پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید خیار درختی گلخانه ای یزد
    04 مهر 1401 - 22:54
    شناسه : 207357
    0

    دانه‌ های موجود در خیار به کاهش وزن و همچنین جلوگیری از سوء هاضمه بسیار کمک می ‌کند و کالری پایینی که خیار دارد می‌ تواند به مدیریت وزن شما کمک کند برای این ‌که وزن ایده‌ آل‌ تری داشته باشید می‌ توانید با خیار و کمی سبزیجات سالاد بسیار خوشمزه‌ ای تهیه کنید.

    پ
    پ

    یکی دیگر از مکانهایی که می‌ توانید در آن خیار درختی کشت کنید گلخانه است که به آن خیار گلخانه ای می گویند.

    یکی از مزایایی که خیار دارد بهبود سلامت قلب می‌ باشد که خیار به دلیل داشتن پتاسیم و منیزیم به بهبود عملکرد بدن و کنترل فشار خون بسیار کمک می ‌کند.

    همچنین خیار خواص ضد التهابی دارد که سلولهای سفید خون را تحریک کرده و باعث می‌ شود آنها با التهابهای موجود در بدن مبارزه کنند و به کاهش ابتلا به بیماریهای التهابی کمک کند.همچنین چیدن خیار گلخانه ای بسیار آسان است.

    word image 207357 1 - خرید خیار درختی گلخانه ای یزد - خیار درختی

    خیارهای درختی موجود در سایت آراد برندینگ از مرغوب ترین و خوش طعم ترین خیارها می باشند که کیفیت آنها درجه یک و بسیار عالی است و شما می توانید این خیارهای خوش طعم را به راحتی به صورت آنلاین خریداری کنید.

    دانه‌ های موجود در خیار به کاهش وزن و همچنین جلوگیری از سوء هاضمه بسیار کمک می ‌کند و کالری پایینی که خیار دارد می‌ تواند به مدیریت وزن شما کمک کند برای این ‌که وزن ایده‌ آل‌ تری داشته باشید می‌ توانید با خیار و کمی سبزیجات سالاد بسیار خوشمزه‌ ای تهیه کنید.

    برای خرید خیار درختی گلخانه ‌ای، درختی قلمی و درختی محلی می‌ توانید به سایت ما مراجعه کرده و با پر کردن فرم مربوط، نسبت‌ به ثبت سفارش آن اقدام کنید کارشناسان ما در هر مرحله از ثبت سفارش با شما در تماس خواهند بود و شما را راهنمایی خواهند کرد.

    خیار گلخانه ای جیرفت

    انواع خیارهای مصرفی گلخانه ایی در سرتاسر کشور دارای آب و هوای مختلف و متفاوت است که به میزان زیادی این امر کمک می کند تا شرایط اقلیمی در انواع اقسام خیارهای جیرفت تاثیر گذار باشد.

    word image 207357 2 - خرید خیار درختی گلخانه ای یزد - خیار درختی

    کارشناسان و متخصصین امر و حوزه خرید خیار گلخانه ای یزد می دانند که بهترین مناطق برای کشت خیار نواحی است که دارای زمستان ملایمی هستند و آب هوا در آن فصل موجب اذیت و آزار خیارها نمی شود از این رو این مناطق بسیار مفید و قابل ارائه است و بیشترین عایدی تولیدی کشت را دارند.

    در این باره باید این موضوع را مدنظر داشت که بافت ترد خیارهای گلخانه ایی جیرفت آنها را بسیار مورد پسنند افراد می کند و ظاهر قلمی آنها در کنار پرتقال خونی می تواند تعداد را برای مهمانهایتان کنترل کند و میزان رهاور مختلفی برای استفاده از آنها را در میان بگذارد.

    اما باید گفت که این خیارها بر خلاف آب و رنگ و ترکیب و ظاهر زیبایی که دارند در بسیاری از موارد طعم مناسب و آنچنان دلچسبی را برای شما ارائه نمی دهند و در قیاس با خیارهای مزرعه ایی طعم خاصی را برای مصرف کنندگان ارائه نمی کنند.

    این محصول همانند گوجه فرنگی گلخانه ای در گلخانه ها به دلیل بیشتر بودن گلهای ماده که در بوته قرار دارد از حالتهای دیگر بسیار بیشتر است و خیار گلخانه ایی یزد از این قبیل دسته بندی ها است که در گلخانه ها عمل بهتری را شامل شده است و به نسبت مزارع و محل کشت این گیاه یافت و بهره برداری می شود.

    استفاده از گرما متعادل خورشید و گرمای سطح بدون استفاده از گرماهای مصنوعی میزان محبوبیت را بالا برده و گلخانه عمل بهتری را برای کشت و پرورش به خرج گیاهان می دهد.

    خیار درختی محلی

    یکی از گیاهان خانواده کدوییان خیار درختی محلی است که رنگ آن سبز روشن است و شرایط نگهداری و پرورش خیار درختی اینگونه است که باید خاک مناسب خیار درختی را تهیه کنید یعنی ph مناسبی برای خاک فراهم کنید.

    word image 207357 3 - خرید خیار درختی گلخانه ای یزد - خیار درختی

    تمام گیاهان خانواده کدوییان نیاز به نور بسیار زیادی دارند و خیار درختی گلخانه ای هم محصول فصول گرم است و در دمای هیجده الی سی درجه سانتی‌ گراد رشد می‌ کند هر پنج الی هفت روز باید به خیار درختی آب داد.

    خیار درختی در خاکهای سبک و نرم با آب کافی حاصل می ‌شود و در زمینهای خیلی گرم و خیلی سرد و رشد نمی‌ کنند و به زمینهای شور نیز حساس هستند و اگر دما در شب کمتر از پنج درجه سانتی ‌گراد باشد میوه‌ های خیار تشکیل نمی‌ شود.

    دو روش برای کاشت خیار درختی وجود دارد که یکی از آنها کاشت مستقیم است.

    که می‌ توانید بذرها را در پارچه نم ‌دار پنبه‌ ای به مدت 48 ساعت در دمای معمولی اتاق بگذارید و کمی شن بر روی آن بریزید و در آب‌ و هوای مناسب گلخانه ‌ای تا دو الی سه روز برگ خواهد داد و کشت غیر مستقیم همان کاشت نشا است که باید در اواسط فصل بهار آن بذر را تهیه کرد و کاشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.