شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نوبت دهی آنلاین و سریع از دکتر متخصص مغز و اعصاب در اصفهان
    30 شهریور 1401 - 15:29
    شناسه : 207062
    0

    متخصص مغز و اعصاب یا دکتر نورولوژی پزشکی است به طور تخصصی برای مراقبت از سیستم مغز و اعصاب و تشخیص و درمان بیماری‌های آن آموزش دیده‌است. سیستم مغز و اعصاب شامل دو بخش اعصاب مرکزی یعنی مغز و نخاع و اعصاب محیطی است.

    پ
    پ

    images 1663751212 - نوبت دهی آنلاین و سریع از دکتر متخصص مغز و اعصاب در اصفهان -

    شما برای درمان یک سردرد تا پیچیده‌ترین بیماری‌های مغز و اعصاب نیاز به متخصص مغز و اعصاب در اصفهان دارید. متخصص مغز و اعصاب پزشکی است که برای درمان مشکلات و بیماری‌های مغز، نخاع و سیستم اعصاب محیطی آموزش دیده‌است. متخصص نورولوژی در اصفهان می‌تواند بیماری‌هایی مانند سردرد میگرنی، سکته مغزی، تومورهای مغزی و دیگر سرطان‌های مربوط به سیستم مغز و اعصاب، تشنج، صرع و بسیاری از بیماری‌های دیگر را درمان کند. برای اینکه از متخصص مغز و اعصاب در اصفهان نوبت بگیرید، می‌توانید به سایت دکترتو مراجعه کنید. در دکترتو امکان مشاوره آنلاین، متنی، تلفنی و نوبت‌دهی اینترنتی برای شما فراهم شده‌است.

    دکتر نورولوژی کیست

    متخصص مغز و اعصاب یا دکتر نورولوژی پزشکی است به طور تخصصی برای مراقبت از سیستم مغز و اعصاب و تشخیص و درمان بیماری‌های آن آموزش دیده‌است. سیستم مغز و اعصاب شامل دو بخش اعصاب مرکزی یعنی مغز و نخاع و اعصاب محیطی است. سیستم مغز و اعصاب در واقع یکی از پیچیده‌ترین و البته مهمترین سیستم‌هایی است که در بدن داریم. این سیستم عملکرد کل بدن را کنترل می‌کند و اختلال در عملکرد آن بر عملکرد دیگر ارگان‌ها تاثیر می‌گذارد. به دلیل اهمیت بالای این سیستم بسیار مهم است که در انتخاب دکتر متخصص مغز و اعصاب در اصفهان وسواس بیشتری به خرج دهید؛ زیرا تشخیص اشتباه یا تشخیص دیرهنگام بسیاری از بیماری‌های مغز و اعصاب می‌تواند هزینه سنگینی برای شما داشته باشد.

    دکتر متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) چه بیماری هایی را درمان میکند

    images 1663751258 - نوبت دهی آنلاین و سریع از دکتر متخصص مغز و اعصاب در اصفهان -

    همانطور که گفتیم تشخیص و درمان بیماری‌های سیستم عصبی مرکزی شامل مغز و نخاع و سیستم اعصاب محیطی شامل اعصاب بقیه بخش‌های بدن بر عهده متخصص نورولوژی است. در ادامه مهمترین بیماری‌هایی که دکتر مغز و اعصاب در اصفهان درمان می‌کند را با هم بررسی می‌کنیم:

    1. آسیب‌ها و جراحاتی که به ناحیه سر یا اعصاب دیگر جاهای بدن وارد شده است.
    2. سردردهای مزمن و میگرن
    3. تشنج
    4. صرع
    5. پارکینسون
    6. سکته مغزی
    7. تومورهای مغزی و دیگر انواع سرطان در سیستم مغز و اعصاب
    8. آلزایمر
    9. برخی کمردردها و دردهای عصبی دیگر بخش‌های بدن
    10. بیماری‌های ستون فقرات مانند فتق دیسک که می‌تواند به نخاع فشار بیاورد.
    11. بیماری نوروپاتی محیطی
    12. آنوریسم
    13. نقص‌های مادرزادی سیستم اعصاب
    14. مشکلات حافظه
    15. بسیاری از اختلالات حرکتی
    16. ام اس
    17. مننژیت
    18. و غیره.

    چه زمانی باید به متخصص مغز و اعصاب در اصفهان مراجعه کرد

    طبیعی است که ندانیم چه زمانی باید به متخصص مغز و اعصاب در اصفهان مراجعه کنیم. به‌طورکلی علائمی وجود دارد که خبر از وجود مشکلی در سیستم مغز و اعصاب می‌دهد. این علائم عبارت‌اند از:

    • سردردهای شدید یا مزمن
    • اختلال در تکلم
    • سرگیجه
    • از دست دادن هماهنگی حرکتی
    • فلج به صورت کلی یا جزئی
    • بی حس شدن بخشی از بدن
    • مشکلات خواب
    • مشکلات حافظه
    • تغییر در حواس پنجگانه

     البته دلیل مراجعه شما به متخصص نورولوژی در اصفهان تنها به موارد بالا محدود نمی‌شود. اگر مشکلی دارید که احساس می‌کنید می‌تواند نشانه‌ای از اختلال در سیستم اعصابتان باشد، بهتر است با دکتر مغز و اعصاب در دکترتو مشورت کنید.

    بیماری های مرتبط با متخصص مغز و اعصاب

    علاوه بر بیماری‌هایی که به طور مستقیم از سیستم مغز و اعصاب نشأت می‌گیرند، بیماری‌های دیگری هم وجود دارد که می‌تواند بر سیستم اعصاب تاثیر بگذارند. برای مثال کرونا می‌تواند علائم و عوارض عصبی متعددی ایجاد کند یا برای مثال بیماری ویلسون می‌تواند باعث رسوب مس در مغز شود و علائم عصبی و حتی اختلالات حرکتی زیادی ایجاد کند.  اگر دکتر معالج شما تشخیص دهد که بیماری فعلی شما می‌توند روی سیستم عصبی تاثیر بگذارد، شما را به متخصص مغز و اعصاب در اصفهان ارجاع خواهد داد.

    تخصص مغز و اعصاب در اصفهان برای بیماران چه اقداماتی انجام میدهد

    images 1663751307 - نوبت دهی آنلاین و سریع از دکتر متخصص مغز و اعصاب در اصفهان -

    وقتی به دکتر مغز و اعصاب در اصفهان مراجعه کنید، پزشک برای تشخیص و درمان اقداماتی را انجام می‌دهد. خدمات و اقدامات تشخیص و درمانی متخصص نورولوژی در اصفهان شامل موارد زیر است:

    1. معاینه فیزیکی دقیق و گرفتن شرح حال از بیمار
    2. تست الکترومیوگرافی یا EMG
    3. پونکسیون کمری برای گرفتن نمونه از مایع نخاعی
    4. تست الکتروانسفالوگرام یا EEG (نوار مغزی)
    5. انجام تست‌های تشخیصی مثل MRI، سی تی اسکن، آنژیوگرافی و غیره.

    اقدامات تشخیصی و درمانی دیگری هم وجود دارد که دکتر مغز و اعصاب در اصفهان می‌تواند برای بیمارانش انجام بدهد که البته بررسی همه آنها در حوصله این متن نمی‌گنجد.

    گرفتن نوبت از بهترین متخصص مغز و اعصاب در اصفهان

    نمی‌دانید از کدام دکتر مغز و اعصاب در اصفهان نوبت بگیرید؟ راحت‌ترین راه برای نوبت گرفتن از متخصص نورولوژی اصفهان چیست؟ چطور می‌توانم در مورد دکترهای مختلف تحقیق کنم و بهترین دکتر نورولوژی اصفهان را انتخاب کنم؟

    دکترتو اینجاست تا این فرایند را برای شما آسان‌تر کند. اگر یکی از علائم بیماری‌های مغز و اعصاب را دارید و احساس می‌کنید که باید توسط متخصص مغز و اعصاب در اصفهان معاینه شوید، کافی است به پروفایل خود در سامانه نوبت‌دهی دکترتو بروید. در دکترتو ما جامعه بزرگی از متخصصین مغز و اعصاب در اصفهان را دور هم گرد آورده‌ایم تا شما به راحتی بتوانید با بهترین پزشکان آشنا شوید و از میان آنها یکی را انتخاب کنید. وقتی وارد صفحه پزشک مورد نظرتان شدید به راحتی می‌توانید نوبت‌های خالی ویزیت را بررسی کنید و در روز و ساعت دلخواهتان از دکتر نورولوژی در اصفهان نوبت بگیرید.

    تفاوت جراح مغز و اعصاب با متخصص مغز و اعصاب

    چیزی که در این تخصص پزشکی می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد، تفاوت متخصص مغز و اعصاب و جراح مغز و اعصاب است. این دو تخصص چه تفاوتی با هم دارند؟ هر دوی این پزشکان برای تشخیص و درمان بیماری‌های سیستم مغز و اعصاب آموزش دیده‌اند، اما جراح و مغز و اعصاب به طور ویژه‌ای برای درمان این بیماری‌ها با جراحی تخصص دارد؛ در حالی که متخصص مغز و اعصاب از روش‌های درمان دیگر استفاده می‌کند و اجازه جراحی را ندارد.

    چگونه بهترین متخصص مغز و اعصاب در اصفهان را انتخاب کنیم

    سؤالی که احتمالا ذهن شما را به خود مشغول کرده‌است این است که چطور بهترین متخصص مغز و اعصاب در اصفهان را پیدا کنید. پاسخ این سؤال بسیار آسان است؛ در دکترتو شما می‌توانید با تعداد زیادی از بهترین متخصصین نورولوژیست در اصفهان آشنا شوید. در صفحه‌ی هر دکتر اطلاعاتی مانند زمینه تخصص و فوق تخصص پزشک، اطلاعات مطب، اطلاعات تماس، روزها و ساعات ویزیت و غیره برای شما فراهم شده‌است. همچنین شما می‌توانید نظرات و تجربیات دیگر کاربران در مورد پزشک موردنظرتان را بررسی کنید تا انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

    در ادامه برای راحتی بیشتر شما لیستی ده موردی از بهترین متخصص مغز و اعصاب در اصفهان را برایتان آورده‌ایم:

    1. دکتر سلمان فاطمی (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی))
    2. دکتر ندا سادات حسینی (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی))
    3. دکتر امیرحسین نصر اصفهانی (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی))
    4. دکتر معصومه دشتی (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) / فلوشیپ اختلالات حرکتی ( پارکینسون، لرزش، دیستونی))
    5. دکتر نوشین مهربد (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی))
    6. دکتر فریبرز خوروش (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی))
    7. دکتر حمید مهدوی اردکانی (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی))
    8. دکتر مانا احمدیان (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) / فلوشیپ صرع)
    9. دکتر احمد چیت ساز (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) / فلوشیپ اختلالات حرکتی)
    10. دکتر ناصر زکی زاده (تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی))

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.