پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طراحی وب سایت با قیمت مناسب در کارلنسر
    23 شهریور 1401 - 17:53
    شناسه : 206556
    0

    آیا در حال برنامه ریزی برای معرفی کسب و کارتان در فضای آنلاین هستید؟ برای طراحی سایت به دنبال فرد یا شرکتی مطمئن می‌گردید؟ در این مقاله شما را با پلتفرمی حرفه‌ای در این زمینه آشنا می‌کنیم.

    پ
    پ

    کارلنسر کیست یا چیست؟

    کارلنسر به عنوان پلتفرم فریلنسینگ یا دورکاری در سال 98 متولد شد. متخصصان در هر حوزه‌ای که امکان دورکاری دارد در این پلتفرم حضور دارند. خدمات مختلفی از جمله طراحی وب سایت با قیمت مناسب در کارلنسر قابل خریداری است. کارفرما یا مشتری، پروژه، مدت زمان و قیمت مد نظرش را ثبت کرده و منتظر پیشنهادات فریلنسرها یا متخصصان دورکار می‌ماند. یا اینکه فریلنسر مدنظرش را برای خدمتی مثل طراحی سایت انتخاب کرده و با او وارد مذاکره می‌شود.

    I:\طراحی سایت در کارلنسر\ten-ways-to-develop-your-website-to-help-your-business-grow_369012689.jpg

    در بخش خدمات هم امکان خرید و فروش پکیج آماده طراحی و پشتیبانی سایت یا هر خدمت دیگری میسر است. در این پلتفرم به متخصصان، پروژه و خدماتی از سراسر کشور دسترسی دارید. حتی اگر فریلنسر یا کارفرمایی هستید که تا به حال بر اساس اعتماد متقابل کار می‌کردید، می‌توانید به کارلنسر بیایید و با سیستم پرداخت امن کارلنسر به اجرای پروژ‌ه‌هایتان ادامه دهید.

    اهمیت طراحی وب سایت در کسب و کار

    قبل از هر چیز باید بدانید که چرا به طراحی سایت نیاز دارید؟

    با طراحی سایت خوب، کسب و کارتان را به بهترین نحو معرفی می‌کنید

    هنگامی که مخاطبان از وب سایت شما بازدید می‌کنند، در عرض چند ثانیه درباره کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد. پس در این چند ثانیه اول، می‌خواهید تاثیر مثبتی روی مخاطبان بگذارید.

    مردم با نگاه کردن به وب سایت شما می‌فهمند که چگونه با آنها رفتار خواهید کرد. طراحی خوب آنها را با نگرش شما نسبت به مخاطبان آشنا می‌کند. اگر برای طراحی وب سایت خودتان تلاش و هزینه نکنید، مخاطبان هم می‌فهمند که برای کمک به آنها هم تلاش نخواهید کرد.

    استراتژی بهینه سازی موتور جستجو(SEO) را تقویت خواهید کرد

    بسیاری از عناصر و شیوه‌های طراحی وب بر نحوه انتشار محتوا در وب سایت تأثیر می‌گذارند، که به نوبه خودش بر نحوه کراول و ایندکس سایت شما توسط خزنده های موتورهای جستجو تأثیر دارد. برای معرفی مناسب کسب و کارتان در فضای آنلاین به کارشناسان سئو و تولید کنندگان محتوا در کارلنسر مراجعه کنید.

    I:\طراحی سایت در کارلنسر\website-design.jpeg

    از رقبا عقب نمی‌مانید

    رقبای شما در حال حاضر از طراحی وب استفاده می‌کنند. شرکت‌های زیادی برای طراحی و پشتیبانی سایت از مهندسان کارلنسر کمک گرفته‌اند. پس اگر می‌خواهید با آنها رقابت کنید، باید برای طراحی وب سایت هزینه کنید.

    به ثبات کاری می‌رسید

    زمانی که برای کسب‌وکارتان به دنبال مشتریان جدید و ثبت برند هستید، به طراحی سایت نیاز دارید. شما به چیدمان مشابه و لوگو در صفحات سایت و شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید تا به هویت برندتان در فضای آنلاین ثبات دهید. برای طراحی با ثبات و جذاب به فریلنسرهای کارلنسر اعتماد کنید.

    به کار گیری دیجیتال مارکتینگ

    اگر به فکر دیجیتال مارکتینگ برای افزایش مخاطبان و رشد کسب و کار هستید، پس احتمالا به فکر هدایت ترافیک به سمت یک وب سایت یا صفحه فرود افتاده‌اید. بنابراین بهتر است تا وب سایت خودتان را هر چه زودتر راه اندازی کنید تا مخاطبان آنلاین و مشتریان احتمالی را بیشتر بشناسید. در نهایت با توجه به آمار ترافیک سایت بهتر میتوانید در مورد سرمایه گذاری تبلیغاتی در آینده تصمیم گیری کنید.

    ویترین آنلاین و تمام وقت محصولات و خدمات

    از آنجایی که وب سایت شما هفت روز هفته و 24 ساعته فعال است، ارسال اطلاعات جدید محصولات و خدمات برای مشتریان هم ساده می‌شود. وقتی آگهی مناسب برای هر مشتری را برایش ارسال می‌کنید، احتمال فروش و درآمدزایی را افزایش می‌دهید.

    I:\طراحی سایت در کارلنسر\7-important-considerations-website-blog.jpg

    صرفه جویی در وقت و هزینه

    مشتریان بالقوه یا فعلی با بسیاری از کسب و کارها تماس می‌گیرند و سؤالات ساده‌ای درباره مکان و ساعات کار می‌پرسند. اگر تماسی را از دست بدهید، مشتری ناراضی می ماند. همچنین این تماس‌ها می‌توانند تمرکز کارکنانتان را از مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکارتان منحرف کند. داشتن یک وب سایت می تواند این تماس ها را کاهش دهد و بهره وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال، به مشتریان کمک می‌کند تا اطلاعات مفیدی را بدون نیاز به تماس تلفنی و حضوری پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری را رقم می‌زند.

    مزایای سفارش طراحی وب سایت در کارلنسر

    مزایای کارلنسر در مقایسه با سایر شرکت‌های خصوصی طراحی سایت به شرح زیر است:

    امکان برقراری ارتباط مستقیم کارفرما با فریلنسر فراهم است

    در کارلنسر به جای این که با شرکت واسطه طراحی وب سایت، قرارداد ببندید، به طور مستقیم با طراح سایت در ارتباط هستید. می‌توانید روی پلتفرم کارلنسر به گفتگو و چت بپردازید. بعلاوه در صورتی که هزینه پروژه تمام وقت را پرداخت کنید، به شماره تماس و نشانی ایمیل طراح سایت نیز دسترسی خواهید داشت. امکان بررسی پروفایل، امتیاز، نظرات کارفرمایان قبلی و نمونه کارهای فریلنسر هم در این پلتفرم وجود دارد.

    قیمت مناسب تر در مقایسه با شرکت‌های بزرگ و کوچک خصوصی

    هزینه راه اندازی و اداره شرکت طراحی وب سایت بسیار بیشتر از هزینه کاری یک متخصص دورکار است. شرکت‌ها باید هزینه‌های اداری و پرسنل را پرداخت کنند. این هزینه‌ها باید از قراردادهای ثبت شده با مشتریان تأمین شود. بنابراین در کارلنسر به برونسپاری پروژه با قیمت مناسب پرداخته و دیگر با قراردادهای سنگین شرکت‌های خصوصی کاری ندارید.

    I:\طراحی سایت در کارلنسر\the-importance-of-business-website-optimization.jpg

    دسترسی به متخصصان و فریلنسرهای مختلف

    در کارلنسر برای هر خدمتی، از تولید محتوا و طراحی لوگو گرفته تا سئو و پشتیبانی سایت، چندین متخصص و فریلنسر مشغول به فعالیت هستند. پس کارفرما به جای اعتماد به یک شرکت و خرید یک پکیج خدماتی، می‌تواند پروژه‌های مختلف را به فریلنسرهای منتخب خودش واگذار کند. بعلاوه می‌توانید پروژه‌های آزمایشی را در اختیار چند فریلنسر با تخصص مشابه قرار دهید تا با توجه به بهترین نتیجه، بهترین فریلنسر را برای پروژه اصلی انتخاب کنید. برای مثال اگر برای ادیت بخش بلاگ وردپرسی سایت‌تان، به یک وردپرس کار نیاز داشتید، می‌توانید با استخدام وردپرس کار دورکاری، کار را به یک فریلنسر متخصص وردپرس بسپارید.

    دسترسی به سیستم پرداخت امن کارلنسر

    با وجود سیستم پرداخت امن در کارلنسر امکان کلاهبرداری و عدم پرداخت هزینه پروژه وجود ندارد. کارفرما می‌داند که اگر پروژه اجرا نشود، پولش از طرف کارلنسر عودت داده خواهد شد. طراح سایت هم از پرداخت هزینه توافقی بعد از تکمیل پروژه و جلب رضایت کارفرما مطمئن است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.