شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش انواع اسپیسر پلاستیکی
    27 شهریور 1401 - 11:43
    شناسه : 206761
    0

    در کنار این که قطعات اصلی نقش مهمی را ایفا می کنند بلکه نمونه های جزئی آنها نظیر اسپیسر پلاستیکی و فلزی هم دارای کاربرد های ویژه ای هستند و لزوم استفاده از آنها ضروری است.

    پ
    پ

    قطعات الکترونیکی در بخش الکترونیک به عنوان یک جزء جدانشدنی به شمار می روند و در نمونه های متفاوت وجود دارند و برای کاربردهای مختلف این قطعات استفاده می شوند و با توجه به اینکه دنیای امروزه با پیشرفت های زیادی روبرو شده این قطعات هم پیشرفت های بسیار چشمگیری داشته اند و به همین جهت در صنایع مختلف نظیر الکترونیکی، پزشکی، صنایع نظامی و… از این قطعات استفاده می شود.

    در کنار این که قطعات اصلی نقش مهمی را ایفا می کنند بلکه نمونه های جزئی آنها نظیر اسپیسر پلاستیکی و فلزی هم دارای کاربرد های ویژه ای هستند و لزوم استفاده از آنها ضروری است.

    پیچ و اسپیسر ها یکی از قطعات بسیار پرکاربردی هستند که کمک میکنند تا تجهیزات مختلف بر روی یکدیگر به صورت صحیح قرار بگیرند و در زمان نصب موجب می شوند تا قطعات در محل مناسب خود قرار داشته باشند. اسپیسر پلاستیکی و اسپیسر فلزی دو نمونه از اسپیسرها محسوب می شوند؛ انواع پیچ و اسپیسر دارای اندازه های متفاوتی از نظر قطر و طول پیچ هستند که بر حسب شرایط و مدار از نمونه ویژه ای استفاده می شود.

    به منظور اتصال المان های رباتیک و قسمتهای مختلف از پیچ و اسپیسرها استفاده می شود. قطر پیچ با M تعیین می گردد و از معروف ترین اندازه های پیچ می توان بهM3 اشاره نمود.

    قطعات الکترونیکی برای ساخت مدارهای الکتریکی کاربردهای فراوانی دارند و دارای تعداد زیادی می باشند؛ بدون استفاده از این قطعات عملکرد خوبی از مدارها حاصل نمی شود. برای این که بتوانید انتخاب راحت تر و ساده تری را در خصوص قطعات الکترونیک داشته باشید نیاز است که حتماً با انواع آن ها و ویژگی هایشان آشنا شوید.

    نکته) اسپیسر پلاستیکی یک قطعه مکانیکی بوده که به منظور ثابت نگه داشتن قطعات در کنار هم دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و به صورت اسپیسر پلاستیکی و اسپیسر فلزی می باشد و در انواع مدل های متنوع وجود دارد.

    اسپیسر استوانه ای: این مدل اسپیسر به گونه‌ای است که تو خالی بوده و برای ایجاد فاصله بین دو سطح، ایجاد فاصله بین دو برد الکترونیکی و…. مورد استفاده قرار می گیرد. دیواره درونی استوانه بدون رزوه میباشد.

    اسپیسر پلاستیکی میخی RS: این مدل اسپیسر برای برد های الکترونیکی و PCB مناسب بوده و به منظور ایجاد عدم اتصال بین سطوح یا دو برد استفاده می شود. با این تفاسیر متوجه می‌شویم که اصلی ترین نقش اسپیسر به عنوان فاصله گذار یا فاصله نگهدار میباشد و کمک می‌کند تا سطوح و بردهای الکترونیکی با یکدیگر تماس نداشته باشند و یک فاصله مشخص بین آنها ایجاد شود

    فروش اسپیسر پلاستیکی سفیر الکترونیک

    ممکن است که شما هم برای خرید قطعات الکترونیکی در تهران دچار سردرگمی شده باشد چرا که فروشگاه های متعددی در این حوزه وجود دارند که قطعات الکترونیکی را ارائه می کنند؛ اما اگر به دنبال یکی از بهترین فروشگاه ها هستید تا با خیال آسوده و راحت قطعات الکترونیکی مورد نیازتان را تهیه نمایید میتوانید سفیر الکترونیک را انتخاب کنید.

    سفیر الکترونیک به عنوان یکی از فروشگاه های معتبری می باشد که در حوزه تهیه انواع قطعات الکترونیکی و صنعتی مشغول به فعالیت بوده و همچنین تامین کننده قطعات الکترونیکی دستگاه های برش، جوش، اینورتر، یو پی اس میباشد‌.

    تولید کننده اسپیسر پلاستیکی

    اسپیسر فلزی دو سر مادگی ۳ میلی متر ، اسپیسر فلزی مادگی- نری ۳ میلی متر، اسپیسر فلزی مادگی- نری ۴ میلی متر، اسپیسر پلاستیکی دو سر مادگی، اسپیسر پلاستیکی مادگی نری،اسپیسر فلزی مادگی- مادگی ۴ میلی متر از انواع اسپیسر محسوب می شوند که شما می توانید برای خرید آنها و استفاده از اسپیسر پلاستیکی مدار الکترونیکی از سفیر الکترونیک استفاده کنید که به عنوان پخش عمده اسپیسر پلاستیکی می تواند انواع مختلف را در دسترس شما قرار بدهد (اسپیسرها میتوانند از جنس پلاستیکی یا فلزی باشند).

    همانطور که اشاره کرده ایم در بخش الکترونیک قطعات الکترونیکی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و دارای انواع متفاوتی هستند. بخشی از این قطعات به عنوان اصلی ترین ها مطرح می شوند و بسیار پر مصرف هستند که می‌توان به میکروکنترلر ها، ترانسفورماتورها، باتری، رله، فیوز، کلیدها، مدارهای مجتمع یا آی سی، انواع ال سی دی و… اشاره کنیم. قطعات اصلی زمانی می توانند عملکرد صحیحی داشته باشند که در کنار آنها به شیوه ی درست از قطعات جزئی مثل اسپیسر پلاستیکی استفاده شده باشد.

    قطعات الکترونیکی فعال و غیر فعال

    قطعات فعال ترانزیستور ها را شامل می شوند و قطعات غیر فعال نظیر مقاومت ها و خازن ها و ترانسفورماتورها بوده است. برای اینکه در مدار میزان انرژی ورودی کم یا زیاد شود از ترانسفورماتور ها استفاده می گردد. مقاومت ها برای محدود کردن میزان جریان در درون مدار استفاده می گردند و معمولاً در پتانسیومتر ها و ترمیستور ها کاربرد دارند. عملکرد خازن ها همانند باتری با مقاومت کم می باشد و ذخیره انرژی را انجام می دهد و به مدار می دهد. میزان فرکانس به واسطه سلف ها کنترل می شود.

    به منظور استعلام دقیق قیمت اسپیسر پلاستیکی و قطعات الکترونیکی دیگر میتوانید از سفیر الکترونیک به عنوان پخش عمده اسپیسر پلاستیکی و انواع دیگر قطعات استفاده نمایید.

    اصلی ترین قطعات الکترونیک

    در ادامه مطلب بد نیست که کمی در خصوص اصلی ترین قطعات الکترونیک نیز اطلاعاتی داشته باشید:

    مقاومت: مقاومت جز یکی از قطعات الکترونیکی پرکاربرد می باشد که جزء قطعات پسیو محسوب می‌شود و ۲ ترمینال دارد که به منظور محدود نمودن جریان یا مقابله و آن استفاده می گردد. مقاومت ها بر پایه قانون اهم عمل می کنند و واحد مقاومت اهم می باشد.

    مقاومت ها به صورت مقاومت ثابت و مقاومت متغیر هستند و بر اساس ویژگی هایی که دارند مثل اندازه مقاومت، توان نامی، نوع ماده مورد استفاده و… طبقه بندی می گردد. از مقاومت های ثابت در مدار الکترونیکی به منظور تنظیم شرایط مناسب استفاده می گردد و نیاز به تنظیم مدار نخواهد بود چرا که مقدار مقاومت در نمونه های مقاومت های ثابت در مرحله طراحی مدار مشخص می گردد.

    خازن: خازن ها از دو صفحه رسانا ساخته شده اند که بین آنها یک عایق قرار دارد و ذخیره انرژی الکتریکی را به شکل یک میدان الکتریکی انجام میدهند. سیگنال های دی سی به واسطه خازن ها مسدود شده و سیگنال های ای سی را عبور میدهند. انواع متفاوتی از خازن ها وجود دارد که می‌توان به خازن های سرامیک، الکترولیتی،فیلم و متغیر اشاره کرد.

    دیود: استفاده از این قطعه در مدار موجب میشود که جریان فقط در یک جهت جریان داشته باشد و با مواد نیمه هادی ساخته میشود. ۲ ترمینال به نام های کاتد و آند در دیود وجود دارد و معمولاً در مدار های ای سی به دی سی از دیود استفاده می گردد و در انواع متفاوتی هستند که می‌توان به دیودهای نوری، دیودهای زنر و… اشاره کرد.

    در صورتی که به هر کدام از این قطعات اصلی مثل مقاومت و… یا قطعات دیگر نظیر اسپیسر پلاستیکی نیاز دارید کافیست برای دسترسی راحت آنها از سفیر الکترونیک استفاده کنید.

    تجهیزات اندازه گیری: در زمان طراحی مدار های الکتریکی یا الکترونیکی یا برای اتصال نیاز به تجهیزات اندازه گیری وجود دارد تا آزمایش پارامتر های مختلف و اندازه گیری مواردی چون ولتاژ، مقاومت، جریان و… انجام شود؛ به همین جهت دستگاه های مثل مولتی متر، سیگنال ژنراتور و… مورد استفاده قرار می گیرد. مولتی متر یک ابزار الکترونیکی بوده که می توان آن را ترکیبی از اهم متر، ولت متر و آمپرمتر معرفی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.