×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت باعث شده است تا کلوچه سنتی دارچینی صادراتی نازک به عنوان یکی از اقلام مهم در لیست محصولات تجاری قرار بگیرد. بسته بندی های متعددی که به جهت ارائه ی محصول در نظر گرفته شده است سبب شده تا براساس نیاز خود به این کلوچه دسترسی پیدا کنید. از جمله مزایایی که برای این محصول در نظر گرفته می شود به سبب دارچین موجود در این کلوچه بوده و می تواند موجب افزایش ارتقای سطح سلامت شما شود. با مجموعه آراد برندینگ همراه باشید.

word image 207168 1 - کلوچه سنتی دارچینی دزفول -

شهر دزفول یکی از شهرستانهای استان خوزستان است و اماکن دیدنی زیادی دارد،سوغات های این شهر که بسیار زیبا و دلربا هستند و توجه مسافران را به خود جلب می کنند صنایع دستی و همچنین کلوچه های سنتی است طرز تهیه کلوچه سنتی دزفول خوشمزه و بازاری به روش اصلی برای کسانی که خواهان خرید این محصول هستند بسیار مهم است و تمام مسافرانی که به این شهر سفر کرده اند این سوغاتی ها را بویژه کلوچه های سنتی را با خود به شهر و دیارشان برده اند و همواره از آنها استقبال کرده اند و از طرفداران پر و پاقرص این محصول هستند.

کلوچه سنتی دارچینی

در حقیقت یکی از مواردی که باعث شده تا رونق بالایی در بازار فروش کلوچه سنتی دارچینی و کلوچه شکلاتی زنجبیلی صادراتی به وجود بیاید استفاده از مواد اولیه ی سالم و با کیفیت در زمان تولید محصول می باشد. علاوه بر طعم خوب در این کلوچه ها مقادیر بالایی کالری نیز وجود دارد که از فاکتورهای اساسی در خرید این محصول بوده و دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. صادرات محصولات خوش طعم موجب می شود تا با یک موارنه اقتصادی این محصولات در کیفیت بسیار بالایی به کشورهایی نظیر عراق در همجواری کشور صورت گرفته و به دلیل تنوع در وزنهای بسته بندی هرگونه نیازی را پوشش دهد.

word image 207168 2 - کلوچه سنتی دارچینی دزفول -

از اصلی ترین مواردی که جزء مزیت کلوچه سنتی دارچینی محسوب می شود کنترل قند خون است که به واسطه ی دارچین موجود در محصول به وجود آمده است. این کلوچه ها و کلوچه زنجبیلی با قابلیت سیر کنندگی بالا سبب می شود تا انرژی مورد نیاز بدن تامین شده و به دلیل برخورداری از مواد غنی شده باعث افزایش و بهبود عملکرد سیستم ایمنی می شود. قیمت مناسبی که به جهت خرید این محصول در نظر گرفته شده است باعث شده تا بازار فروش آن از رونق بالایی برخوردار بوده و تولید کنندگان اصلی به جهت حفظ قیمت حاشیه سود خود را کاهش می دهند.

کلوچه سنتی دزفول

کلوچه خرمایی را می توان در خانه هم تهیه کرد ولی برای افراد مبتدی کار سختی است و برای درست کردن خمیر مخصوص کلوچه با مشکل مواجه می شوند برای سفارش و خرید کلوچه سنتی اصل دزفولی می توان به سایت های معتبر که در این حوزه فعالیت می کنند مراجعه کرد و با خریدی بدون واسطه کلوچه مورد نیاز خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. کلوچه سنتی از ترکیب آرد سفید،زیره سبز،خرمای بدون هسته،روغن،دارچین و کنجد و شیر(درصورت تمایل)تهیه می شود.در ابتدا با آرد سفید،روغن یا کره،خمیر مایه و زیره سبز خمیر لطیفی تهیه می کنند و آن را استراحت می دهند و آن رابه قسمت های کوچک تر تقسیم می کنند و درون هر قسمت گلوله ی از خرما قرار می دهند.

word image 207168 3 - کلوچه سنتی دارچینی دزفول -

اگر به محصولات ارگانیک و طبیعی علاقمند هستید حتما یک بار کلوچه سنتی دزفول را امتحان کنید چون از موادی تهیه می شود که برای سلامتی شما مفید است کلوچه تازه رنگ و بوی مطبوع بافت نرمی دارد و خمیری نیست و کاملا برشته شده،عاری از هر گونه کپک و سوختگی وبوی ترشیدگی است. عطر و بوی خوب کلوچه های خرمایی دزفول به خاطر وجود زیره سبز است که خاصیت درمانی آن زبانزد خاص و عام است و به سلامت انسان کمک شایانی می کند،شیرینی اش از خرما و فاقد شکر است،خرما به خاطر خاصیت های خیلی خوبش خوشمزگی و ارزش غذایی بی نظیری به این کلوچه ها بخشیده و حاوی مواد مغذی فوق العاده ای است. در هنگام خرید کلوچه سنتی دزفول حتما به زمان نگهداری این خوراکی خوشمزه قبل از فاسد شدن توجه نمایید،در دمای اتاق و در فصل های پاییز و زمستان یک هفته تا ده روز قابل نگهداری در بیرون از یخچال هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.