سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید مبل راحتی بنفش
    29 شهریور 1401 - 18:14
    شناسه : 207017
    0

    یکی از رنگهایی که شکوه زیادی دارد و به راحتی با رنگ خاکستری ست می شود رنگ بنفش است و قرار دادن مبل راحتی بنفش در خانه باعث پرزرق و برق نشان داده شدن منزل می شود.

    پ
    پ

    اکثر خانمها هر چند وقت یک بار به فکر ایجاد تغییراتی در دکوراسیون منزل خود می افتند و خرید مبل راحتی با رنگهای مختلف یکی از گزینه هایی می باشد که به این تغییرات کمک شایانی می کند.

    اثرات ترکیب رنگ مبل و آباژور رومیزی در دکوراسیون خانه به شرح زیر می باشد:

    اگر وسایل شما تک رنگ هستند می توانید از مبلهای دو رنگ استفاده کنید تا باعث ایجاد تضاد و تغییر در منزل شود، در این مدل کاناپه ها به یک رنگ می باشند و مبلهای تک نفره رنگ دیگری دارند.

    ما به شما توصیه ی کنیم که در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتری در زمینه مبلمان راحتی نیاز دارید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\Purple.jpg

    برای اینکه بتوانید امواج رنگی را در خانه ایجاد کنید باید رنگها از سایه های سبک به سایه های سنگین هدایت شوند که این روش باعث بزرگ تر دیده شدن محیط می شود.

    با انتخاب رنگ مبل متناسب با خانه می توانید تعادل و بالانس رنگی را ایجاد کنید و اگر ترکیب رنگ و چینش مبلها به طرز صحیحی انتخاب شود باعث می شود که محیط بزرگ تر دیده شود.

    البته خانواده هایی که پر رفت و آمد هستند از خرید رنگهای روشن خودداری کنند چراکه سریعا کثیف می شود.

    خرید مبل راحتی کلاسیک

    نوع دیگر مبلهای راحتی مبلهای کلاسیک است که خرید آن بیشتر در ایران مرسوم است و در سایر کشورها طرفدار کمتری دارد چرا که این کشورها بیشتر از طرحهای اسپورت استقبال می کنند.

    طراحی این مبلها بیشتر به مبلهای سلطنتی قاجاری و شاهنشاهی شباهت دارد و یک طراحی بسیار سنگین و پرستیژ بالایی دارد البته که منبدکاری این مبلها در قسمت تاج و دسته و گوشه ها بسیار کمتر از نمونه های سلطنتی است و برای افرادی که شلوغی مبلهای سلطنتی را نمی پسندند بسیار مناسب و قابل قبول است.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\New-Project-93.jpg

    در هنگامی که قصد خرید مبل راحتی را دارید در نظر داشته باشید که سبک این مبلها مانند مبلهای استیل بسیار ساده و زیباست و ظرافت خاصی دارد و از نظر راحتی و لطافت بیشتر به مبلهای راحتی شباهت دارد و می توان گفت به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

    از نظر قیمت هم مبلهای کلاسیک را می توان در بازه ای بین مبلهای سلطنتی و راحتی قرار داد و در واقع این مبلها از مبلهای سلطنتی قیمت مناسب تری دارند و به نسبت مبلهای راحتی قیمت بالاتری دارند.

    از این رو چون زیبایی مبل کلاسیک ارزان را دارند و در کنار آن از نظر راحتی هم بسیار راحت تر هستند و بیشتر شبیه مبلهای راحتی هستند بسیار پر طرفدار هستند و بیشتر در بازار ایران فروش دارند.

    مبل راحتی بنفش

    یکی از رنگهایی که شکوه زیادی دارد و به راحتی با رنگ خاکستری ست می شود رنگ بنفش است و قرار دادن مبل راحتی بنفش در خانه باعث پرزرق و برق نشان داده شدن منزل می شود.

    می توان گفت مبلمان راحتی به صورت حدودی از قرن 16 به بعد دچار تنوع زیادی شد و میزان تزئینات آن کم شد.

    ویژگی بارز این محصول راحت بودن است که این مسئله از اسم آن نیز پیداست و در مکانهای مختلفی مانند: منزل، کافه، سالن انتظار و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

    هنگامی که روی مبل راحتی می نشینید باید کف پاهایتان کاملا روی زمین قرار گرفته باشد و مبل خیلی به داخل فرو نرود، همچنین باید دارای برآمدگی باشد تا بتواند قسمت گودی کمر را به خوبی بپوشاند.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\sofa (154).jpg

    از آن جایی که یکی از وسایل مهم در منزل مبل می باشد و استفاده زیادی از آن می شود در نتیجه در هنگام خرید باید به جنس و طول عمر آن توجه کرد تا به راحتی خراب نشود که یکی از بهترین انتخابها مبل راحتی بنفش با پارچه های مقاوم می باشد.

    مبل هایی که رنگ تیره دارند دیرتر کثیف می شوند و برای افرادی که در خانه کودک دارند مناسب است، همچنین مبلهایی که بافت پارچه های آن سخت است دیرتر پاره می شوند.

    انتخاب مبل راحتی رنگ روشن نیز باعث ایجاد هماهنگی در منزل می شود و به راحتی می توان با رنگهای دیگر آن را ترکیب کرد.

    اگر می خواهید مواردی در منزل مانند: سنگ اسلب یا چوب بیشتر به چشم بیایند و در معرض نمایش باشند می توانید مبل را با رنگهای روشن را انتخاب کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.