پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سینک گرانیتی روکار ایتالیایی
    29 شهریور 1401 - 18:08
    شناسه : 207005
    0

    امروزه سینک های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که شما بر اساس سلیقه و سبک آشپزخانه خود می توانید نوع مناسب را خریداری نمایید سینک ظرفشویی گرانیتی در رنگ سفید، سیاه و برخی از رنگ های فانتزی وجود دارد که می توانید آنها را در سایت مجموعه آراد برندینگ مشاهده نمایید.

    پ
    پ

    در سال های اخیر با توجه به مدرن شدن سبک منازل و تغییر در آشپزخانه ها استفاده از سینک ظرفشویی و کاشی بین کابینتی گرانیتی ایتالیایی و ایرانی بیشتر مورد پسند افراد قرار گرفته است.

    در مواد اولیه این سینک از 70 تا 80 درصد گرانیت و 20 تا 30 درصد از مواد اکرلیک و رزین استفاده شده است که با توجه به برند بودن و شرکت تولید کننده آن این میزان می تواند متغییر باشد اگر قصد خرید این سینک را دارید باید قبل از خرید تمام معایب و ویژگیهای آن را مورد بررسی قرار دهید تا خرید خوبی را در نهایت داشته باشید.

    امروزه سینک های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که شما بر اساس سلیقه و سبک آشپزخانه خود می توانید نوع مناسب را خریداری نمایید سینک ظرفشویی گرانیتی در رنگ سفید، سیاه و برخی از رنگ های فانتزی وجود دارد که می توانید آنها را در سایت مجموعه آراد برندینگ مشاهده نمایید.

    word image 207005 1 - سینک گرانیتی روکار ایتالیایی - سینک گرانیتی

    که اگر کابینت های شما رنگ سفید دارد برای سینک ظرفشویی و سبد سینک ظرفشویی می توانید از رنگ مشکی یا خاکستری استفاده نمایید تا جلوه ی بیشتری به فضای آشپزخانه شما بدهد این سینک دارای مقاومت بالایی است و اگر ضربه محکمی به آن وارد نشود می تواند تا سالها سالم باقی بماند.

    سینک گرانیتی ایتالیایی

    سینک گرانیتی در مقابل سینک استیل دارای مقاومت بالاتری هستند زیرا با برخورد اشیاء سنگین دارای سوراخ یا غر نمی شوند سینک ظرفشویی گرانیتی ایتالیایی به دلیل مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است دارای قیمت بالایی می باشد اما از نظر کیفیت و ظاهر می توان گفت از نوع ایرانی یک قدم جلوتر است.

    سینک های گرانیتی در برابر حرارت نیز مقاوم هستند و با گذاشتن اجسام داغ دچار تغییر رنگ و شکل نمی شوند برای تمیز کردن سینک می توانید از مواد شوینده ملایم و قوی بدون نگرانی استفاده کنید.

    word image 207005 2 - سینک گرانیتی روکار ایتالیایی - سینک گرانیتی

    سینکهای ظرفشویی دارای چند مدل مختلف هستند که با توجه به فضای آشپزخانه می توانید نوع متناسب را تهیه و نصب نمایید جدیدترین سینک گرانیتی ایتالیایی و کاشی آشپرخانه جدید دارای رنگ خاکستری است و بر روی آن رگه های طلایی و سفید نقش بسته است.

    سینک ها دارای یک لگن، دو لگن، تو کار، رو کار و غیره است و از رنگ بندی خاصی برخوردار می باشند انتخاب صحیح سینک ظرفشویی می تواند شما را در زمان شستشوی ظروف یا دیگر وسایل کمک کند و از آسیب رساندن به کمر شما جلوگیری نماید.

    سینک گرانیتی روکار

    تا به حال به جنس انواع محل ظرفشویی دقت کرده اید؟ بسیاری از محلهای ظرفشویی در آشپزخانه های جدید با سینک گرانیتی مشکی پوشش داده شده اند و محصولات مختلفی مانند سینک گرانیتی روکار و سینک گرانیتی شاین امروزه در بازار از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

    یکی از وسایل اصلی آشپزخانه سینک ظرفشویی می باشد، انواع سینک با انواع جنس و نوع در بازار وجود دارد،

    امروزه سنگهای گرانیتی به دلیل استحکام بسیار خوب و داشتن جلوه زیبا در صنایع مختلف به کار گرفته می شوند، از این سنگها در ساخت و ساز ساختمان استفاده می شود.

    ولی امروزه به عنوان سنگ سینک ظرفشویی نیز به کار گرفته می شود، به دلیل استحکام بالا و زیبایی و رنگ چشم نواز به گزینه ای مناسب برای مواد اولیه ساخت سینک ظرفشویی تبدیل شده است.

    word image 207005 3 - سینک گرانیتی روکار ایتالیایی - سینک گرانیتی

    البته استفاده از هر ماده ای برای ساخت سینک گرانیتی روکار مزایا و معایب خاص خود را دارد، سینکهای گرانیتی نیز به همین شکل می باشند و مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید این موارد را برای خرید سینک گرانیتی لحاظ کرد.

    امروزه یکی از وسایلی که بسیار روی دکوراسیون داخلی خانه ها تاثیر گذار می باشد و جلوه زیبایی می تواند به منازل بدهد سینک ظرفشویی و دستشویی می باشد، سینک گرانیتی روکار گزینه ای مناسب و مدرن برای انواع خانه های نوساز و زیبا کردن دکوراسیون داخلی منازل می باشد.

    بهتر است بدانید سینک گرانیتی تبریز از ترکیب شدن پودر گرانیت با رزین آکرلیک ساخته و تولید می شود، سازندگان سینکهای گرانیتی چیزی در حدود هشتاد درصد گرانیت و بیست درصد رزین آکرلیک برای ساخت سینک گرانیتی استفاده می کنند.

    محصول نهایی تولید شده دارای ویژگیهای گرانیت می باشد، اما بسیار مقاوم، قیمت آن کمتر و نگهداری آن آسان تر می باشد.

    برای ساخت انواع سینک کامپوزیتی از ماده گرانیت استفاده می شود و کاربرد دارد، اما در بعضی از موارد و در برخی از کارخانه های تولیدی سینک ظرفشویی، از ماده کوارتز به جای ماده گرانیت استفاده می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.