×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 207349 1 - به کدام قالیشویی میتوان اعتماد کرد؟ -

به گزارش «بامردم» به نقل از سایت نقدونه در شهر کرج بیش از ۳۵۰ قالیشویی مجاز و غیر مجاز وجود دارد و همچنین تعداد قالیشویی های شهر کرج هر روز رو به افزایش است، که این امر انتخاب یک قالیشویی با کیفیت را برای همشهریان کرجی دشوار میکند. اگر میخواهید در انتخاب قالیشویی سرتان کلاه نرود و وارد بازی سایت های تبلیغات چی نشوید بهتر است از سایت های معرفی قالیشویی  مثل نقدونه که لیست بهترین قالیشویی در کرج را از نظر مردم درج کرده است استفاده کنید. یکی از مزایای اصلی سایت نقدونه این است که بخش نظرات را برای کاربران باز گذاشته تا اگر شما شکایتی از قالیشویی های کرج دارید یا از کیفیت قالیشویی ناراضی بودی به راحتی نظراتتان را بنویسید تا به دیگران هم در انتخاب قالیشویی کمک کنید یا خودتان قبل از تماس با قالیشویی نظرات دیگر مشتریان را بخوانید و با خیال راحت انتخاب کنید.

بر چه اساسی می گویند فلان قالیشویی بهترین قالیشویی است؟

معیار بهترین یا بدترین برای هر شخصی متفاوت است و فقط با یک معیار ثابت نمیتوان به یک قالیشویی اعتبار داد یا آن را بی اعتبار کرد، براساس گزارشی که از سایت نقدونه به دست ما رسیده گفته شده که قالیشویی هایی در این سایت لیست شده اند که بر اساس نظرات مردم کیفیت بهتری ارائه دادند. هر کاربری که یک بار تجربه شستشوی فرش با قالیشویی خاصی را داشته باشد میتواند نظر مثبت و منفی خودش را بدون هیچ سانسوری در این سایت بنویسد و همچنین از نظرات دیگران هم برای انتخاب قالیشویی استفاده کند. معمولا خانم های خانه داری که در تابستان یا ایام عید سفارش قالیشویی ثبت میکنند معیار قالیشویی خوب را کیفیت شستشوی فرش، قیمت مناسب شستشو با توجه به نرخ مصوب اتحادیه، پاسخگویی و برخورد مناسب، گستردگی خدمات مثل شستشوی مبل، شستشوی فرش ابریشم و دستباف، شستشوی خوشخواب، رفوگری، شیرازه زنی و موارد این چنین قرار میدهند.

شفافیت در ارائه خدمات قالیشویی

اگر یک بار شستشوی فرش را از نزدیک مشاهده کرده باشید مطمئنا متوجه این موضوع خواهید شد که شستشوی قالی به روش های مختلفی قابل انجام است، یکی از معیارهای اصلی یک قالیشویی معتبر این است که شفافیت کاملی از جریانات شستشو را برای مشتریانش حتی پشت تلفن ارائه دهد. مراقب قالیشویی که با شفافیت کامل به شما مشاوره نمی دهد، باشید. سعی کنید سفارشات خود را به نزدیکترین قالیشویی محل زندگی خود بسپارید. گاها مشاهده شده که برخی از قالیشویی ها از نا آگاهی مشتریان سو استفاده میکنند، به یاد داشته باشید که لول کردن و لول بردن فرش ها جزو وظایف قالیشویی است و نباید برای این موارد از شما هزینه اضافی بگیرند.

بهترین قالیشویی کرج کجاست؟

به غیر از مطالبی که در بالا نوشتیم برای انتخاب قالیشویی در کرج میتوانید از سامانه قالی‌سنج کرج هم برای مشاهده لیست بهترین قالیشویی ها، درج نظر و مشاهده نظرات کاربران قدیمی هم استفاده کنید. سایت هایی مثل نی نی سایت هم برای انتخاب قالیشویی بد نیستند اما متاسفانه مشاهده شده که در فروم های نی نی سایت اکثرا کاربران فیک تبلیغ قالیشویی میکنند و نظرات واقعی را نمیتوان از آنجا پیدا کرد.

مناطق اصلی شهر کرج:

مهرشهر، عظیمیه، فردیس، گوهردشت، حصارک، عظیمیه و باغستان جزو مناطقی است که اکثر قالیشویی ها این محدوده ها را سرویس دهی میکنند. شماره قالیشویی هایی که در این مناطق یا حتی دیگر مناطق شهر کرج فعالیت دارند را میتوانید از سایت نقدونه دریافت کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.