش قیمت گوشی های هوشمند جدید و کاهش قدرت خرید اکثر افراد در صورت بروز مشکل چاره ای جز تعمیر ندارند. به همین دلیل است که شغل تعمیرات موبایل همواره به عنوان یکی از مشاغل پرمشقت مطرح است که یک تعمیرکار ماهر موبایل حتی یک روز هم بیکار نمی ماند. اصولا درآمد بالا یکی از مزیت های تعمیرات موبایل است که افراد زیادی را به خود جذب می کند. به همین دلیل تکنسین های تلفن با توجه به ساعات کاری و سطح مهارت خود درآمد قابل توجهی دارند. همانطور که گفته شد برای محاسبه درآمد تکنسین گوشی باید عواملی مانند ساعت کاری، سطح مهارت، نحوه برخورد با مشتریان، تبلیغات، به موقع بودن، محیط و موقعیت فروشگاه و بسیاری موارد دیگر را در نظر گرفت. نکته مهمی که در مورد تعمیرات موبایل باید به خاطر بسپارید، محل فروشگاه شما است. بسیار مهم است که فروشگاه خود را کجا راه اندازی کنید. واضح است که می توانید در شهرهای بزرگ و مکان هایی با جمعیت بالا درآمد بهتری کسب کنید.

    برخی افراد به طور طبیعی علاقه مند به باز و بسته کردن تلفن های هوشمند و عیب یابی نرم افزار و سخت افزار موبایل هستند و همیشه اطلاعات خود را از طریق اینترنت به روز می کنند. تصور کنید اگر این افراد به درستی آموزش ببینند، چقدر در تعمیرات موبایل مهارت خواهند داشت. به طور کلی، نه تنها در زمینه تعمیرات موبایل، بلکه در تمامی حرفه ها، وجود استعداد ذاتی و علاقه به حوزه های فنی خاص همیشه سرمایه بزرگی برای موفقیت است. از آنجایی که این افراد اطلاعات اولیه و دانش تعمیرات موبایل را می دانند، دوره آموزشی آنها بسیار کوتاه خواهد بود و خیلی زود می توانند وارد این حرفه شوند. مزیت چنین افرادی این است که می توانند برای شخص دیگری کار کنند یا کسب و کار خود را راه اندازی کنند. بنابراین اگر فردی هستید که دوست دارید گوشی های هوشمند را تعمیر و باز کنید، دیدن یک آموزش ابتدایی بسیار موثر است و قطعا در این کار موفق خواهید شد.

    آموزش تعمیرات موبایل در مهیا موبایل

    آموزش تعمیر موبایل یکی از دوره های بسیار باکیفیت و آینده دار در آموزشگاه مهیا موبایل می باشد که به صورت تخصصی به آموزش تعمیرات گوشی (اندروید وایفون) در یک دوره جامع (سخت افزار و نرم افزار ) می پردازد. مهیاموبایل به عنوان یکی از آموزشگاه های قدیمی در تهران و همچنین بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل از نظر کارآموزان در تلاش است با ارائه دوره  جامع و از صفر تا صد تعمیرات موبایل ، در خدمت علاقه مندان به شغل تعمیرات موبایل باشد.علاقه مندان به آموزش تعمیرات موبایل می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام آموزشگاه و یا وب سایت مهیا موبایل از میزان رضایت کارآموز، افتتاح مغازه، نحوه و کیفیت آموزش دیدن کنند.شما میتوانید با شماره تماس ۶۶۹۱۹۹۰۸-۰۲۱ با مشاوران مهیا موبایل صحبت کنید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.