پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای انتخاب بهترین کاشی و سرامیک برای منزل
    31 شهریور 1401 - 13:14
    شناسه : 207154
    0

    خرید کاشی و سرامیک یکی از مهمترین مراحل در ساخت یا نوسازی منزل به شمار می رود. در این مرحله باید در زمینه انتخاب بهترین کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی، آشپزخانه، کف ساختمان و حمام تصمیم بگیرید. در این مقاله قصد داریم به معرفی نکاتی در مورد خرید کاشی و سرامیک مناسب منزل بپردازیم.

    پ
    پ

    C:\Users\m\Desktop\بببببببببب.jpg

    راهنمای انتخاب بهترین کاشی و سرامیک برای منزل

    نکاتی مهم در رابطه با خرید کاشی و سرامیک

    در این بخش قصد داریم نکاتی را درباره انتخاب و خرید کاشی و سرامیک ارائه دهیم.

    در نظر گرفتن فضای مورد نظر:

    ابتدا به منظور انتخاب بهترین کاشی و سرامیک، باید به بررسی فضای مورد نظر خود بپردازید. برای مثال، کاشی و سرامیک با رنگ روشن و طرح های ساده بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی و حمام با متراژ کم محسوب می گردد. برعکس برای محیط های بزرگ و با متراژ بالا بهتر است به سراغ کاشی و سرامیک با طرح شلوغ تر بروید.

    تناسب طرح و رنگ کاشی و سرامیک با دکوراسیون منزل:

    تولید و ساخت کاشی و سرامیک در ابعاد، طرح ها و رنگ های مختلفی صورت می گیرد. یکی از نکات مهم در انتخاب آنها این است که طرح و رنگ کاشی و سرامیک با دکوراسیون منزل مطابقت داشته باشد و یادتان باشد که برای نصب آن نیز از یک نصاب ماهر و مجرب بهره گیرید.

    توجه به کیفیت و جنس محصول:

    یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در انتخاب کاشی و سرامیک، در نظر گرفتن جنس و متریال تشکیل دهنده آن است. چرا که در حال حاضر شاهد عرضه محصولات با کیفیت متنوعی در بازار هستیم. همچنین به منظور چسباندن کاشی و سرامیک در مکان مورد نظر می توان از چسب مخصوصی با مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت مانند چسب بتن استفاده نمود. این کار سبب کاهش زیاد وزن ساختمان می گردد.

    C:\Users\m\Desktop\یبرلذاتنال.jpg

    نکاتی مهم در رابطه با خرید کاشی و سرامیک

    علاوه بر آن، تولید و عرضه این محصولات از درجه یک تا درجه چهار صورت می گیرد. کاشی و سرامیک درجه یک از مرغوب ترین مواد تهیه شده و همین مسئله نیز سبب افزایش قیمت آن خواهد شد. لازم به ذکر است که استاندارد رعایت شده توسط برخی از شرکت های سازنده بالا بوده و با توجه به اینکه همواره از مواد با کیفیت مناسب بهره می گیرند، از این رو، دوام و استحکام کاشی و سرامیک های با درجه پایین تر آنها نیز مناسب خواهد بود.

    میزان تردد در فضای مورد نظر:

    توجه به میزان رفت و آمد نیز از دیگر موارد مؤثر در انتخاب کاشی و سرامیک به شمار می رود. برای مثال، در آپارتمان های کوچک تنها با یک حمام و سرویس بهداشتی که مورد استفاده کلیه اعضای خانواده قرار می گیرد، باید از کاشی و سرامیک های با مقاومت بالاتری در مقابل گرما، فشار، سرما، رطوبت و مواد شوینده استفاده نمود.

    کاربرد سرامیک طرح چوب برای مکان های مختلف

    یکی از مهمترین بخش های خانه، کف آن محسوب می شود که زیبایی آن دارای اهمیت زیادی است. امروزه شاهد محبوبیت استفاده از کاشی و سرامیک طرح چوب در مکان های مختلف منزل هستیم. بنابراین می توانیم از این نوع محصولات در کف منزل و سایر محیط ها بهره گیریم. سرامیک طرح چوب در طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با انواع سلیقه ها عرضه می شود. اگر که قصد استفاده از سرامیک طرح چوب را برای اتاق و پذیرایی دارید، بایستی مسئله نورگیر بودن یا نبودن خانه را مد نظر قرار دهید. برای مثال، طرح های تیره تر این محصول مناسب خانه های با نورگیر مناسب بوده، اما این رنگ برای خانه های با نور کمتر سبب تاریک به نظر رسیدن محیط در طول روز خواهد شد.

    همچنین می توان از سرامیک طرح چوب در سرویس بهداشتی استفاده نمود. با اینکه سرویس بهداشتی خیلی جلوی چشم نیست اما نباید نسبت به انتخاب کاشی و سرامیک این فضا بی تفاوت بود. شما می توانید با انتخاب و خرید کاشی و سرامیک طرح چوب برای سرویس بهداشتی جلوه خاصی را به این مکان ببخشید. پیشنهاد می شود که برای این فضا به سراغ محصولات با رنگ براق و روشن بروید.

    علاوه بر آن امکان استفاده از سرامیک و کاشی طرح چوب در نمای ساختمان نیز وجود دارد. با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقایسه با سایر بخش های ساختمان متفاوت است و در معرض آسیب های مختلف قرار دارد، باید به پارامترهای مختلفی در انتخاب سرامیک طرح چوب برای این مکان ها توجه کرد. مثلاً رنگ کاشی مورد نظر باید از مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید و شستشو برخوردار بوده و نفوذپذیری آب در آن کمتر باشد.

    C:\Users\m\Desktop\رررررر.jpg
    همه چیز در مورد کاشی لوتوس الوند

    همه چیز در مورد کاشی لوتوس الوند

    از جمله محصولات مورد استفاده در دکوراسیون و دیزاین منزل می توان به کاشی لوتوس الوند اشاره نمود. مجموعه تولید کننده کاشی لوتوس با استفاده از متریال با کیفیت و بکارگیری خلاقیتی نو، موفق به کسب جایگاهی ویژه در صنعت کاشی و سرامیک شده است.

    تولید کاشی لوتوس در انواع طرح ها و رنگ ها با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و استفاده از بهترین شیوه انحصاری ساخت کاشی صورت می گیرد و محصولات آن به آسانی دچار ترک خوردگی، لب پریدگی و تغییر رنگ نخواهد شد. همچنین لعاب کاشی لوتوس به دلیل چند مرحله لعاب دهی، از بین نرفته و همین مسئله باعث می شود که درجه کیفیت و زیبایی محصول چندین برابر گردد. علاوه بر آن امکان شستشو و تمیز کردن این کاشی ها به راحتی و بدون نگرانی بابت مواد شوینده قوی وجود دارد. بنابراین شما می توانید برای هر فضایی از کاشی لوتوس در طرح و رنگ های متنوع بهره گیرید. همچنین با توجه به مقاوم بودن آن در مقابل آب و رطوبت، هم در فضای داخلی و هم خارجی قابل استفاده است. همین ویژگی مانع از نفوذ آب به بافت کاشی شده و سبب افزایش طول عمر محصول خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.