×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امروزه فروشگاه هایی زیادی در سراسر کشور هستند که خرید و فروش دمپایی هتلی را به صورت عمده و با بهترین قیمت روز در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. دمپایی هتلی در انواع مختلف و با جنس های متفاوت وجود دارد که هر هتل داری برای رفاه حال مسافران و همچنین پرستیژ هتلش از این محصولات استفاده می کنند.

این دمپایی ها همانطور که در سایت آراد برندینگ در مورد آن توضیح داده شد به صورت حوله ای هستند و گاهی به صورت پارچه ای و یا پلاستیک، اما امروزه اکثرا این دمپایی ها به صورت پارچه ای هستند و معمولا لوگوی هتل روی این دمپایی هک می شود که خود این قضیه نشان از سلیقه هتل دار دارد.

word image 206920 1 - قیمت دمپایی هتلی تهران -

در نظر گرفتن این محصول برای هتل ها بسیار لوکس و پر طرفدار است و باعث جذب مشتری بیشتری می شود. شما وقتی وارد هتلی می شوید تمیزی و خدمات رفاهی آنجا برای شما در اولویت است. که این محصول یکی از همان خدماتیست است که هتل دارها در اختیار شما قرار می دهند. دمپایی هتلی ویژگی هایی دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد:

این محصول باید از لحاظ جنس نرم و لطیف باشد.

باعث عرق کردن پا نشود.

قابلیت شستشو را داشته باشد.

مواد استفاده شده در آن حساسیت زا نباشد.

جذب بالایی داشته باشد و در واقع از ضخامت خوبی برخوردار باشد.

دمپایی هتلی تهران

اکثر هتل ها در شهر تهران دارای پک های هتلی خاص و ویژه که بسیار با کیفیت هستند می باشند و از طرفی تمامی این پک ها در کنار کیفیت خود باید قیمت مناسب را هم داشته باشند، تا تمامی هتل داران با خیال آسوده بتوانند به خرید آن ها اقدام کنند زیرا در هتل های شهرهای توریستی و بزرگ تعداد بسیار بالایی ازین پک ها سفارش داده می شوند که باید در تناژ بالا تهیه و تولید شوند تا بتوان آن ها را به هتل داران در اسرع وقت عرضه کرد.

تهران یکی دیگر از شهر های بزرگ ایران و پایتخت می باشد. طبیعی است که تعداد مسافران خارجی و ورود توریست ها به این شهر در ایران بیشتر از دیگر شهرها باشد پس نیاز است که پک های هتلی و همچنین دمپایی ها از کیفیت بالا و طراحی زیبایی برخوردار باشند. تهران از دیرباز محل ورود و خروج تمامی مدیران و یا دولتمردان کشورهای دیگر بوده است. پس کیفیت سرویس هایی که در هتل دریافت می کردند امر بسیار مهمی بوده است.

word image 206920 2 - قیمت دمپایی هتلی تهران -

دمپایی های هتلی باید به پای شما اجازه تنفس بدهند و تعرق را کاهش دهند از طرف دیگر باید وزن سبکی داشته باشند ودارای قابلیت شستشو هم باشند تا بتوان آن هارا به راحتی استفاده نمود و راحتی را تجربه کرد. در اکثر هتل های غرب تهران از انواع درجه یک دمپایی هتلی تهران استفاده می شود و بهترین برند ها و پک ها در این محل ها عرضه می گردند.

به طورکلی دمپایی ها برای اینکه از آسیب پا جلوگیری کنند اختراع شده اند و پس از گذشت سالیان انواع آن گسترش یافته و فاکتور های دیگری جدای از آسیب اعم از راحتی و اسفنج نرم به آن اضافه گردیده است.

قیمت دمپایی هتلی

با توجه به تقاضای بالا از سمت مصرف کنندگان تولید دمپایی یکبار مصرف هتلی یک گزینه مناسب برای کسانی است که قصد کارآفرینی و شروع یک کار جدید را دارند.لازم به ذکر است که از این محصولات فقط در هتل ها استفاده نمی شود بلکه در مراکز درمانی مانند بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها، مراکز زیبایی و آرایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.از این رو می توان گفت امروزه که دمپایی هتلی یک محصول مهم در زمینه بهداشت و سلامت محسوب می شود که تولید آن ملزم به رعایت استاندارد های صنعتی و بهداشتی است و با تولید متنوع و مرغوب این محصول می توان سود و درآمد خوبی را به دست آورد.

word image 206920 3 - قیمت دمپایی هتلی تهران -

با در نظر گرفتن مواردی که در بخش قبلی گفته شد، به راحتی می توان دریافت که قیمت دمپایی هتلی کاملا به جنس، نوع و مقدار مواد اولیه ای که برای تولید آن مصرف می شود بستگی دارد.دمپایی های هتلی اغلب از جنس پارچه های اسپان باند تولید می شوند که خود این پارچه ها نیز انواع گوناگونی دارد که از لحاظ وزن و ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند.پارچه های اسپان باند که نام های دیگر آن پارچه های بی بافت، یک بار مصرف، نبافته ی سوزنی و لایه ی سوزنی نیز هست، مانند سایر پارچه ها بافته نمی شود بلکه از پرس الیاف ساخته می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.