سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41331 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگاه تست قند خون خانگی سنسوری
    29 شهریور 1401 - 18:16
    شناسه : 207027
    0

    تا چند سال اخیر اغلب بیماران مبتلا به قند خون برای بررسی علائم و همچنین اندازه گیری دقیق سطح قند خون خود می بایست به صورت روزانه یا هفتگی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

    پ
    پ

    ابتلا به برخی از بیماریها مانند قند خون نیاز به مراقبت ویژه و استفاده از ابزارهایی مانند دستگاه تست قند خون خانگی یا دیگر مدلها دارد تا بیمار بتواند در مواقع ضروری از روند پیشرفت بیماری خود مطلع شود. در این زمینه اغلب بیماران به دنبال تهیه بهترین مارک دستگاه تست قند خون هستند اما با توجه به تنوع تولید و توزیع این تجهیزات انتخاب آنها اندکی سخت و دشوار است. نکته مهم در این میان انتخاب مراکز فروش معتبر است تا بتوانید از کیفیت، برند تولیدی و گارانتی دستگاه مطمئن شوید که برای این منظور می توانید از خدمات فروش آنلاین آراد برندینگ بهره مند شوید.

    word image 207027 1 - دستگاه تست قند خون خانگی سنسوری -

    ین نوع دستگاه دارای حافظه است که از طریق آن می توان ۴۸۰ عدد تست را ذخیره و در صورت نیاز از آنها میانگین گرفت، همچنین مدت زمان اعلام نتیجه تست بعد از وارد کردن نوار تست تنها ۵ ثانیه است که در بین مدلهای مختلف دستگاه تست قند خون بسیار سریع می باشد.

    اگر سطح قند خون بیمار زیاد باشد با استفاده از این دستگاه امکان میانگین گیری از داده ها در بازه های زمانی مختلف ۷، ۱۴، ۳۰ و ۹۰ روزه امکان پذیر است که سبب می شود فرد در طول دوره ای مشخص از میزان نوسان بیماری خود به راحتی مطلع شود.

    همچنین این دستگاه قادر است میانگین تست قند خون بیما را قبل و بعد از غذا تعیین کند که بر این اساس افراد می توانند به راحتی بدانند با خوردن چه نوع غذایی سطح قند خون آنها افزایش یا کاهش می یابد.

    بهترین مارک دستگاه تست قند خون

    تا چند سال اخیر اغلب بیماران مبتلا به قند خون برای بررسی علائم و همچنین اندازه گیری دقیق سطح قند خون خود می بایست به صورت روزانه یا هفتگی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

    این روند با ورود بهترین مدل دستگاه تست قند خون خانگی به بازار و امکان استفاده آسان از آنها در خانه تا حد زیادی منسوخ شده است، به طوری که حتی افراد کهنسال و کسانی که سواد خواندن ندارند نیز به تنهایی و با استفاده از این دستگاه ها قادر به اندازه گیری قند خون هستند.

    اغلب این دستگاه ها همانند فشارسنج دیجیتالی از نظر شکل ظاهری به یکدیگر شبیه بوده و معمولاً دارای یک صفحه مانیتور کوچک برای نمایش دادن سطح قند خون هستند که استفاده از آنها را بسیار راحت و آسان کرده است.

    word image 207027 2 - دستگاه تست قند خون خانگی سنسوری -

    وجود یک دکمه جهت خاموش و روشن کردن دستگاه سبب شده تا افراد در سنین مختلف و به راحتی بتوانند آن را بکار بیاندازند اما نحوه استفاده از نوار تست و سوزن قند خون باید تحت شرایط کاملا بهداشتی انجام گیرد تا اشتباهی در نتیجه نهایی رخ ندهد.

    عده زیادی از افراد همواره به دنبال تهیه این تجهیزات با بهترین مارک هستند تا اطمینان کافی از عملکرد و نتایج تست قند خون داشته باشند که در این باره باید بگوییم که اغلب محصولات ارائه شده در بازار دارای استاندارهای روز جهانی هستند.

    بهترین دستگاه تست قند خون سنسوری

    اگر نگاه اجمالی به آمار مرگ و میر سالانه در دنیا داشته باشیم، به این نتیجه می رسیم که مرگ و میر افراد دیابتی به دلیل عدم آگاهی و کنترل دقیق و مداوم سطح قند خونشان بسیار بالاست و به همین دلیل در سالهای اخیر سعی شده با دادن آموزشهای مفید به افراد جامعه درباره نشانه های این بیماری، آگاهی آنها را بالا ببرند. مطمئنا وقتی برای خرید دستگاه تست قند خون سنسوری به بازار مراجعه می کنید، دچار سردرگمی می شوید و نمی توانید بهترین نمونه را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

    اگر شما برای خرید انواع دستگاه تست قند خون سنسوری به بازار تجهیزات پزشکی مراجعه کنید، با قیمتهای مختلفی مواجه می شوید که شما را دچار سردرگمی می کند و ممکن است نتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

    word image 207027 3 - دستگاه تست قند خون خانگی سنسوری -

    در اینجا باید به اطلاعتان برسانیم که قیمت این دستگاه با توجه به نوع آن، برند سازنده و سرعت پاسخ دهی متفاوت است و بهتر است قبل از خرید به این نکات توجه داشته باشید.

    به طور کلی برای خرید دستگاه تست قند خون خانگی باید به مواردی مانند سبک وزن بودن دستگاه، سایز کوچک و قابل حمل، امکان نمونه گیری چندین باره در طول روز، باتری قوی و مقاوم در برابر زنگ زدگی و امکان تعمیر در صورت خراب شدن توجه داشته باشید.

    امروزه اغلب شرکتهای تولیدی، دستگاه تست قند خون را به همراه چند عدد سوزن، نوار تست قند، باتری اضافه، کاتالوگ و سی دی آموزشی ارائه می کنند، برخی مدلهای که قابلیت اتصال به موبایل یا کامپیوتر دارند برای انجام تست روزانه خانگی بسیار مناسب و کاربردی هستند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.