شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید بالش لوله ای سنتی
    30 شهریور 1401 - 23:15
    شناسه : 207131
    0

    اگر می خواهید تمامی مدلهای بالش لوله ای را با سبکهای بسیار خاص خریداری کنید که از مواد اولیه درجه یک و نیز پارچه های با کیفیت ساخته شده باشند می توانید همانند سایر تجار که سفارش عمده خود را از مجموعه آراد برندینگ ثبت می کنند و به سود عالی می رسند.

    پ
    پ

    یکی از اختراعات بشر بالش لوله ای است ‌که دارای مدلهای مختلفی است و نمونه بلوچی آن علاوه بر آن که بسیار زیبا است و قیمت مناسب دارد، برای سلامتی بدن و بهبود خواب نیز بسیار مفید و مناسب است. بالش لوله ‌ای دارای بدنه ‌ای به شکل لوله‌ است که از یک ماده نرم و ارتجاعی تشکیل شده است که به شکل طولی دوخت می شود تا زیبایی خاص خود را به تصویر بکشد و در هنگام پذیرایی بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

    اگر می خواهید تمامی مدلهای بالش لوله ای را با سبکهای بسیار خاص خریداری کنید که از مواد اولیه درجه یک و نیز پارچه های با کیفیت ساخته شده باشند می توانید همانند سایر تجار که سفارش عمده خود را از مجموعه آراد برندینگ ثبت می کنند و به سود عالی می رسند.

    word image 207131 1 - خرید بالش لوله ای سنتی - بالش لوله ای

    برای دوخت بالش لوله ای سنتی، معمولا یک ابعاد استانداردی وجود دارد. این ابعاد با طول 50 و قطر 18 سانتی متر می باشد همچنین می توانید با قطر 30سانت هم این بالش را بدوزید که بستگی به سلیقه فرد دارد. اگر بالش لوله ای با پشم شیشه در سایز های خیلی بزرگ دوخته شود مناسب برای تختخواب است زیرا سبک می باشد. اگر این نوع بالش با پشم گوسفندی و پر، پر شده باشد مناسب تختخواب نمی باشد، زیرا وزن آن خیلی سنگین می شود و حمل کردن آن دشوار می باشد.

    بالش لوله ای بلوچی

    ایران سرزمین کهنی است و از دیرباز انواع مختلفی از اسباب خانه را در سراسر کشور با ایده و فرهنگ خود طراحی می کرده اند و اکنون با خرید بالش لوله ای بلوچی که توانسته است جایگاهی ویژه نه تنها در بین مردم ایران بلکه مردم دنیا پیدا کند نمونه ای از آن است.

    بلوچیها افرادی خلاق در هنر هستند و توانسته اند با منحصر به فرد ترین مدلها دکوراسیون منازل خود را چنان زیبا کنند که دل هر بیننده ایی را به خود مجذوب کند.

    اگرچه آنها بیشترین استفاده را برای تکیه دادن دارند اما برخی از افراد که خوابیدن بر روی بالش بلند را دوست دارند از آن برای خواب ستفاده می کنند.

    از دیگر نمونه های دوخت بالش لوله ای بلوچی این استمدلهای کوچک و سنتی برای انواع مبلمان و تخت خواب است.

    word image 207131 2 - خرید بالش لوله ای سنتی - بالش لوله ای

    آنها می توانند به عنوان جایگزینی برای بالش تخت با اندازه استاندارد مورد استفاده قرار بگیرند.

    بالش لوله ای با ابعاد و شکلهای متفاوتی تولید می شوند و نسبت به آنچه تصور می کنید در مبلمان و حتی کاناپه قرار می گیرند تا دکوراسیون آن را دو چندان زیباتر کند.

    ممکن است نحوه ساخت بالش لوله ای با روبالشتی مخمل به گونه ای باشد که باعث ایجاد بالشتک بین بازو و سطح نگهدارنده که روی آن قرار دارد، بشود.

    اگر سطحی که استفاده می کنید سخت باشد، این بالش برای شما راحت‌ تر است.

    بالش لوله ای سنتی

    بالش لوله ای بیشتر در مکان های سنتی و تفریحی مانند؛ سفره خانه و رستوران های سنتی همچنین برای زیبایی خانه ها و سفره خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برخی افراد با خوابیدن روی این بالش لوله ای سنتی راحت تر می باشند. ولی بهتر است از این بالش برای خوابیدن استفاده نکنند، زیرا ارتفاع این محصول زیاد بوده و باعث می شود در قسمت گردن دچار درد و گرفتگی شوند.

    قیمت بالش لوله ای سنتی با توجه به جنس، رنگ و کیفیت پارچه متفاوت می باشد. معمولا هرچه کیفیت و جنس پارچه بهتر باشد قیمت نیز بیشتر است و بر عکس اگر جنس و کیفیت خوب نباشد قیمت آن نیز کمتر می باشد.

    word image 207131 3 - خرید بالش لوله ای سنتی - بالش لوله ای

    بالش لوله ای سنتی به دلیل طرح های زیبایی که دارد به کشور های دیگر صادر می شود. از این رو تولید کنندگان در تلاش هستند تا طرح های مختلفی از این محصول را با جنس های با کیفیت تولید نمایند.

    پته در رنگ های مختلفی وجود دارد یکی از این رنگ ها پته سفید می باشد. پته سفید به دلیل روشن بودن آن که زیبایی خاصی دارد بیشتر برای جهیزیه عروس خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. بار داخلی پته الیاف می باشد. پر کردن انواع مختلف الیاف باعث تغییر کیفیت این نوع پته می شود. لازم به ذکر است که برای خریدن پته حتما باید از فروشنده سوال کرد داخل این محصول از چه الیافی استفاده شده است. بعد از الیاف باید به جنس و نوع پارچه که بر روی بالش ها است دقت کرد که بیشتر این پارچه ها از جنس پارچه های پلی استر،ترمه و ساتن رنگی می باشد. این نوع پته بسیار جذاب و کاربردی می باشند. بالش های لوله ای پته سفید، بالش های زیبایی هستن که کاربردهای مختلفی دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.