شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید لامپ هالوژن سقفی پارس دورشیشه ای در بازار اینترنتی
    23 شهریور 1401 - 18:26
    شناسه : 206575
    0

    لامپ های هالوژنی cob از نوع لامپ های پر نور محسوب می شوند، یکی از ویژگی های بسیار خوب این لامپ ها عمر طولانی و کم مصرف بودنشان است و به دلیل این که لامپ های پر نوری هستند از آن ها می توان در دکوراسیون و مکان های دیگر به عنوان لامپ سقفی استفاده کرد.

    پ
    پ

    اگر به دنبال یک لامپ هالوژن سقفی شیک هستید ما به شما نمونه لامپ هالوژن دورشیشه ایی پیچی سر پیچ دار رنگی را پیشنهاد میدهیم. طیف گسترده ایی از لامپ های هالوژن سقفی را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد که میتوانید عکس های آن را در کاتالوگ ما مشاهده کنید.لامپ های هالوژن با چند تفاوت جزئی شبیه لامپ های رشته ایی هستند. آنها حاوی رشته ایی از تنگستن که نوعی فلز از جنس کروم می باشد، هستند. بر خلاف لامپ های رشته ایی، مقدار کمی گاز هالوژن با بخار تنگستن ترکیب میشود و آن را به جای آنکه داخل محفظه لامپ قرار بدهد بر روی رشته قرار میدهد.لامپ های هالوژن نیز مانند لامپ های ال ای دی بلکه بیشتر نور تولید میکنند و روشن هستند. لامپ هالوژن انرژی کمتری مصرف میکنند و نسبت به لامپ های ال ای دی ارزان تر هستند و شما میتوانید فضای محل کار خود یا اتاق تان را با لامپ های هالوژن زیباتر و روشن تر کنید.

    word image 206575 1 - خرید لامپ هالوژن سقفی پارس دورشیشه ای در بازار اینترنتی - لامپ هالوژن

    این مدل لامپ های لوستری نه تنها یک روش بسیار عالی برای روشنایی بیشتر هستند بلکه از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. این لامپ ها طراحی های متفاوتی دارند که برای روشنایی نیز ساخته میشوند. از مزیت های خرید این نوع محصول می توان به گارانتی طولانی مدت آن اشاره کرد که شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین آنها را با مدلهای متنوع از شرکت آراد برندینگ با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. با تماس با مشاورین ما، شما شیک ترین و زیباترین مدل را انتخاب خواهید کرد و خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.

    لامپ هالوژن سقفی پارس شعاع

    آیا می دانستید که شرکت پارس شعاع در زمینه ی تولید لامپ و پراغ ال ای دی، لامپ هالوژن سقفی، بالاست های الکترونیکی، انواع کلید خودکار مینیاتوری، لامپ های کم مصرف و … در حال فعالیت است. با داشتن دانش فنی و با پیشرفته ترین تجهیزات، دستگاه های کیفیتی، ماشین آلات و با داشتن بهترین متخصصان و مهندسان مرتبط با این رشته و داشتن ارتباط با بزرگ ترین شرکت های بین المللی توانسته محصولات بسیار با کیفیت و مناسب با محیط زیست تولید کند.

    لامپ های هالوژنی cob از نوع لامپ های پر نور محسوب می شوند، یکی از ویژگی های بسیار خوب این لامپ ها عمر طولانی و کم مصرف بودنشان است و به دلیل این که لامپ های پر نوری هستند از آن ها می توان در دکوراسیون و مکان های دیگر به عنوان لامپ سقفی استفاده کرد.

    word image 206575 2 - خرید لامپ هالوژن سقفی پارس دورشیشه ای در بازار اینترنتی - لامپ هالوژن

    شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که عملکرد لامپ هالوژن سقفی پارس چگونه است. لامپ های هالوژن شباهت بسیاری به لامپ رشته ای دارند، در این نوع لامپ ها گاز های هالوژن از طریق جریان الکترونیکی باعث به وجود آمدن یک فرآیند شیمایی می شود و سبب بخار شدن تنگستن داخل لامپ می شود که این تنگستن تحت تاثیر حرارت سبب بلند شدن از روی رشته می شود و بعد از یک چرخش داخل لامپ دوباره روی رشته ته نشین خواهد شد. اگر اختلالی در عملکرد این لامپ ایجاد شد و به حالت چشمک زدن در آمد حتما باید دلیلش را پیدا کنید و برای بر طرف شدن آن زود اقدام نمایید.

    لامپ هالوژن سقفی رنگی

    دکوراسیون زیبای خود را با خرید لامپ هالوژن آنهم از نوع سقفی رنگی، چندین برابر زیباترکنید و حس خوب آرامش را با این لامپ ها به محیط بیاورید. انواع و مدل های متفاوتی از این مدل لامپ وجود دارد که رنگ های متنوعی هم دارد و دست شما را برای انتخاب لامپی زیبا با رنگی دلخواه باز میگذارد. هم چنین این لامپ ها به شما اجازه ی تنظیم نور را میدهند و شما قادر هستید تا نور را کم یا زیاد کنید. از دیگر مزیت های آن میتوان به کیفیت بالای آنها اشاره کرد که نور را نیز به طور یکسان پخش میکنند. ما با ارائه مناسب ترین قیمت و بکارگیری مشاورین خبره به شما کمک میکنیم تا بهترین و مناسب ترین هالوژن را انتخاب و خرید کنید.

    word image 206575 3 - خرید لامپ هالوژن سقفی پارس دورشیشه ای در بازار اینترنتی - لامپ هالوژن

    در مقایسه با سایر لامپ های هالوژن، لامپ هالوژن دور شیشه ای نمایی بسیار شیک و جالب به اتاق کار یا خواب شما میدهد. لامپ هالوژن نوعی لامپ رشته ایی است که به منظور تولید نور بیشتر و افزایش نرخ طول عمر، از گاز هالوژن استفاده میکنند. در مقایسه با لامپ های رشته ایی معمولی، لامپ های هالوژن بخاطر کیفیت نور بالا و نرخ طول عمر بیشتر،بیشتر مشهور و شناخته شده اند. یکی از مهمترین المان های دکوراسیون داخلی خانه، نورپردازی سقف است. انواع لامپ های هالوژن از جمله هالوژن سقفی به طراح این امکان را میدهد تا فضاهای مختلفی از خانه یا محل کار را با نصب این لامپ ها زیبا و دلنشین کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.