جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بلک پاور گاز بیصدا
    28 شهریور 1401 - 13:48
    شناسه : 206874
    1

    بلک پاور یک ماده بی صدا و و شیمایی است و برای تخریب کردن ساختمان ها و..استفاده میشود و برای انواع ساروج و ملات و بتن استفاده میشود.

    پ
    پ

    بلک پاور یک ماده بی صدا و و شیمایی است و برای تخریب کردن ساختمان ها و..استفاده میشود و برای انواع ساروج و ملات و بتن استفاده میشود.

    عمق این بسته ها 4.5 کیلویی در دیوار و کف پلمپ تا 2متر است که تخریب انها در فضای باز 30 متر است .

    word image 206874 1 - بلک پاور گاز بیصدا -

    عملکرد بلک پاور

    بلک پاور با تولید حجم بالا گاز و انبساط در لحظه و فشار به دیواره ها سنگی تخریب ایجاد میکند، عمل تخریب به صورت منفجری است و سریع صورت میگیرد بلک پاور ماده غیر انفجاری و کاملا بی خطر است برای استفاده از بلک پاور بروی سنگ و ساروج با دریل سوراخ به عمق حداقل 60 سانتیمتراستفاده کنید و ماده ای در داخل سوراخ بریزید و با شن و ماسه آن ها پر کنید.

    بسته های آن 4.5 کیلو در 2 ترکیب است به قیمت 680 هزار تومان و درصورت خریدبالای تخفیف هم داده میشود.

    بلک پاورماده انفجاری دربرابر دینامیک است وخطری هم ندارد وموقع جا به جایی وبدون خطراست.

    بلک پاور کاملا بی صدا است.

    زمان اجرا بلک پاور پرتاب کردن سنگ ریزه ها وجود ندارد و درنزدیکی مکان مسکونی قابل اجرا است.

    بلک پاورمثل دینامیت به اطراف یا چاه و تونل اسیب ندارد نگرانی برای ریزش سنگ و آوار ندارد.

    انفجارشدید ،خطرو صدا یی ندارد و مانند کتراک زمان زیادی نمیبرد و نیازبه سوراخ های زیاد ندارد.

    مواد انفجاری منع قانونی دارد به خاطر بروز خطرات جانی و یا حملات تروریستی .در جابجایی وانجام تخریب خطراتی ایجاد نمیکند برای عملیات تروریستی قابل استفاده نیست . تخریب توسط بلک پاور با انبساط فوری و تولید گازانجام میگردد و دارای موج انفجار نیست.

    بلک پاور برای تخریب سنگ و ساروج در چاه یا تونل استفاده میشود بخاطر نداشتن موج انفجار آسیبی به محیط پیرامون نمیزند و باعث زیزش تونل یا چاه نمیگردد.بلک پاورهزینه بسیارکمی دارد . بلک پاور جز کم هزینه ترین روش های تخریب ساختمانی و… است.

    افرادی که با این مواد سرکار دارند به دنبال دینامیت و بلک پاور بی صدا یا ماده انفجاری بی صدایی هستند.

    word image 206874 2 - بلک پاور گاز بیصدا -

    ماده تخریب کننده بلک پاور
    بهترین جایگزینی که این روزها وارد بازار میشود و از خطرات استفاده از مواد اتش بازی مثل دینامیت ، تی ان تی ، و باروت خبری و.. نیست. انفجار بی صدا و بی خطر برای تخریب سنگ و ساروج است.

    کتراک ماده منبسط شونده غیر انفجاری است که با افزایش حجم باعث تخریب سنگ و ساروج است.

    برای استفاده ازبلک پاور حتما در شرایط گوناگون مثل پلمپ دیواره ها کف چاه یا سنگ آزاد طبق آموزش ما سوراخ مناسب بودن
    آن است .قیمت خرید و فروش این بلک پاورها از مواد شیمیایی برای تخریب و سوارخ کردن است .ترکیب این بلک پاور ها به صورت پودری و خاکستری و رنگ شبیه سیمان نیست و به صورت گازی است که با آب و مخلوط ساروج و.. است. بلک پاور یک ماده انبساط شده است .انفجار بی صدا است که با ایجاد نیروی کشش زیاد با گاز و حرارت خرابی وشبیه مواد منفجره نیست . این ماده در معادن زیرزمینی استفاده میشود برای تخریب منازل و ساختمان های مسکونی ، سنگ ، از بلک پاورو تخریب بتن یا سیمان در صورت لزوم در هر جایی بدون ایجاد صدا به راحتی مورد استفاده میشود و ایجاد ترک های با عمق زیاد بر روی ساختار مورد نظر و بطور کامل تخریب میشود. مناسب بودن قیمت کتراک از مواد شیمیایی برای تخریب و سوارخ کردن است .این ترکیب ها به صورت پودری خاکستری رنگ شبیه به سیمان است که با آب مخلوط میشود. کتراک یک ماده منبسط شونده غیرانفجاری است که با ایجاد نیروی کشش زیاد بدون گاز و حرارت خرابی وشبیه مواد منفجره است. این ماده در معادن زیرزمینی استفاده میشود برای تخریب ساروج ، سنگ ، بلک پاورو تخریب بتن یا سیمان در صورت لزوم در هر جایی بدون ایجاد صدا به راحتی مورد استفاده میشود و ایجاد ترک های عمیق بر روی ساختار مورد نظر و بطور کامل تخریب میشود.

    درخیلی از کشورهای اسیایی برخلاف مواد منفجره بدون محدودیت هایی در دسترس معادن قرار میگیرد. ترکیبات نسبت به مواد منفجره بسیار ایمنی بالا دارد. برای جلوگیری از انفجار بخار طی چند ساعتی اول از قرار دادن در محل باید بر استفاده ازآن نظارت کنید.

    این ماده برای استخراج معادن ، تخریب صخره های سنگی و احجام بتنی ، حفاری و احداث تونل ، تخریب انواع بتن ها استفاده میگردد..

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.