جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید اشتراک اسپاتیفای در ایران با تحویل فوری و ضمانت محصول
    28 شهریور 1401 - 13:37
    شناسه : 206861
    0

    خرید اشتراک اسپاتیفای در ایران با تحویل فوری و ضمانت محصول | اکانت spotify پرمیوم ارزان و قانونی از فروشگاه اکانتی شاپ

    پ
    پ

    در سال 2006 میلادی فردی سوئدی با نام Daniel Ek اپلیکیشنی با نام Spotify را طراحی نمود. وی با استفاده از این اپلیکیشن توانست برای کاربران موسیقی آنلاین با بهترین کیفیت پخش نماید. دفتر مرکزی شرکت در شهر استکهلم قرار دارد که علاوه بر آن دارای دفتر نمایندگی در 17 کشور دیگر نیز می باشد. این شرکت را می توان یکی از بزرگترین و محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات مربوط به پخش موسیقی در کل جهان دانست.

    برای استفاده از این پادکست کاربران به راحتی می توانند آهنگ موردنظر خود را با توجه به آلبوم، نام هنرمند و یا ژانر جستجو نمایند. سپس برای خود لیست پخش تهیه کرده و آن را به دلخواه ویرایش کرده و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند. از اسپاتیفای می توان در بیشتر نقاط قاره امریکا، اروپا، اقیانوسیه و نیز قسمت هایی از افریقا از قبیل موریس و افریقای جنوبی و مناطقی از آسیا استفاده نمود. پیش بینی می شود تا اوایل سال 2022 از اسپاتیفای در 178 کشور مختلف جهان استفاده شود.

    images 1663216058 - خرید اشتراک اسپاتیفای در ایران با تحویل فوری و ضمانت محصول - اسپاتیفای

    تعداد کاربران سرویس اسپاتیفای

    طبق آماری که کمپانی اسپاتیفای اعلام کرده، این شرکت تقریبا ماهانه نزدیک به 300 میلیون نفر کاربر فعال و در حدود 138 میلیون کاربر پولی دارد. میزان استقبال از این خدمات به اندازه ای است که شرکت اسپاتیفای توانست تنها در سه ماهه اول امسال، ضرر و زیان هایی را که به دلیل ویروس کرونا متحمل شده بود را جبران نماید. اکنون وضعیت اسپاتیفای تقریبا مناسب بوده و به ثبات کاملی رسیده است.

    با توجه به این آمار می توان گفت کمپانی اسپاتیفای در زمینه خدمات استریم موسیقی بزرگترین شرکت در جهان محسوب می گردد. به عبارت دیگر اسپاتیفای رتبه اول را به خود اختصاص داده و از رقیبان قدرتمند خود از جمله اپل موزیک جلو زده است.

    به نقل از خبرگزاری و روزنامه صمت (صنعت ، معدن ، تجارت) : سرویس اسپاتیفای دارای یک هوش مصنوعی و الگوریتم است که باعث می شود طبق آخرین شنیده های شما و سبک مورد علاقه تان آهنگ با همان سبک به شما پیشنهاد شود. همچنین این الگوریتم با توجه به شنیده‌های شما از پلی لیست دوستان و آشنایانتان را هم پیشنهاد می کند.

    اسپاتیفای و توضیحاتی در مورد آن

    اسپاتیفای به ارائه پادکست ها و موسیقی هایی که از حق چاپ دیجیتال برخوردار هستند می پردازد. ارائه آهنگ های بسیاری از برندها و شرکت های رسانه ای از خدمات Spotify به شمار می آیند. استفاده از ویژگی های اساسی این پادکست در قبال تبلیغات و البته با کنترل محدود رایگان می باشد ولی برای موارد اضافی نیاز به خرید اشتراک اسپاتیفای دارید. گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات، گوش دادن آفلاین و … از مواردی هستند که برای دسترسی به آنها نیاز به خرید اشتراک پرمیموم اسپاتیفای خواهید داشت.

    طراحی اپلیکیشن اسپاتیفای به گونه ای انجام گرفته که بتوان در بیشتر دستگاه های مدرن امروزی از آن استفاده کرد. شما با هر دستگاهی که در اختیار دارید از قبیل کامپیوترهای macOS، Windows، Linux و یا گوشی های تلفن همراه هوشمند با سیستم ios و Android و حتی از طریق بلندگوهای مدرن و هوشمند از قبیل Google Home و Amazon Echo می توانید از امکانات ارائه شده در این سرویس صوتی استفاده کنید.

    هنرمندانی که آهنگ آنها در اپلیکیشن قرار دارد می توانند بابت دانلود هر کدام از آهنگ های خود مبلغی از اسپاتیفای پول دریافت نمایند. این موضوع در محبوبیت این پادکست در بین هنرمندان نیز بی تاثیر نخواهد بود و آنها را به قرار دادن آهنگ های جدید ترغیب خواهد نمود.

    images 1663216144 - خرید اشتراک اسپاتیفای در ایران با تحویل فوری و ضمانت محصول - اسپاتیفای

    چرا خدمات ارائه شده در اسپاتیفای را ترجیح می دهید؟

    آیا برای شما هم پیش آمده که پس از ساعت ها گشتن در سایت های مختلف و یا کانال های تلگرام آهنگ موردنظر خود را نیافته باشید؟ البته در برخی موارد هم ممکن است موفق شوید آهنگ دلخواه خود را بیابید ولی فایل آن از کیفیت پخش مناسبی برخوردار نخواهد بود. این سایت ها و کانال ها قانونی نیستند و آهنگ های موجود در آنها نیز به روز نیستند. هیچ چیز بهتر از گوش کردن به جدیدترین آهنگ هنرمندان محبوب تان لذت بخش تر نخواهد بود. پس لازم است به دنبال راه حلی مناسب باشید. استفاده آنلاین از موسیقی نیز مزایای بسیاری دارد.

    فایل های دانلودی ممکن است حافظه سیستم تان را بیش از اندازه اشغال کند. حتی در صورت استفاده از حافظه هایی که با قابلیت حمل به منظور آرشیو و ذخیره فایل ها باز هم ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید؛ زیرا احتمال از دست رفتن این اطلاعات به دلایل مختلف از جمله سرقت و یا پاک شدن اتفاقی حافظه وجود دارد.

    امروزه دستگاه هایی مثل گوشی های تلفن همراه هوشمند که قابلیت حمل دارند دسترسی به اینترنت را به آسانی و در هر مکانی ممکن نموده است. علاوه بر این پهنای اینترنت نیز افزایش یافته است و استفاده از سرویس های آنلاین موسیقی در بین کاربران طرفداران بیشتری را ترغیب به استفاده از آنها نموده است.

    اشتراک اسپاتیفای پریمیوم

    بزرگترین مرجع آهنگ و موسیقی به روز دنیا تنها با خرید اشتراک اسپاتیفای پریمیوم به صورت آنلاین در اختیار شما خواهد بود. استریم آنلاین به دلیل برخورداری از بهترین و مناسب ترین کیفیت، قابلیت دانلود و پخش آنلاین موسیقی ها و … توانسته شرکت اسپاتیفای را به عنوان محبوب ترین سرویس در سراسر جهان معرفی نماید.

    در صورت استفاده از سرویس رایگان، اسپاتیفای تبلیغات ویدئویی و یا صوتی مابین آهنگ ها پخش خواهد نمود. در حقیقت کاربر در قبال این تبلیغات به صورت رایگان از برخی سرویس ها استفاده می کند. برای نسخه رایگان برخی محدودیت ها وجود دارد که از آن جمله می توان به skip نمودن موسیقی اشاره نمود. برای استفاده همه جانبه از سرویس ها داشتن اشتراک اسپاتیفای ضروری است.

    مزایای خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای

    خرید اشتراک پرمیموم اسپاتیفای برای کاربران مزایای بسیاری خواهد داشت که برخی از آنها عبارتند از :

    1. امکان دانلود و پخش موسیقی با بالاترین و بهترین کیفیت
    2. برخورداری از امکان پخش شافل آهنگ ها
    3. امکان استفاده از skip به حالت نامحدود
    4. بدون وجود اجبار در تبلیغات بین آهنگ ها
    5. استفاده بدون محدودیت از اسپاتیفای

    images 1663216093 - خرید اشتراک اسپاتیفای در ایران با تحویل فوری و ضمانت محصول - اسپاتیفای

    خرید اشتراک اسپاتیفای در ایران

    با توجه به محدودیت هایی که در ایران وجود دارد، خرید اشتراک اسپاتیفای با مشکلاتی روبرو است ولی کار غیرممکنی نیست. اکانتی شاپ می تواند با رفع این مشکل، لذت پخش آهنگ های جدید را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید اشتراک خود را سریع و با گارانتی تحویل بگیرید. برای استفاده از سرویس های اسپاتیفای طرح های متعددی وجود دارد که عبارتند از طرح های فردی، خانوادگی و دانشجویی.

    مزایای خرید اشتراک اسپاتیفای ارزان در ایران

    • استفاده از قابلیت تهیه لیست پخش موسیقی های مختلف به همراه امکان شخصی سازی آنها
    • امکان دسترسی به آهنگ هایی که دوستان شما آنها را دانلود نموده اند.
    • امکان اشتراک گذاری آسان و ساده آهنگ ها به صورت درون برنامه ای
    • امکان تهیه لیست های شخصی برای دانلود موسیقی
    • قابلیت پخش آهنگ ها با سرعت کم
    • امکان استفاده آفلاین از برنامه و موسیقی

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اکانت اسپاتیفای می توانید به سایت اکانتی شاپ مراجعه کنید. در صورتی که قصد خرید اشتراک اسپاتیفای ارزان قیمت را دارید پیشنهاد می کنیم از طرح خانواده یا اشتراک فمیلی اسپاتیفای استفاده کنید؛ چرا که در این مدل از اکانت ها، علاوه بر این که هیچ گونه اطلاعات شخصی موردنیاز نیست، هزینه کمتری هم برای خرید اشتراک اسپاتیفای خواهید پرداخت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.