پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نخ ابریشم طبیعی چه مشخصاتی دارد؟
    23 شهریور 1401 - 19:00
    شناسه : 206589
    0

    دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ پنبه طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و آن را در کارخانه های نساجی و پارچه بافی به پارچه های مختلف تبدیل می کنند.

    پ
    پ

    نخ ابریشم جنس بسیار لطیفی دارد که در تولید روسری، انواع پارچه های شیک و غیره از آن استفاده می نمایند.

    نوع نخ یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت گذاری می باشد که چون در انواع گوناگون با ضخامتهای متنوع در بازار وجود دارند بر اساس آنها نیز قیمت گذاری می شوند و جالب است بدانید که به طبع این مورد، قیمت پارچه ای که با هر نوع نخ تولید شده است مثل ترمه ابریشم اصل نیز بستگی مستقیم به قیمت نوع نخ به کار رفته در آن دارد.

    همانطور که می دانید نخهای خام چون هزینه ای برای رنگ شدن آن در نظر نگرفته شده است از قیمت پایینتری نسبت به نخهای رنگ شده برخوردار می باشد که در رنگرزی ها رنگ شده اند.

    البته لازم به ذکر می باشد که حتی نوع رنگ نمودن آنها نیز بر کیفیت نخها تاثیر گذاشته و قیمتهای متنوعی نسبت به انواع دیگر داشته اند پس قیمت این نخها بر اساس کیفیت، نوع رنگ، ضخامت نخ و غیره دارد.

    شما می توانید از مراکز معتبر که این نخها را عرضه می نمایند قیمت روز آنها را پرسیده و اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید.

    C:\Users\ARAD\Desktop\نمی دونن چشمامی.jpg

    در هر کجای ایران که هستند و اگر قصد خرید نخ ابریشم و یا نخ پنبه قلاب بافی را دارید ما به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد می کنیم مجموعه آراد برندینگ از جمله مجموعه هایی می باشد که این محصول را به صورت اینترنتی به فروش می رساند، چون شما می توانید به راحتی در جای خود بنشینید و بدون اینکه زمان زیادی را صرف کنید یا انرژی بگذارید نخهای انتخابی خود را در رنگهای متنوع به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

    این را در نظر بگیرید که خرید اینترنتی یک خرید مستقیم می باشد و بدون حضور دلالی شما می توانید بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسبتر کالای خود را خریداری نمایید.

    نخ پنبه طبیعی

    دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ پنبه طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و آن را در کارخانه های نساجی و پارچه بافی به پارچه های مختلف تبدیل می کنند.

    یکی از پرمصرف ترین نخها در مصارف گوناگون پنبه می باشد که در بسیاری از لباسها و همچنین فرشها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر توجه کرده باشید نخی که در پود و چله فرشها به کار می رود از نخ پنبه می باشد این نخ از مزایای بسیاری برخوردار است که سبب استفاده بسیار آن در حوزه های گوناگون شده است که یکی از آنها استحکام و مقاومت آن بوده است.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ضخیمم.jpg

    همچنین نخ پنبه مانند نخ ابریشم طبیعی در مقابل حرارت بسیار مقاوم است به طور کلی نخ پنبه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در تابستان و زمستان می توان از آن استفاده نمود همچنین از آنجا که به کنترل رطوبت در بدن کمک می کند از این رو می توان از آن در دوخت لباسهای ورزشی استفاده نمود.

    با گسترش کارخانه های نساجی نخ پنبه و ترمه ابریشم در انواع اصل و مصنوعی تولید شد پارچه های بسیاری از نخ پنبه تولید می شوند و مورد استفاده مردم قرار می گیرد در بسیاری از کشورها نخ پنبه را با انواع نخهای دیگر ترکیب می کنند و از آنها لباسهای گوناگون تولید می کنند که از مقاومت مناسبی برای فصول سرد سال برخوردار است.

    نخ ابریشم

    تا اینجای مطالب در مورد نخ ابریشم صحبت کرده ایم اما نگفته ایم دقیقا از چه ویژگیهایی برخوردار می باشند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

    این نخها استفاده های گوناگونی از آنها می شود و در تولید انواع پارچه و دوخت لباسهای مجلسی مانند لباس مجلسی زنانه گیپور سعی می نمایند از این نخها استفاده کنند زیرا مقاومت بالایی دارد و از دوام زیادی نیز برخوردار می باشد.

    بهتر است بگوییم مقاومت این نخها در حدی می باشد که در برابر فشار و کشش با دوام می باشد و با اجسامی که نسبتا تیز می باشند به راحتی پاره نمی شوند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\نخ ابریشم است.jpg

    برای تولید این نخها از بهترین دستگاه ها استفاده می شود که بسیار پیشرفته نیز می باشند و باعث نمی شود که از کیفیت این نخها ذره ای کم شود.

    افراد در حین خرید نخ ابریشم می بایست به ضخامت این نخها دقت کنند.

    این نخها از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار می باشند و طبق استانداردهای موجود تولید می شوند.

    نخهای ابریشم در برابر کشش بسیار مقاوم می باشند و به راحتی فرسوده نمی شوند و به همین دلایل یک محصول صادراتی گران شناخته شده است که در بسته بندیهای زیبا و برای دوخت پارچه هایی مانند پارچه داکرون ابریشمی و مانند آن به خارج از کشور صادر شده و تجارت خوبی نیز در این زمینه صورت می گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.