×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

از دیر باز تا کنون در طب سنتی، از خواص انجیر خشک برای بهبود قدرت اسپرم و درمان دیابت استفاده می کردند. این محصول خواص بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها، درمان نازایی است. انجیر خشک با دارا بودن منابعی همچون کلسیم، آمینواسید و منیزیم قادر است تعداد اسپرم ها را افزایش دهد از این رو قدرت باروری هم بیشتر خواهد شد. شاید برایتان جالب باشد میوه انجیر که هیچ، حتی برگ هایش می تواند به درمان دیابت و قند خون کمک کند. تحقیقات و آزمایش های بسیاری در این امر صورت گرفته که این محصول در درمان حساسیت به انسولین می تواند کمک کند. از این رو توصیه می شود افرادی که به قند و دیابت دچار هستند انجیر خشک را روزانه در رژیم غذایی خود قرار دهند.

word image 207186 1 - خواص درمانی انجیر خشک خیس شده -

اگر قصد خرید این محصول را دارید به مجموعه آراد برندینگ که یکی از معتبر ترین ها در این زمینه است مراجعه کند و از این طریق به بهترین و با کیفیت ترین محصول دست یابید. شاید برای شما سوال پیش امده باشد که انجیر خشک چه طبعی دارد. ما در این قسمت از مقاله پاسخ این سوال را برای شما عزیزان شرح می دهیم. طبع انجیر چه به صورت خشک و چه به صورت تازه باشد، گرم و تر است. بنابراین افرادی که مزاج گرم دارند باید حد اعتدال را در مصرف ان رعایت کنند. افراد سرد مزاج نیز می توانند ان در گلاب خیس کنند و تری مزاج خود را از این طریق افزایش دهند.

انجیر خشک و دیابت

نه تنها انجیرخشک چاق بلکه برگ های درخت انجیر هم به درمان دیابت کمک می کند. افرادی که به دیابت دچار هستند ۴ عدد برگ درخت انجیر را خشک کرده و مانند چای دم کنید بعد از مدتی دمنوش شما آماده است نوش جان، همچنین می توانید برگ درخت اجیر را بعد از خشک کردن پودر کرده و به عنوان چاشنی در غذا ها استفاده کنید. این میوه قدیمی و مشهور که در قران هم از آن نام برده شده است خواص معجزه آسایی برای کنترل قند خون دارد. انجیر خشک به دلیل دارا بودن مقادیر بالایی از فیبر به تنظیم گلوکز خون کمک می کند.

از دیر باز تا کنون از خواص خوردن انجیر خشک، این میوه مشهور و قدیمی، برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده از جمله فشار خون استفاده می شود. انجیر خشک به دلیل دارا بودن مقادیر بالای فیبر قادر است فشار خون را تا حد قابل تحملی پایین بیاورد. این میوه غنی از پتاسیم است که مانع از بالا رفتن فشار خون می شود.

word image 207186 2 - خواص درمانی انجیر خشک خیس شده -

استفاده روزانه از انجیر خشک خواص بسیاری برای بدن دارد. انجیر خشک برای اسپرم در اقایان بسیار مفید می باشد و بسیاری از آقایون برای بهبود وضعیت اسپرم و یا درمان نا باروری، مصرف انجیر خشک را در برنامه روزانه خود قرار می دهند. این محصول با ویتامین و مواد معدنی ای که دارا است باعث افزایش تعداد و قدرت اسپرم می شود. انجیر خشک با افزایش سطح تستسترون می تواند اختلالات هنگام نعوظ در آقایان را بهبود بخشد و باعث توان بخشی جنسی شود، با مصرف روزانه ۱۰ عدد انجیر خشک با مشکلات جنسی خود خدا حافظی کنید.

خواص انجیر خشک

یکی از تنقلاتی که خواص فراوانی دارد، انجیر خشک سفید است. این محصول قند زیادی دارد به صورتی که 50 درصد از کل ان را قند تشکیل داده است.انجیر سرشار از پتاسیم، فسفر، کلسیم، منیزیم و ویتامین های A، B، C است و همچنین دارای مقدار زیادی فیبر می باشد.در واقع لینگین نوعی فیبر غذایی غیر محلول می باشد که در انجیر وجود دارد و به همین دلیل از یبوست جلوگیری می کند.

بسیاری از افراد انجیر خشک را در گلاب الماس خیس می کنند و سپس مصرف می کنند چرا که دارای خواص بی نظیری است. در واقع افراد می توانند برای تقویت روده های خود و پیشگیری از یبوست 7 عدد انجیر را در یک سوم گلاب و اب خیس کنند و هر روز صبح ناشتا تا 3 هفته میل نمایند.

word image 207186 3 - خواص درمانی انجیر خشک خیس شده -

امروزه انجیر خشک خیس شده در بین مردم بسیار محبوب است چرا که دارای خواص فراوانی می باشد و قوای جسمی افراد را افزایش می دهد.

کالری انجیر خشک نسبت به انجیر تازه 5 برابر بیشتر است. به طور مثال هر 100 گرم انجیر خشک از 24 کاری، 6 گرم کربو هیدرات، 3.3 پروتئین و 6.5 گرم برخوردار می باشد. یکی از تنقلاتی که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است،انجیر خشک آردی می باشد که اگر در شیر خیس شود خواص فوق العاده ای دارد. انجیر خشک و شیر به درمان ورم لثه و دهان کمک می کند و اگر از شیر بز استفاده شود به بهبود دردهای مفصلی و ارتروز کمک می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.