جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش خرما کبکاب خشت بوشهر
    03 مهر 1401 - 23:45
    شناسه : 207278
    0

    در خاصیت ضد سرطانی خرما هم که دیگر شکی نیست و طب قدیم و نوین هردو توصیه می کنند خرما در سبد غذایی گنجانده شده تا از اثرات سرطان زایی زندگی های ماشینی و شهری پیش گیری شود برای اشنایی با دیگر خواص این میوه بی نظیر می توانید به سایت شرکت آراد برندینگ مراجعه نموده و با ویژگی های ذکر شده بیشتر آشنا شوید.

    پ
    پ

    از فراوان ترین خرماهای جنوب کشور می توان خرما کبکاب خشت را نام برد. خرما به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. از خواص خرما کبکاب فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید. خرما غنی از آهن است و برای رفع کم خونی مفید است. انرژی که از خوردن خرما به بدن می رسد آن قدر زیاد است که به آن بمب انرژی لقب داده اند. مواد مغذی خرما برای سیستم ایمنی بدن انسان، رشد مو، سلامت پوست، درمان مشکلات روده و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی لازم است.

    در خاصیت ضد سرطانی خرما هم که دیگر شکی نیست و طب قدیم و نوین هردو توصیه می کنند خرما در سبد غذایی گنجانده شده تا از اثرات سرطان زایی زندگی های ماشینی و شهری پیش گیری شود برای اشنایی با دیگر خواص این میوه بی نظیر می توانید به سایت شرکت آراد برندینگ مراجعه نموده و با ویژگی های ذکر شده بیشتر آشنا شوید.

    word image 207278 1 - فروش خرما کبکاب خشت بوشهر - ظروف نقره

    خوردن خرما در هنگام افطار و سحر در روایات اسلامی توصیه شده است چون برای رفع عطش و ممانعت از تشنگی بسیار موثر است.

    تعیین قیمت خرما کبکاب خشت به چند عامل ربط دارد. از جمله این عوامل نوع بسته بندی آن است. در خرما بسته بندی حرف اول را می زند.

    خاصیت آنتی بیوتیک این خرما موجب درمان عفونت دهان و لثه می شود. این خرما مملو از آنزیم است پس کار دستگاه گوارش بدن را تسهیل می کند. طعم این خرما عالی است چرا که مقدار شهد آن زیاد است.

    خرما کبکاب خشت

    از فراوان ترین خرما های جنوب کشور می توان خرما کبکاب خشت شیره دار را نام برد. دیرینه شناسان نامی از خرما در الواح باستانی پنجاه قرن قبل یافته اند که نشان از قدمت این گیاه و میوه آن دارد.

    در منابع و مراجع چینی و ساسانی ایرانی نام نخل و خرما با الفاظ دیگری دیده می شود با این که خاستگاه خرما را به شمال آفریقا و عربستان نسبت می دهند اما در بررسی های علمی مشخص شده نوعی نخل خرما در هند می روید که احتمالا تاریخچه نخل و خرمای جهان به آن برسد.

    word image 207278 2 - فروش خرما کبکاب خشت بوشهر - ظروف نقره

    خوب است بدانید که خرما کبکاب خشت به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. خرما فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید.

    از شاخ و برگ نخل خرما صنایع دستی زیبایی بافته می شود از جمله انواع حصیر، سبد، بادبزن و یا زیرانداز که معیشت بومیان مناطق نخل خیز از این راه تامین می شود.

    در مناطق بیابانی از برگ نخل در ساخت خانه های پوشالی استفاده می کنند و با آن سقف می زنند، بدین ترتیب از آفتاب سوزان بیابان در امان می مانند و هم چنین از خنکای برگ و سایه آن استفاده می کنند.

    صحرانشینان هسته خرما را خشک و آرد می کنند و با آن نان می پزند؛ هسته خرما را بو می دهند و از آن پودر قهوه خرما تهیه می کنند، گویا دم کرده هسته خرما بسیار خوشایند است و بوی مطبوعی دارد؛ حتی هسته خرما را چند روی در آب خیس می کنند و نوعی غذای مغذی برای شترها می شود.

    فروش خرمای کبکاب بوشهر

    قبل از این که به خواص خرمای کبکاب بپردازیم لازم است تا دلایل فروش بالای این محصول در بین انواع خرما همچون خرما زاهدی را مورد بررسی قرار دهیم چیزی که باعث محبوبیت خرمای کبکاب شده است طعم شیرین و بی نظیر آن است اما صرف نظر از طعمی که دارد، خرما کبکاب به شدت آبدار و مرطوب است همین امر باعث می شود تا دانه های آن به هم بچسبد.

    word image 207278 3 - فروش خرما کبکاب خشت بوشهر - ظروف نقره

    اگر روز پر‌ کاری را پشت سر گذاشته اید و‌ یا در ابتدای صبح به مواد غذایی پر انرژی برای شروع یک فعالیت روزانه نیاز دارید توصیه‌ ما مصرف چند دانه از خرمای کبکاب یا چیپس خرما می باشد این نوع خرما به دلیل کالری بالایی که دارد قند خون را در محدوده نرمالی حفظ می کند و برای افرادی که به طور مرتب از ضعف و ‌کمبود انرژی رنج‌ می برند بسیار مناسب است این ویزگی های خارق العاده باعث شده است تا فروش خرمای کبکاب بوشهر با رشد بی سابقه ای روبرو شود.

    انرژی زیادی که خرمای کبکاب به بدن می دهد باعث شده تا آن را به عنوان یک خوراکی انرژی زا به‌ حساب آورند به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران که رژیم غذایی پر کالری را در برنامه غذایی خود دارند از آن استفاده می کنند علاوه بر این بسیاری از شرکتهای تولید نوشیدنیهای انرژی زا از شیره خرما کبکاب برای تولید محصولات خود استفاده می ‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.