جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نیمکت پارکی دست دوم چدنی
    03 مهر 1401 - 23:44
    شناسه : 207280
    0

    در پارکها از انواع مختلف نیمکتها استفاده می‌شود که ضخامت آنها با قیمت آن رابطه‌ی مستقیم دارد. در بازار نمونه های متعددی از نیمکت پارکی دست دوم موجود می باشد که بر اساس عمر مفید آنها نرخ گذاری می‌شوند.

    پ
    پ

    اگر در پارکها بخواهند نیمکتهای پارکی را مانند مبل خانه از جنس چرم مصنوعی و پارچه تهیه کنند فکر عاقلانه ای نخواهد بود زیرا پارک مانند خانه محیط سرپوشیده نمی باشد و در معرض خطراتی مانند پنچه های گربه و حیوانات مختلف، باران و آلودگیها قرار می گیرد که شستن و درست کردن دائم نیمکتهای پارچه ای یا چرم خیلی سخت می باشد. از همه ی رنگها برای ساخت نیمکت پارکی استفاده می شود که شامل رنگ زرد، بنفش، آبی، نارنجی، قرمز، سبز، سفید، قهوه ای، مشکی و غیره می باشد که هر کدام در علم روانشناسی مفهومی دارد. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

    word image 207280 1 - نیمکت پارکی دست دوم چدنی - نیمکت پارکی

    افراد زیادی می باشد که با توجه به استفاده زیاد از آن باعث از بین رفتن رنگ آنها خواهد شد و اگر دائما بخواهیم آن را رنگ کنیم باید مراقب باشیم تا افراد روی این صندلیها نشسته و لباس آنها خراب نشود. با شستن و ریختن آب روی آنها دچار زنگ زدگی خواهد شد و یا اگر زمان مونتاژ دستگاه به درستی وصل نشده باشد و جوشکاری آن به خوبی انجام نشده باشد از هم جدا شده و یا باعث پارگی لباس افراد می شود. اگر به دنبال یک نیمکت پارکی خوب هستید و تمام موارد ذکر شده برای شما اهمیت دارد با مشاورینی که شماره ی آنها روی سایت درج شده تماس گرفته و مدل و طرحهای خود را با کمک راهنمایی ما انتخاب کنید.

    نیمکت پارکی چدنی

    کلمه نیمکت پارکی شما را یاد نیمکتهای مدرسه خواهد انداخت و با این کلمه به خوبی آشنا هستید. این نیمکتها دارای جنسهایی مانند بتنی، چدنی، پلاستیکی، سنگ ، آلمینیومی و چوبی می باشد که هر کدام قیمتهای متفاوتی دارند. نیمکتها محل نشستن برای چند نفر هستند اما با طراحیهای متفاوت که هر کدام برای محل خاصی ساخته می شود مثلا نیمکت مدرسه خیلی ساده طراحی شده و جنس آن از چوب است که برای ساخت آنها توجهی به استانداردهای آن نمی شود و با نشستن روی آن فرد دچار کمر درد و گردن درد شده و باعث از بین رفتن سلامت فرد می گردد.

    word image 207280 2 - نیمکت پارکی دست دوم چدنی - نیمکت پارکی

    نکته ی مهمی که باید بدانید این است که مقاومت نیمکت پارکی چدنی بسیار بالاست اما با توجه به طرح آن اگر ساده باشد از قیمت پایینی برخوردار خواهد بود. چدن ضد زنگ است به همین خاطر در کنار دریا و آب و هوای شرجی و مرطوب از این نوع نیمکت استفاده می شود تا در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشد. در پارکها از نیمکتهایی سنگین تر استفاده می شود تا مورد سرقت قرار نگرفته و جا بجا نشود به همین علت از نیمکتهای پارکی از جنس آهن استفاده می شود تا در مقابل ضربه مقاوم تر باشد و نیازی هم نمی باشد تا برای نصب آن زمین را سوراخ کرد زیرا خودش روی زمین قرار می گیرد.

    نیمکت پارکی دست دوم

    در پارکها از انواع مختلف نیمکتها استفاده می‌شود که ضخامت آنها با قیمت آن رابطه‌ی مستقیم دارد. در بازار نمونه های متعددی از نیمکت پارکی دست دوم موجود می باشد که بر اساس عمر مفید آنها نرخ گذاری می‌شوند. این نیمکتها برای استراحت کردن بعد از قدم زدن در فضای سبز توسط افراد مختلفی از جمله افراد سالخورده و ‌کودکان استفاده می‌شوند که باید از بهترین نوع آن انتخاب شوند که بعد از نشستن های مداوم دچار شکستگی و آسیب به افراد نشود. علاوه بر امکان استراحت از این نیمکتها برای مطالعه در فضای باز نیز استفاده می گردد که ساعت خوبی را می‌توان در محیط مناسب مانند پارک گذراند و همچنین جلوه ی زیبایی به فضای شهری اعطا می‌کند.

    word image 207280 3 - نیمکت پارکی دست دوم چدنی - نیمکت پارکی

    باید بدانید که در ساخت این دسته از صندلی پارکی دست دوم انواع فولاد آلیاژی به دلیل استحکام بالا و ایجاد فرسودگی در طولانی مدت استفاده می گردد. کارخانجات سازنده، بعد از تولید آنها را به مواد ضد زنگ آغشته کرده و پس از خشک شدن، اقدام به رنگ آمیزی آن می کنند. ماده ی ضد زنگ باعث می شود که پس از بارندگی آنها دچار زنگ زدگی نشود و رنگشان دیر تر فرسوده گردد. در بازار این صندلیها به صورت تکی و عمده به فروش می رسند که خرید نیمکت پارکی دست دوم به دلیل قیمت پایین آن با استقبال فراوانی از سوی کارپردازان و مردم رو به رو شده است. در هنگام خرید به استحکام و میزان استفاده باید توجه کرد که نیمکت بی کیفیت را خریداری نکنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.