جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مزیت ها و فواید بازاریابی از طریق توزیع هدایای تبلیغاتی
    24 شهریور 1401 - 14:35
    شناسه : 206646
    0

    واضح است هنگامی که فرد هدیه ای را دریافت می کند بین هدیه دهنده و هدیه گیرنده ارتباط عاطفی یا حس قدردانی ایجاد می شود. این قاعده در روابط تجاری نیز صادق است. مخاطب هدایای تبلیغاتی با دریافت کالای تبلیغی حس قدردانی در او تقویت می شود. حس قدردانی در برخی موارد مخاطب را به یک مشتری همیشگی تبدیل می کند.

    پ
    پ

    مزیت ها و فواید بازاریابی از طریق توزیع هدایای تبلیغاتی

    صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها روش های گوناگونی برای معرفی برند و محصولات خود در نظر می گیرند. روش هایی مانند: انتشار آگهی در مجلات و روزنامه ها، توزیع تراکت و پوستر درباره محصول و فعالیت شرکت جزو روش های مرسوم قدیمی است. در سطح وسیع تر تبلیغات در رادیو، تلویزیون و صفحات مجازی راهکارهای دیگر معرفی برند است. اما توزیع هدایای تبلیغاتی روشی جذاب و محبوب است که تأثیرگذاری بالایی دارد. در راهکار مذکور مثلا خودکار تبلیغاتی یا سایر هدایای ارزان تبلیغاتی در بین مخاطبین توزیع می شود.

    روش بازاریابی از طریق ارائه هدیه های تبلیغی به سبب مزیت های متعددی که دارد پیوسته مورد توجه صاحبان کسب و کارها قرار می گیرد.

    images 1663225894 - مزیت ها و فواید بازاریابی از طریق توزیع هدایای تبلیغاتی -

    چرا بازاریابی هدایای تبلیغاتی مورد علاقه صاحبان مشاغل قرار می گیرد؟

    ارائه هدایای تبلیغاتی یکی از روش های خوب دیده شدن است. شما با دادن کالاهای باکیفیت و کاربردی همانند خودکار تبلیغاتی می توانید تا مدت ها جلوی دیدگان مخاطبین خود باشید و محصولات و برند خود را تبلیغ کنید. آگهی دادن در روزنامه ها مجلات یا مدت محدودی که هزینه آن را پرداخت کنید در دید خوانندگان آن جراید قرار می گیرید. وضعیت تبلیغات در رادیو و تلویزیون البته با طیف وسیع تر هم مانند جراید است. تا زمانی که آگهی ها در رسانه های عمومی در حال پخش است فعالیت یا محصولات شما در مقابل چشمان مخاطبان قرار دارد.

    اما در مورد هدایای تبلیغاتی وضع به گونه دیگری است. در نظر بگیرید یک ساعت دیواری یا خودکار تبلیغاتی باکیفیت و خوب از یک شرکت تجاری همراه با درج لوگوی آن هدیه گرفته اید. این ساعت تا سال ها برای شما کار می کند و لوگوی شرکت مورد نظر پیوسته در مقابل چشمان شما و اطرافیان تان قرار دارد. تفاوت تأثیرگذاری روش های گوناگون تبلیغی با ذکر این مثال مشخص می شود. البته توزیع هدایای ارزان تبلیغاتی مزیت های دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

    ایجاد روابط عمیق بین مشتریان و برند با توزیع هدایای ارزان تبلیغاتی

    واضح است هنگامی که فرد هدیه ای را دریافت می کند بین هدیه دهنده و هدیه گیرنده ارتباط عاطفی یا حس قدردانی ایجاد می شود. این قاعده در روابط تجاری نیز صادق است. مخاطب هدایای تبلیغاتی با دریافت کالای تبلیغی حس قدردانی در او تقویت می شود. حس قدردانی در برخی موارد مخاطب را به یک مشتری همیشگی تبدیل می کند.

    خودکار تبلیغاتی کاربردی تر از کارت ویزیت سیار

    کارت ویزیت معمولا یک قطعه مقوایی است که روی آن شماره تلفن، نام و فعالیت شرکت یا شخص درج می شود. افراد بسیاری پس از دریافت کارت آن را گوشه میز یا کشو قرار می دهند و تقریبا به فراموشی می سپارند. اما مخاطب با دریافت هدایای ارزان تبلیغاتی کاربردی مثل خودکار تبلیغاتی آن را مورد استفاده قرار می دهد و در برخی مواقع همراه خود به مکان های مختلف می برد. به این ترتیب هدایای تبلیغاتی همانند یک کارت ویزیت سیار برای صاحبان کسب و کار عمل می کند.

    images 1663225896 - مزیت ها و فواید بازاریابی از طریق توزیع هدایای تبلیغاتی -

    امکان تبلیغات در مکان های گوناگون

    هنگامی که شما هدایای تبلیغاتی کاربردی را دریافت می کنید همراه خود به محل کار و مکان های گوناگون می برید. این وسیله همراه با لوگو یا برند شرکت مورد نظر در مقابل دیدگان افراد مختلف قرار می گیرد. به عنوان نمونه خودکار تبلیغاتی با درج لوگوی شرکت روی میز شما در محل کار قرار دارد. همکاران، مراجعین و مخاطبین شما اغلب خودکار با لوگوی روی آن را مشاهده می کنند. به این ترتیب این لوگو به طور دائم در مقابل چشمان مخاطبین مختلف قرار می گیرد و تبلیغ می شود.

    پس با ارائه هدایای ارزان تبلیغاتی می توان علاوه بر گروه هدف، اطرافیان و مخاطبین دیگری را نیز تحت تأثیر برند خود قرار داد.

    ارزش گذاری بیشتر توسط مخاطبین

    هدایای تبلیغاتی معمولا به صورت عمده توسط مدیران و صاحبان کسب و کارها خریداری می شوند و پس از درج لوگو و برند در اختیار گروه هدف قرار می گیرند. اغلب مخاطبین پس از دریافت هدیه آن را ارزش گذاری می کنند. ارزش گذاری مخاطبین معمولا با قیمت خرده فروشی در بازار مطابقت دارد. به همین جهت ارزش کالا برای مخاطب بیشتر از میزان هزینه ای است که شرکت مورد نظر متقبل شده است. ارزش گذاری بیشتر حس قدردانی بیشتری برای فرد دریافت کننده هدیه ایجاد می کند.

    روش تخفیف دادن جذاب و محبوب

    توزیع هدایای تبلیغاتی یکی از روش های جذاب برای تخفیف دادن است. امروزه در دنیای رقابت بسیاری از صاحبان مشاغل محصولات خود را با درصدی تخفیف به مشتریان عرضه می کنند. اما می توان با ارائه هدیه تبلیغی همان هزینه تخفیف را به صورت جالب و دوست داشتنی تبدیل کرد. اغلب مردم از دریافت هدیه بیشتر از تخفیف لذت می برند. بنابراین مدیران شرکت ها می توانند با روش بازاریابی مذکور مشتریان بیشتری را برای محصولات خود جلب کنند.

    کارمندانی با انگیزه و پرافتخار

    برخی از مدیران شرکت ها برای کارمندان و پرسنل خود نیز هدایای ارزان تبلیغاتی در نظر می گیرند. هنگامی که پرسنل محصولات شرکت خود را به عنوان هدیه دریافت می کنند حس افتخار و ارزشمندی برای آنها به وجود می آید. کارمندانی که با افتخار برای شرکت خود فعالیت می کنند بازدهی بیشتری به همراه می آورند. به این ترتیب روش بازاریابی هدیه دادن باز هم موجب بالا رفتن سود شرکت ها می شود.

    images 1663225897 - مزیت ها و فواید بازاریابی از طریق توزیع هدایای تبلیغاتی -

    گروه تبلیغی سهیل یکی از مجموعه های فعال در حوزه هدایای تبلیغاتی است. شما می توانید انواع کالاها را با درج لوگوی مورد نظر خود به سایت سهیل سفارش دهید. انواع ساعت، کیف، اسپیکر، فلش مموری، تی شرت، لیوان سرامیکی، عرق گیر، پاوربانک و خودکار تبلیغاتی همراه با درج لوگوی شرکت توسط مجموعه سهیل عرضه می شود. جهت سفارش هدیه های تبلیغاتی به آدرس soheilgifts.com مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.