×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در اکثر لوازم الکترونیکی و ساختمانی ایده های جذابی را مهندسین طراحی کردند که یکی از این طرحها جایگزین کردن دیوارپوش چوبی با کاغذ دیواری است که این محصول جدید بیشتر از رنگ سفید استفاده می کنند و قیمت آن با توجه با سایر محصولات ارزان است.

در واقع دیوارپوش به معنای پوشاندن دیوار به وسیله پنلهای دیواری است که در واقع می توانید با تنوع بالا در طراحی و سایزهای مختلف مراحل نصب را انجام دهید که این موضوع جنبه زیبا شناسی دارد به همین علت، این طرح جدید با استقبال عموم مواجه شده است.

دیوارپوش چوبی همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است ویژگیهای خاصی دارد که می توان به نصب با تکنیک فیتینگ، استفاده از رنگ مقاوم در برابر رطوبت، طراحی در سبک کلاستیک و مدرن، اجرای دیوارپوش و ساخت دیوارپوش از جنس چوب یا ام دی اف اشاره کرد.

word image 206909 1 - قیمت دیوارپوش چوبی کلاسیک -

بطور کل انواع دیوارپوش برای سلایق مردم تولید می شود که می توان به دیوارپوش چوبی، دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش ام دی اف، دیوارپوش آجری و دیوارپوش سنگی می توان اشاره کرد.

بطوری مثال دیوارپوش چوبی از انواع طرحهای سه بعدی و تخته ای و غیره ساخته می شود که بیشترین گونه ها از درخت افرا، سرو، بلوط و توسکا استفاده می شود که همین علت یکی از دلایلی است که قیمت بالا و فضای لوکس دارد.

به همین دلیل است که دیوارپوش چوبی یکی از طراحیهای نوین به شمار می رود و برای افرای که می خواهند خانه ای لوکس و مدرنی داشته باشد ساخته می شود.

یکی از پیشنهادهای ما به شما این است که زمانی که می خوهید دیوارپوش چوبی را در خانه نصب کنید سعی کنید رنگ آن با وسایلهای خانه هماهنگ باشد که فضای خانه ای زیبا و دلنشین داشته باشید.

دیوارپوش چوبی کلاسیک

بسیاری طبق ذائقه و سلیقه خود از دیوارپوش چوبی کلاسیک استفاده می کنند و بر این باور هستند که ظاهر خانه هر چقدر کلاسیک تر باشد محیط دلنشین تر و گرم تر نیز خواهد شد.

دیوارپوش چوبی یک روکش چوبی تزئینی است که از صفحات چوبی با ضخامتها و مدلهای مختلف ساخته شده است و ایجاد یک روکش چوبی تزئینی برای دیوارهای داخلی می شود و فضایی گرم، طبیعی را ایجاد می کند.

به منظور تعالی دکوراسیون دیوار خود، این تخته ها با ضخامتها، ابعاد و روکشهای مختلف از گونه های مختلف چوب جامد مانند بلوط، کاج، افرا، چوب گردو، راش و یا حتی چوبهای عجیب و غریب دیگر ساخته می شوند.

word image 206909 2 - قیمت دیوارپوش چوبی کلاسیک -

هر پانل دیواری چوبی بسته به نوع چوب و دانه های رنگ آن ظاهر و احساس منحصر به فردی دارد، با چیدن هر صفحه چوبی در کنار یکدیگر، یک دیوارپوش چوبی کلاسیک دکوراتیو واقعی به دست خواهید آورد که فضایی گرم را به فضای داخلی شما می بخشد.

دیوارپوشها عموما از چوب بازیافتی ساخته می شوند، برای مثال برای ساخت خانه ها یا قایقها یا استفاده از برشهای ایجاد شده در طول ساخت محصولات استاندارد مانند تخته ها، مبلمان یا تخته های کف، پس از مراحل کالیبراسیون، خشک کردن و صاف کردن، قطعات چوب با اندازه های مختلف با هم مونتاژ می شوند تا صفحات چند سانتی متر مربعی را تشکیل می دهند که بسته به اثر می تواند به صورت عمودی یا افقی قرار گیرد.

قیمت دیوارپوش چوبی

نوسانات بازار باعث شده است که قیمت دیوارپوش چوبی به دلیل مدلهای مختلف این محصول متغیر باشد.

این محصول بر اساس رنگ، طرح، سایز و ابعاد قیمت گذاری خواهند شد که شما می توانید نسبت به نیاز خود این محصول را تهیه کنید.

در ضمن شما می توانید با استفاده از این محصول یک دکور مناسب برای فضای داخلی خانه خود رقم بزنید.

word image 206909 3 - قیمت دیوارپوش چوبی کلاسیک -

همچنین این محصول دارای مقاومت بالایی می باشد که این ویژگی در قیمت دیوارپوش چوبی تاثیرگذار است و تا چندین سال برای شما عمر خواهد کرد.

لازم به ذکر می باشد که دیوارپوش در جنس چوبی با طراحی مختلف وجود دارد که باب هر سلیقه مشتری می باشد.

این محصول به دلیل اینگه از جنس عالی و با کیفیت تولید خواهد شد توجه طراحان دکوراسیون داخلی خانه را به خود جلب کرده است.

دیوار پوش می تواند به عنوان جایگزینی کاغذ دیواری و کاشی گرانیتی قرار بگیرد که تفاوت زیادی نسبت به این محصولات نخواهند داشت.

اما از نظر زمان در نصب بسیار کم می باشد و بهترین عملکرد را می تواند در بهترین زمان ممکن نصب کرد.

باید به این نکته هم توجه کنید که بخاطر ابعاد مناسب که دارد حتی در فضاهای کوچک نیز می توان مورد نصب قرار داد.

بنابراین حتما قبل از خرید این محصول اول از همه به دکوراسیون یا آن قسمت مورد نظر نصب توجه کامل داشته باشید تا بعد از خرید دچار مشکل ابعاد و طرح نشوید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.