چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پنیر تبریز گوسفندی اصل
    29 شهریور 1401 - 18:17
    شناسه : 207019
    0

    در ایران کارخانه های زیادی جهت تولید پنیر تبریز وجود دارد و میزان تولید این محصول و همچنین پودر پنیر خشک در کشور بسیار بالا می باشد. این پنیر یعنی پنیر تبریز همان طور که می دانید که یکی از مرغوب ترین محصول می باشد که به 3 شیوه تولید می شود یعنی ممکن است از شیر گاو یا شیر گوسفند و یا ترکیبی از هر دو شیر یعنی شیر گاو و گوسفند تهیه شود.

    پ
    پ

    پنیر لیقوان در اصل پنیر گوسفندی می باشد و با شیر گوسفندان روستای لیقوان ساخته می شود، البته این پنیر را بعد از تولید در آب و نمک قرار می دهند تا کیفیت خود را حفظ کرده و سالم بماند و در کنار اینها میکروبهای آن نیز از بین برود، به همین خاطر پنیر بسیار شور می شود. پنیر تبریز و لیقوان تفاوتهای کوچکی با هم دارند، طعم و مزه آنها با یکدیگر متفاوت است ولی در المانهای دیگر نیز باهم تفاوتهایی دارند. مجموعه های زیادی در کشور وجود دارند که اقدام به توزیع و پخش انواع پنیر تبریز و لیقوان می کنند همچنین می توانید از مجموعه آراد برندینگ این محصول را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

    word image 207019 1 - پنیر تبریز گوسفندی اصل -

    این پنیر را شما می توانید با انواعی از مخلفات دیگر نظیر گردو یا انواعی از سالادها استفاده نمایید تا خواص بیشتری و مزه بهتری را تجربه نمایید. این پنیر در انواع و اقسامی از بسته ها تولید و به بازار عرضه می گردد هم به صورت بسته بندی وجود دارد و هم به صورت فله می باشد. در ایران کارخانه های زیادی جهت تولید پنیر تبریز وجود دارد و میزان تولید این محصول و همچنین پودر پنیر خشک در کشور بسیار بالا می باشد. این پنیر یعنی پنیر تبریز همان طور که می دانید که یکی از مرغوب ترین محصول می باشد که به 3 شیوه تولید می شود یعنی ممکن است از شیر گاو یا شیر گوسفند و یا ترکیبی از هر دو شیر یعنی شیر گاو و گوسفند تهیه شود.

    پنیر تبریز گوسفندی

    یکی از دلایل اصلی کیفیت پنیر لیقوان با دیگر پنیرها همین می باشد که کیفیت خوراک دامهای تبریز که تولید شیر انجام می دهند بسیار مناسب است. بسیاری از افراد مبتدی به هنگام خرید پنیر نمی دانند که کیفیت پنیر تبریز اصل گوسفندی را چگونه تشخیص بدهند، یا اینکه نمی دانند که ویژگیهای اصلی پنیر لیقوان اصل چه می باشد. رنگ پنیر لیقوان یکی از ویژگیهای اصلی این پنیر می باشد، رنگ پنیر اصل گوسفندی تبریز باید به رنگ سفید سفید باشد و پنیری که رگه های زرد رنگ در خود دارد یا رنگ آن سفید نمی باشد قطعا در ساخت آن از مقداری شیر گاوی استفاده شده و پنیر اصل سفید گوسفندی نمی باشد.

    word image 207019 2 - پنیر تبریز گوسفندی اصل -

    برخی از تولید کنندگان به جای استفاده از شیر مناسب گوسفندی با استفاده از آب سعی می کنند که بافت پنیر را نرم نگه دارند که البته کیفیت پنیر تبریز گوسفندی بسیار نا مناسب می شود و در نهایت بعد از یک روز استفاده کیفیت واقعی خود را نشان می دهد. پنیر تبریز گوسفندی بسیار چرب می باشد، به دلیل چربی مناسب آن بافت این پنیر نرم می باشد و به راحتی تکه تکه یا خرد نمی شود، در واقع هنگامی که از پنیری استفاده می کنید و آن را برش می دهید اگر به راحتی برش بخور و خرد نشود مشخص است که پپنیر اصل تبریز را خریداری کرده اید. کیفیت پنیرهای تولید شده از شیر تازه گاوی این استان بسیار مناسب می باشد، قیمت آنها نسبت به پنیر گوسفندی کمتر می باشد اما کیفیت مناسبی دارد و بسیاری از افراد قشر متوسط جامعه نیز این نوع پنیر را می پسندند.

    پنیر تبریز اصل

    در ایران کارخانه های زیادی جهت تولید پنیر تبریز وجود دارد و میزان تولید این محصول و همچنین پودر پنیر خشک در کشور بسیار بالا می باشد. این پنیر یعنی پنیر تبریز همان طور که می دانید که یکی از مرغوب ترین محصول می باشد که به 3 شیوه تولید می شود یعنی ممکن است از شیر گاو یا شیر گوسفند و یا ترکیبی از هر دو شیر یعنی شیر گاو و گوسفند تهیه شود. همه نوع پنیری ما داریم هم سنتی و هم صنعتی اگر از نوع سنتی پنیر استفاده می نمایید باید توجه داشته باشید که از مکان و فردی معتبر آن را خریداری نمایید تا مبادا این محصول آلوده و یا فاسد باشد.

    word image 207019 3 - پنیر تبریز گوسفندی اصل -

    لازم به ذکر است بدانید که قیمت پنیر تبریز اصل به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما باید در نظر بگیرید این پنیر از چه شیری تهیه شده است و همچنین منطقه آب و هوایی که این شیر در آن تولید شده است نیز بسیار با اهمیت می باشد. اما برای اینکه آشنایی اجمالی با نحوه تهیه این پنیر و یا پودر پنیر همدان داشته باشد مختصر توضیحی در مورد تهیه این محصول به شما ارائه می دهیم. برای درست کردن این پنیر باید ابتدا شیر تازه و با کیفیت تهیه نمایید و آن را درون ظرفی بریزید و روی گاز بگذارید تا جوشیده شود. تجارت در این حوزه بسیار پر منفعت است و مصرف کنندگان آن در تمام سنین وجود دارد بنابراین باید بدانید که می توانید از فروش بالایی در کشور بهرمند شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.