×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

برخی از افراد به صورت تفننی تابلو نقاشی مدرن طراحی می کنند و تعدادی دیگر به صورت حرفه ای که از انواع بوم رنگ استفاده می کنند بهترین سطح مناسب برای ترسیم انواع نقاشی انواع بومرنگ می باشد زیرا از جنسهای بادوام و محکمی تولید شده اند که به حفظ آثار هنرمندان بزرگ کمک می کند که تا قرنها می توان از آنها نگهداری نمود.

برای طراحی و نقاشی بر روی بوم رنگ از انواع رنگهای آکرولیک روغنی گواش و غیره استفاده می کنند و برای ساخت بوم که همان سطح سفید می باشد از انواع پارچه کنواس کتان کرباس کنف که به صورت مات و نیمه مات وجود دارند.

word image 206592 1 - چرا بوم رنگ فانتزی تقاضا و محبوبیت زیادی در میان مردم دارد؟ - بوم رنگ

برای تهیه بوم رنگ فانتزی از چوب استفاده می شود که معمولا از پارچه کنواس به سبب ایستایی و مقاومت و قیمت مناسب در ساخت بوم بیشتر استفاده می شود که برخی از آنها قابلیت تمیز کردن به وسیله پارچه ای نم دار را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصولات با آراد برندینگ همراه باشید.

می توان گفت که بومهای تولید شده از پارچه کتان برتری خاصی نسبت به بقیه اجناس دارد زیرا که از بافتی متراکم و ظریف بافته شده است معمولا این نوع بوم کمی تیره است و پس از برش در سایزهای استاندارد آن را به وسیله منگنه به چارچوب متصل می نمایند خوب شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بر روی پارچه که نمی توان نقاشی کرد که باید به شما بگوییم که سطح پارچه را به وسیله سمباده یی مخصوص می سابند که تا سطح آن کاملا یکدست و یکنواخت شود.

بوم رنگ روغن

نقاشهای حرفه ای از بوم رنگ روغن استفاده می کنند که قلم مو روی آنها راحت تر لیز می خورد و کار کردن با آن آسان می باشد. از قدیم هنر نقش و نگار کشیدن در بین مردم محبوب بود و کسانی که خلق ذهنی قوی داشتند به این سمت کشیده می شدند و هر آنچه را که در روبروی خود می دیدند می توانستند بر روی این محصول ثبت کنند که البته در گذشته بیشتر از لوازمی که دم دست آنها بود استفاده می کردند که در این روزگار به صورت صنعتی فرآوری می شود.

word image 206592 2 - چرا بوم رنگ فانتزی تقاضا و محبوبیت زیادی در میان مردم دارد؟ - بوم رنگ

بسیاری از نوجوانانی که در دبیرستان زمان انتخاب رشته شاخه گرافیک را انتخاب می کنند علاقه مند به هنر به سبک الکترونیک می باشند که ابتدا در سیستم طبق برنامه‌ ای که برای نقاشی کشیدن وجود دارد سبکی را اختراع می‌ کنند و یا از کسی ایده می گیرند و سپس روی بوم رنگ روغن با قلم موها به صورت فیزیکی درج می کنند که در این صورت به پیشرفت یادگیری آنها کمک می کند و هنگامی که در آینده تصمیم به تدریس در این حیطه داشته باشند می توانند در دو سری متفاوت به متقاضیان مربوط به خود که با قلم مو یا با دکمه کیبورد محصور باشد را می توانند فعالیت کنند.

اگر قلم مو را در آبرنگ آغشته کنید و بر روی این محصول مورد اصابت قرار دهید به نرمی حرکت قلم مو در سطح آن پی خواهید برد به راحتی تار موهای قلم مو آن نقش و نگار ذهنی شخص هنرمند خود را به تصویر می کشند و همچنین اگر احیانا قطره ای شیمیایی روی آن پخش شود به راحتی می توان بدون خراب کردن نقاشی خود با دستمال مختص پاکیزگی آن را تمیز کرد.

بوم رنگ فانتزی

وسایل مختلفی برای کشیدن نقاشی وجود دارد که بوم رنگ و تابلو رنگ روغن یکی از آنها می باشد همیشه افرادی در طول تاریخ وجود داشته اند که به نقاشی و خلق آثار هنری علاقه داشته اند که وجود بوم رنگ کار آنها را سهولت بیشتری بخشیده است.

به طور کلی بوم رنگها دارای سطحی سفید در سایزهای مختلف هستند که بر روی سه پایه چوبی و یا فلزی نصب می شود و به فرد کمک می کند که بتواند به صورت ایستاده و یا نشسته بر روی صندلی به نقاشی کردن بپردازد که دارای انواع مختلفی می باشد.

word image 206592 3 - چرا بوم رنگ فانتزی تقاضا و محبوبیت زیادی در میان مردم دارد؟ - بوم رنگ

در ادامه بوم رنگ فانتزی را از تمامی ابعاد مورد بررسی قرار می دهیم لازم به ذکر است که کیفیت در بوم رنگ بسیار بسیار مهم می باشد زیرا که نقاش قرار است که ساعتها و روزها وقت خود را برای کشیدن یک نقاشی صرف کند و قطعا که دوست دارد نتیجه کارش عالی باشد تا خستگی از تن او به در رود.

اگر بوم کیفیت خوبی نداشته باشد رنگ از روی آن می ریزد و یا خاصیت رنگ پذیری مناسب را ندارد می توانید در هنگام خرید یک بوم باکیفیت آن را در برابر نور خورشید قرار دهید تا اگر روزنه ای در آن وجود داشته باشد مشخص شود روش دیگری برای تشخیص مرغوب بودن بوم وجود دارد که در پشت بوم ناخن بکشید اگر خراشی بر روی آن ایجاد شد یعنی اینکه نامرغوب می باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.