×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

یکی از پرکاربرد ترین پارچه کرپ که در بین افراد به خصوص خانمها دارای محبوبیت بسیار زیادی است نوع باربی آن بوده که دارای مدلهایی همچون طرح دار و ساده است که در بازار همه این مدلها به راحتی یافت می شود و شما می توانید برای دوخت مانتو فلورال، دامن، کت و غیره از آن استفاده کنید.

انتخاب پارچه مناسب یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از افراد به آن توجه دارند و همواره به دنبال نوعی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت بالا ظاهر زیبایی را نیز دارا باشد مشاوران آراد برندینگ می توانند در این امر مهم به شما کمک شایانی نمایند.

word image 207166 1 - خرید مانتو شلواربا پارچه کرپ مازراتی طرح دار -

نگهداری پارچه کرپ یکی از گزینه هایی است که باید به آن توجه به خصوصی شود و از آنجایی که برای تولید مانتو و لباسهای مجلسی و لباس فرمالیته عروس و اداری از آن استفاده می شود نگهداری آن اهمیت زیادی را پیدا می کند اما برای اینکه بتوانید نگهداری بهتری را در این خصوص انجام دهید باید در مورد نوع پارچه اطلاعاتی را داشته باشید به این صورت که از نظر الیاف گزینه های متفاوتی را پارچه کرپ دارد و از آنجایی که پارچه کرپ ابریشمی و پشمی دارای ظرافت بالایی است بهتر است که با دست شسته شود.

پارچه کرپ به دلیل داشتن مقاومت زیاد در برابر چین و چروک پس از شستن نیازی ندارد که آن را اتو کنید و در صورتی که با دست شسته شود می توانید آن را در محیط صافی پهت کنید و بگذارید خشک شود و اگر قصد اتو کردن آن را دارید باید دقت داشته باشید که دمای اتو باید بسیار پایین باشد و پشت پارچه را باید اتو کنید در غیر این صورت کیفیت بافت پارچه کاهش می یابد.

خرید پارچه کرپ طرح دار

پارچه کرپ به دلیل داشتن نرمی و براقی مناسب از جنسهای مختلفی همچون ریون، پنبه، استات و غیره ساخته می شود و تفاوت آن با مدلهایی همچون کرپ کنزو، کرپ ژرژت و غیره در نوع بافت است.

word image 207166 2 - خرید مانتو شلواربا پارچه کرپ مازراتی طرح دار -

کرپ پارچه ای  است که از ترکیب ابریشم، ریون، پنبه، پشم و… تشکیل شده و نرم و براق است و کاربردش برای دوخت لباس های زنانه بیشتر است البته در دیگر صنایع هم استفاده می شود نوع پارچه ای که برای دوخت مانتو و شومیز دامن بلند مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است و کیفیتش باید بالا باشد چون مانتو لباسی است که به خاطر استفاده زیاد از آن به شستشو بیشتری نیاز دارد. بنابراین کیفیت و مرغوبیت آن از اهمیت بسزایی برخوردار است، که اگر از جنس مناسب استفاده نشود با چند بار شستشو  خراب می شود، بهترین قیمت خرید پارچه کرپ طرح دار برای دوخت مانتو به صورت لیست آماده شده وجود داردکه شما می توانید به آن مراجعه کرده و خرید نمایید اما با توجه به کیفیت و اعتبار محصولات ما، می توانید آنها را ارزان تر و به صورت عمده یا تکی خریداری نمایید

مانتو شلوار کرپ مازراتی

کیفیت پارچه کرپ مازراتی قرمز با توجه به جنس و موادی که در تولید آن استفاده شده متفاوت است بعضی از انواع آن نازک و برخی کلفت است و مناسب دوخت مانتو می باشد این مدل پارچه کشسانی خوبی دارد و خوش ایست است ،استفاده های بسیاری دارد مخصوصا برای دوخت مانتو شلوار کرپ مازراتی مدلهای متفاوتی می توان با استفاده از پارچه غواصی طراحی کرد و دوخت مانتو عروسکی نیز از یکی از  مدل های مانتو می باشد و بسیار زیبا روی تن دیده می شود و مناسب دختران جوان است.

word image 207166 3 - خرید مانتو شلواربا پارچه کرپ مازراتی طرح دار -

خانم های امروزی اکثرا مدل های مختلفی از مانتو ها را با پارچه مازراتی طرح دار می پوشند که این مانتو ها را با برند ها و جنس های مختلف می پسندند و انتخاب می کنند. مانتو کرپ مازراتی یکی از مدل ها و برندهایی می باشد که برای اکثر خانم ها مقبول است و مناسب سنین مختلف می باشد. این مانتو مدل های مختلفی دارد مدل هایی مانند: جلو باز، دکمه دار، آستین سه ربع ، اداری، مجلسی و … طرح های این مانتو ها را طراحانی حرفه ای می کشند و آن هارا به کارخانه داران و تولید کنندگان انبوه مانتو می فروشند.

پارچه کرپ باربی از آنجایی که تمامی این ویژگیها را داراست می تواند به عنوان یکی از گزینه های خوب به حساب آید و علاوه بر این که می توان از آن برای لباسهای مجلسی استفاده کرد برای تولید لباس خواب نیز گزینه مناسبی است به این دلیل که لخت و سبک بودن آن موجب می شود که هنگامی که شما آن را می پوشید حس راحت تری را داشته باشید

. …

.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.