×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

استایل شومیز با دامن

شومیز یکی از لباس‌های پرطرف‌دار و پرکاربرد در بین خانم‌ها است که در کمد لباس هر بانویی رنگ‌ها و مدل‌های مختلف آن یافت می‌شود. استایل شومیز با دامن بلند یک استایل شیک و جذاب در بین خانم‎های خوش‌پوش برای انواع مراسم‌های رسمی و غیررسمی محسوب می‌شود. برای ست‌کردن شومیز دامن زنانه باید نکات مهمی از جمله توجه به اندام، رنگ پوست، نوع مراسمی که قرار است شومیز و دامن در آن پوشیده شود، فصل و قد را در نظر بگیرید. قیمت شومیز دامن در اکثر فروشگاه‌های حضوری یا اینترنتی مناسب بوده و بهترین گزینه برای انواع مجالس است. در ادامه با­هم چگونگی ست‌کردن شومیز دامن کوتاه و بلند را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ست کردن شومیز با دامن

اگر قصد خرید یک مدل شومیز دامن دخترانه جدید دارید، باید با قوانین ست‌کردن شومیز دامن کوتاه و بلند آشنایی پیدا کنید. ست‌کردن بلوز و دامن یک قانون کلی دارد. این قانون شامل دو مورد زیر می‌شود:

  • اگر دامن شما طرح‌دار، گل‌دار و یا رنگی‌رنگی بود از شومیزهای ساده برای استایل شومیز با دامن بلند یا کوتاه خود استفاده نمایید.
  • اگر به دامن‌های ساده علاقه دارید برای داشتن یک استایل شیک، از شومیزهای طرح‌دار و گل‌گلی استفاده نمایید.

راهنمای استایل شومیز با دامن بلند

قبل از معرفی انواع استایل شومیز با دامن بلند و کوتاه بهتر است با چند نکته مهم آشنا شوید:

  • اگر برای رفتن به یک عروسی یا یک مجلس بزرگ و خاص آماده می‌شوید از شومیز دامن دخترانه برای عروسی استفاده کنید. بهتر است برای این نوع مراسم­ها شومیز و دامن‌های لوکس بپوشید. باید جنس این لباس‌ها اعلا و شیک باشد مانند پارچه‌های ساتن، گیپور یا حریر.
  • شومیز و دامن کوتاه، یک استایل اسپرت به شما می‌دهد.
  • برای تکمیل استایل شومیز مناسب بیرون با دامن بلند خود از اکسسوری‌های مناسب استفاده نمایید.
  • برای شیک‌تر شدن استایلتان، شومیز را زیر دامن قرار دهید و با بستن یک کمربند بر روی دامن چشمان هر بیننده‌ای را خیره کنید.
  • اگر قصد دارید شومیز خود را روی دامن بگذارید، هرگز از دامن‌های بلند در استایلتان استفاده نکنید.
  • اگر میخواهید شومیز سایز بزرگ مجلسی را با دامن ست کنید حتما از رنگ های روشن و ساده استفاده کنید

انواع مدل شومیز دامن

در این بخش چند مدل از استایل شومیز با دامن بلند را جهت ایده به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

شومیز حریر مجلسی و دامن بلند

word image 206529 2 - استایل شومیز با دامن بلند - پوشاک

در بین انواع لباس‌های مجلسی، شومیز حریر مجلسی از توجه ویژه‌ای در بین بانوان برخوردار است و هر بانویی حداقل یکبار خرید این نوع شومیز را تجربه کرده است، صحرا اسدالهی بازیگر محبوب کشورمان نیز از آند دسته از طرفداران شومیز هستند. یکی از انواع مدل شومیز دامن به‌روز و مدرن، ست‌کردن دامن بلند با یک شومیز حریر مجلسی است. همچنین شومیز دامن کلوش نیز برای مجالس مهمانی و… کاربرد بسیاری دارد و بسیار شیک محسوب می‌شود.

ست‌کردن شومیز حریر با دامن‌های پلیسه، کلوش و یا ساده می‌تواند ظاهری زیبا، زنانه و شیک به شما هدیه دهد. استایل شومیز با دامن بلند یکی از پرطرف‌دارترین انواع استایل در بین بانوان در تمامی سنین محسوب می‌شود.

این ست را می‌توان گزینه‌ای مناسب برای شومیز خواستگاری نیز در نظر گرفت.

2- شومیز مجلسی گیپور و دامن بلند

از گذشته تاکنون، استایل شومیز با دامن بلند یکی از پرطرف‌دارترین انواع استایل در بین بانوان در تمامی سنین محسوب می‌شود. اکثر بانوان تمایل دارند که در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی در عین سادگی، خاص و شیک به نظر برسند. شومیز گیپور مجلسی یکی از زیباترین انواع شومیزهای زنانه محسوب می‌شود. ست‌کردن این لباس با یک دامن کوتاه یا بلند می‌تواند گزینه مناسبی برای انواع مهمانی‌ها باشد. همچنین این مدل زیبا یکی از انواع شومیز دامن دخترانه برای عروسی نیز محسوب می‌شود.

انواع شومیز گیپور زنانه به‌صورت دکمه‌دار و بدون دکمه، یقه‌گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی یا یقه مردانه در بازار موجود است. یکی انواع شومیز دامن دخترانه جدید را می‌توان ست دامن با شومیز گیپور دانست.

انواع شومیز زنانه با دامن میدی

word image 206529 3 - استایل شومیز با دامن بلند - پوشاک

دامن میدی به انواعی از دامن زنانه گفته می‌شود که بلندی آن از زیر زانو تا روی مچ پا باشد. امروزه این نوع دامن‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و با انواع شومیزهای زنانه استایلی شیک و جذاب را می‌سازند. انواع شومیزهای زیر را می‌توان با دامن‌های میدی ست کرد:

  • دامن میدی از نوع فون ساده را با شومیز یقه چین‌دار ریز ست کنید.
  • دامن میدی پیلی دار را با شومیز تک جیب (جیب در سمت چپ لباس باشد) به همراه یقه مردانه، ست کنید.
  • همچنین دامن میدی را می‌توانید با یک شومیز با آستین‌های مچی به همراه یقه‌ایستاده ست کنید.
  • برای ست‌کردن با دامن میدی ساده از شومیزهای چهارخانه، گل‌دار و شومیزهای راه‌راه استفاده کنید.

4- ست‌کردن شومیز عروسکی با انواع دامن

شومیزهای عروسکی از انواع شومیزهای بسیار جذاب و پرطرف‌دار در بین دختران و بانوان جوان هستند. این شومیزها در انواع جنس‌های حریر، گیپور، دانتل و پارچه‌های ژرژت در بازار موجود هستند. شومیزهای عروسکی انواع مختلفی از جمله شومیزهای یقه کراواتی، شومیزهای یقه حلزونی، شومیزهای یقه دلبر یا شومیزهایی با آستین‌های پفی، آستین‌های زنگوله‌ای و آستین‌های پاپیونی، دارد. از انواع دامن‌های زیر برای ست‌کردن با این شومیزها می‌توان استفاده کرد. قابل‌ذکر است که از این نوع شومیزها برای استایل شومیز خواستگاری نیز استفاده می‌شود.

  • برای ست‌کردن با شومیزهای عروسکی می‌توانید از دامن مخمل ساده که یکی از انواع دامن‎های بسیار جذاب است، استفاده نمایید. به طور مثال ست دامن مخمل مشکی با شومیز عروسکی قرمز یا سفید بسیار شیک و همه‌پسند است. برای شیک‌تر شدن استایل شومیز با دامن بلند خود می‌توانید از یک کمربند پهن بر روی دامن مخمل خود استفاده کنید.
  • ست شومیز عروسکی با دامن کرپ ساده نیز ترکیبی جذاب و زیبا به استایل شما خواهد داد.
  • ست‌کردن شومیزهای عروسکی با دامن‌های دوبل، یکی از پرطرف‌دارترین مدل شومیز دامن محسوب می‌شود. دامن‌های دوبل در دنیای مد امروز طرف‌داران بسیاری دارند. این دامن‌ها بهترین گزینه برای افراد لاغر با پاهای کشیده محسوب می‌شوند.

5- ست شومیز و دامن اسپرت

word image 206529 4 scaled - استایل شومیز با دامن بلند - پوشاک

استایل‌های اسپرت در بین جوانان طرف‌داران بسیاری دارند. ست شومیز دامن اسپرت همیشه ترند بوده و برای همه افراد چه لاغر و چه توپر مناسب است. انواع ست شومیز و دامن اسپرت را در ادامه معرفی کرده‌ایم:

  • برای داشتن ظاهری اسپرت و جذاب، می‌توانید انواع دامن‌های راه‌راه را با شومیزهای یقه مردانه ست کنید. دامن‌های راه‌راه با خط افقی برای افراد با پاهای کشیده و دامن‌های راه­راه با خط‌های عمود برای افراد با پاهای کوتاه و توپر مناسب هستند.
  • همچنین می‌توانید انواع شومیزها را با دامن‌های چهارخانه ست کنید.

6- ست شومیز دامن کره‌ای

 برای ست‌کردن شومیز با دامن‎های کره‌ای از شومیزهای حریر ساده و مخمل کبریتی دکمه‌دار استفاده کنید. این ست نیز یکی از انواع ست شومیز دامن کوتاه محسوب می‌شود.

7- استایل پرطرف‌دار دامن جین بلند با شومیز

یک استایل شومیز با دامن بلند پرطرف‌دار، ترکیب شومیز با دامن جین است. برای ست‌کردن با دامن جین، شومیز اسپرت و سفید بهترین انتخاب است.

8- استایل شومیز به همراه کت‌ودامن

ترکیب شومیز با کت‌ودامن، امروزه ترند شده است. البته بهتر است که برای زیر کت‌ودامن از شومیزهای رنگ روشن و سفیدرنگ استفاده کنید.

انتخاب یک شومیز مناسب

برای انتخاب یک شومیز مناسب برای استایل با شومیز مناسب بیرون با دامن بلند یا با شلوار به نکات زیر توجه نمایید:

شومیز را متناسب با سایز خودتان انتخاب کنید

هر چه سایز شومیز با اندام شما متناسب‌تر باشد برای ست‌کردن با دامن مناسب‌تر خواهد بود.

باتوجه‌به فرم صورت خود، مدل یقه را انتخاب کنید

یقه‌های پهن برای صورت‌های باریک مناسب هستند. سایر صورت‌ها می‌توانند از شومیزهای دارای انواع یقه از جمله یقه هفت یا قایقی استفاده کنند.

خرید شومیز دامن

آشنایی با انواع استایل شومیز با دامن بلند به بانوان کمک می‌کند تا بتوانند در هر مکان و زمان استایلی شیک در پوشیدن انواع شومیز از جمله شومیز سفید داشته باشند. برای اطلاع از قیمت شومیز دامن و خرید آن در سایت فروشگاه ما مدل‌های مدنظر خود را انتخاب نمایید و اطلاعات مرتبط با آن را مطالعه کنید. شما می‌توانید انواع شومیز دامن دخترانه جدید و مد روز را از فروشگاه لباس زنانه زینا خریداری کنید. اعتماد شما سرمایه ما است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.