جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید ظروف نقره اصل اصفهان
    03 مهر 1401 - 23:48
    شناسه : 207279
    0

    استفاده ظروف نقره و میوه خوری مسی از دیر باز به دلیل فواید بسیاری که دارد امری مرسوم بوده است و غذا خوردن در آن بسیار مفید است امروزه افراد بسیاری هستند که به این ظروف علاقمند هستند و در سایت های دیجی کالا و سایتهای مختلف برای خرید می چرخند.

    پ
    پ

    امروزه ظروف نقره اصفهان بسیار پر طرفدار می باشد و با قیمت متفاوت می باشد و نوع این ظروف متفاوت است به دلیل اینکه عیارهای مختلفی دارند و ظروف نقره و شبه نقره یا سرویس ظروف مسی بسیار است.

    باید ببینید که شما از چه نوع از این ظروف را انتخاب می کنید نقره مانند طلا جرو فلزات بسیار ارزشمندی هستند و قیمت آنها افزایش و کاهش پیدا می کند به دلیل اینکه تغییر آن متناسب با بازار جهانی نقره و طلا می باشد و زمانی که می خواهید خرید کنید.

    افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\Straits_Chinese_Silver_Betel_Nut_11.jpg

    یکی دیگر از وسایل منزل که امروزه استفاده می شود ظروف طرح نقره یا ظروف مسی و برنجی است که در واقع تلفیقی است از قلم زنی اصفهان و آبکاری نقره و ظاهری زیبا و با هنر و ظریف کاری های بسیار دارد و طبیعی است که قیمت آنها خیلی ارزانتر از نقره اصل باشد فقط زیبایی را  دارد و برای دکور در داخل خانه زیبا هستند ارزان قیمت هستند اما خصوصیات و فواید و ارزش ظروف نقره را ندارند اما شباهت بسیاری به آن دارند.

    استفاده ظروف نقره و میوه خوری مسی از دیر باز به دلیل فواید بسیاری که دارد امری مرسوم بوده است و غذا خوردن در آن بسیار مفید است امروزه افراد بسیاری هستند که به این ظروف علاقمند هستند و در سایت های دیجی کالا و سایتهای مختلف برای خرید می چرخند.

    ظروف نقره دکوری اصل

    برای اینکه بتوانید بهترین ظروف نقره را برای تزئینات دکوری خریداری کنید و از اصل بودن آن اطمینات داشته باشید، بهتر است آن را از نمایندگیهای معتبر از مراکز ساخت این محصولات صادراتی خریداری کنید.

    در مراکز ساخت این محصولات افراد بسیاری مشغول به فعالیت هستند که اکثر آنها این هنر را از پدران خود به ارث برده اند.

    علاوه بر قیمت بالای فلزات به کار برده شده در این محصولات، علت ارزش بالای ظروف به دلیل هنری می باشد که با زحمت زیاد توسط هنرمندان خلق می شود.

    در بسیاری از خانه ها از این ظروف برای مصارف دکوری استفاده می شود و به دلیل قیمت بالا، در هر خانه ای تعداد کمی از این محصولات وجود دارد.

    جام حسنلو نام اولین محصول نقره درست شده به دست هنرمند ایرانی می باشد که در سال 1335 ساخته شده است.

    C:\Users\Mohammadi\Downloads\ملیله-کاری-گلدان (2).jpg

    شمال کشورمان به اولین مناطق در ایران مشهور است که از این ظروف نقره دکوری استفاده می کردند و به تدریج در کل کشور رواج پیدا کرد.

    برای قلم زنی و حک کردن انواع طرحها بر روی آن، در ابتدا طرح را بر روی نقره می کشند و بعد از آن توسط چکش و قلم آنها بر روی نقره اجرا می شوند.

    از محصولات بی شمار تولید شده ظروف نقره دکوری که امروزه بسیار مشاهده می کنید، بسیاری از آنها در کارخانه ها و توسط دستگاه ها تولید می شوند که اصل بودن آنها با حک شدن شماره در زیر آنها مشخص می شود.

    ظروف نقره اصفهان

    همانطور که همه ما می دانیم تاریخچه ظروف و دیگر شاخه هایی که مربوط به نقره سازی و ظروف مسی زنجان بوده اند در ایران و خصوصا اصفهان از دیرباز بسیار محبوبیت داشته و معروف بوده است و جایگاه آن در بالاترین نقاط هنر بوده است مردم ایران به فلز کاری پرداختند در واقع ایرانیان جزو اولین اقوامی بوده اند که فلز را شناختند و این کار را انجام داده اند.

    موارد بسیاری است که نشان دهنده این موضوع می باشد که در این مرز و بوم از هزاره ششم پیش از میلاد افراد بساری بوده اند که دست به ساخت ابزارهای فلزی زده اند.

    باید زمان هخامنشیان و مادها را اوج عظمت و قوت فلز کاری در ایران باستان دانست آثاری که از آن زمان مانده است نشان دهنده هنر در این سرزمین می باشد بشقاب ها و جامهایی که از زمان گذشته ایران است.

    c users mohammadi downloads ss1 jpg - خرید ظروف نقره اصل اصفهان - ظروف نقره

    در مورد انواع متنوع ظروف نقره اصفهان باید گفت که پر از نقش و نگارهای زیبا می باشد تنگها و طبقه های زرین دوره تیموری و مغولی وتنگها و شمشیرهای بسیار زیبای صفوی و شمعدانهای سلجوقی و ظروف زیبای هخامنشیان که آثاری که به جای گذاشته اند.

    بسیار زیبا و ظریف و هنرمندانه است هرچند که در طول تاریخ برای به تاراج بردن اموالهای گذشته ایران به دست اسکندر و سپاهیانش بسیاری از این ظروف نقره را ذوب کرده و از بین برده اند اما آثاری به جای مانده است که این هنر و زیبایی کار آن دوران را نشان بدهد.

    شهر اصفهان یکی از شهرهایی است که منبع ظروف اصل و شبه نقره یا شکلات خوری مسی است و همه نوع آن در این شهر خرید و فروش می شود ظروف نقره فواید بسیاری دارند و پیشنهاد می شود حتما در خانه خود داشته باشید این ظروف از هر باکتری عاری هستند و برای کودکان و بزرگسالان بسیار مفید است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.