شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مبلمان اداری ساجیران کیفیت تنوع زیبایی
    23 شهریور 1401 - 18:27
    شناسه : 206576
    0

    میزان اشغال فضا و متراژ،فضای کاری که از آن استفاده می شود، تعداد افرادی که در آن محل کار می کنند و افرادی که به آن محل مراجعه می کنند از مواردی هستند که در انتخاب یک دست مبل اداری مناسب با محل کار تاثیر بسزایی دارند.

    پ
    پ

    امروزه میز و صندلی، مبلمان به صورت سریالی و یک تیکه در کنار هم از ابعاد کوچک تری به کار گرفته شده تا فضا کمتری را اشغال کند.رنگ ها نیر بسیار مهم هستند، قطعا میز کار مدیریت با طرح کلاسیک و براق از اباهت بیشتری برخوردار است و یک انتخاب هوشمندانه و طرحی زیبا برای میز کار مدیریتی با باکس ها و کشو های صندوقی و قفل دار فضا مشخص و ایمن ایجاد می کند هر وسیله جای مشخص خود را دارد علاوه بر زیبایی نظم و مدیریت بهتری را فراهم می اورد.

    C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\مبلمان اداری\eeee-1.jpg

    شما می توانید با در نظر داشتن اتاق و فضای کار در اختیارتان، رنگ و ابعاد میز مدیریتی دلخواهتان را انتخاب کنید.اکثرا رویه ی مبل دسته چوبی از پارچه یا چرم های صنعتی و کارخانه ای ساخته می شود که دوام و قوام مناسب با هزینه ی به صرفه برای خریداران ایجاد کند انواع پارچه های مبلی مثل: ایرانی، مسکو، مازراتی، ترک در بازار موجود است همین تنوع کیفی پارچه این شرایط را فراهم اورده تا مبلمان هایی در رنگ بندی ها و کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه گردد که در این بین شرکت بزرگ آراد برندینگ پیشرو در امر تجارت محصولات مبلمان اداری و بسیاری از محصولات دیگر می باشد.

    مبلمان اداری طوبی قم

    میزان اشغال فضا و متراژ،فضای کاری که از آن استفاده می شود، تعداد افرادی که در آن محل کار می کنند و افرادی که به آن محل مراجعه می کنند از مواردی هستند که در انتخاب یک دست مبل اداری مناسب با محل کار تاثیر بسزایی دارند.

    C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\مبلمان اداری\Capture-279.jpg

    از مراکز فروش مبلمان اداری کلاسیک در شهر قم میتوان به مرکز خرید و فروش مبلمان اداری طوبی قم اشاره کرد. برای انتخاب مبلمان باید به فضایی که به آن اختصاص می دهید توجه کنید زیرا این وسیله یکی از اجزای مهم در محل کار است. همیشه باید به این موضوع توجه داشته باشید که دکوراسیون و چیدمان تاثیر زیادی بر روند کاری افراد آن مجموعه دارد.این نوع مبلمان به فضای کار اعتبار و ابهت خاصی می دهد و برای مکان هایی که با امور ساده اداری سر و کار دارند مناسب نمی باشد و انتخاب درستی نیست.راحتی و کیفیت مبلمان اداری از اهمیت بالایی برخوردار است مبلمان اداری فیکا در قم به این موضوع اهمیت زیادی داده است.علاوه بر اینکه کیفیت مبلمان برای مراجعین مهم است، برای کارمندان و مدیران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر کارمندی از نشستن پشت میز و صندلی خود احساس راحتی نکند، کارایی او کاهش خواهد یافت و مراجعه کننده از برخورد وی رضایت کافی را نخواهد داشت.

    مبلمان اداری ساجیران

    مواد اولیه و متریال هایی که در تولید مبل راحتی دسته چوبی استفاده شده که نسب به مبلمان اداری دیگر برتری می کند از جمله؛ چوب، ابر و روکش مبل می باشد.پایه چوب مبلمان اداری ونوس؛ از چوب با پروفیل فولادی تولید می شود که ضخامت این چوب ها با ابعاد مبل های یک نفره یا دو نفره تغییر می کند. روکش مبل؛ روکش های مبلمان اداری ونوس از طرح و رنگ های مختلفی است که در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار است که دوخت آن نشان دهنده ضمانتر روکش می باشد.ابر مبل؛ به دلیل این که از چگالی برخودار است در برابر آب و شستشو مقاوم است.

    C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\مبلمان اداری\14294f5ed5defee9ec18cd0abe9ec3cb.jpg

    در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی اداره ها، سبک و مدل مبلمان اداری ساجیران به طوری است که باعث نوگرایی فضاهای امروزی شده است. مبلمان اداری ساجیران از رنگ های متنوعی تولید می شود که از نظر روانشناسان این رنگ ها در روحیه و انرژی انسان تاثیر گذار است که البته قابل ذکر است که با فضای کاری هم همخوانی دارد و قیمت این محصول به صورت متغیر عرضه می شود.از انواع تجهیزات و مبلمان می توان به برند ایرانی راد سیستم اشاره کرد که دارای طرح های متنوع و زیبایی می باشد.

    مبلمان اداری برند راد سیستم چون در طراحی و تولید متفاوتی نسبت به مبلمان دیگر دارد، مشتری زمانی که این محصول را مشاهده می کند حس شگفتی به خود دست می دهد که هزینه آن در اولویت خریدار نمی باشد و از ظرافت خاص و منحصر به فردی و در عین حال از متریال های با کیفیتی و خاصی در تولید آن استفاده شده است.خاص و منحصر به فرد بودن تجهیزات اداری در بیزینس بر محیط تاثیر بسزایی می گذارد که مبلمان اداری ونا از از ابعاد و اندازه های استانداردی است که زیبایی خاصی به محیط کاری می دهد.در هنگام خرید مبل، علاوه بر کیفیت بلکه ابعاد آن هم موثر می باشد چون اندازه آن به فضای محیط رابطه مستقیمی دارد چرا که زمانی که آن را خریداری کردید با کمبود جا و دسترسی مواجه نشوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.