×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در سالهای گذشته به علت ضعیف شدن خاک بر اثر آلودگیهای زیست محیطی استفاده از کود شیمیایی اوره پریل باعث رشد و تقویت خاک می شود و خط تولید این محصول به همین علت بیشتر شده است.

کودهای شیمیایی حاوی مقادیر فراوانی نیتروژن و املاح معدنی هستند که برای خاک بسیار مفید می باشند از این رو بهتر است در فصل و سالهای مختلف بر اساس نوع درخت و کشتی که قرار است انجام شود کود مناسب خریداری شود و توصیه آراد برندینگ به شما خرید محصولی است که مناسب خاک محل زندگی تان باشد.

word image 207392 1 - قیمت کود شیمیایی اوره گرانول - کود شیمیایی

این محصول به خوبی در آب ترکیب می شود و بر همین اساس استفاده از آن بسیار آسان است و فقط باید میزان دقیقی از آن برای مصرف را بدانید و نیاز به تبحر خاصی ندارد

کشاورزی پایه و اساس اقتصاد هر کشوری می باشد و به همین دلیل کشاورزی باید کاملا دقیق انجام شود و برای این منظور باید اقدامات زیادی انجام شود که تولید کود، یکی از مهم ترین آن ها می باشد آن ها انواع گوناگون داشته که به صورت جامد و مایع تولید می شوند.

توصیه می شود که برای اطلاع یافتن از قیمت کود شیمیایی اوره گرانول ۴۶ درصد ، و مهمترین کاربردهای آن را در سایت های معتبر اینترنتی مورد نقد و بررسی قرار داد.

مواد مغذی در کودهای طبیعی بیشتر از کودهای شیمیایی می باشد اما امروزه با استفاده از دستگاه های پیشرفته این درصد را در کودهای شیمیایی افزایش داده اند.

کود اوره یک نوع کود شیمیایی است که دارای نیتروژن بسیار زیادی می باشد و در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کود شیمیایی اوره

کود شیمیایی اوره به دو صورت جامد و یا قرصهای استوانه ای در بازار موجود هستند و با نام تجاری آمونیاک مایع به فروش می رسند.

این محصولات زیر نظر خود دولت و در مکان های مشخصی تولید می گردند که در حین تولید آن ها باید کاملا دقت لازم به کار گرفته شود تا مواد شیمیایی اولیه به میزان لازم مورد استفاده قرار بگیرد و به نحوی می توان گفت تولید این محصولات تا حدودی سخت می باشد، زیرا اگر مواد شیمیایی بیش از اندازه به کار گرفته شود سبب می شود که محصولات کشاورزی در اثر مواد شیمیایی زیاد از بین بروند و در صورت کم تر بودن از حد مجاز کود تولید شده کارایی لازم را نخواهد داشت. این موضوع تاثیر بسیاری در تعیین قیمت کود شیمیایی اوره دارد.

word image 207392 2 - قیمت کود شیمیایی اوره گرانول - کود شیمیایی

اما نوع قرصی شکل آن دارای درصد بیشتری نیتروژن است و این موضوع باعث بالا بودن قیمت آن می باشد.

در زمان استفاده از این کود باید به مواردی دقت کنید تا خاک و گیاه دچار آسیب نشوند و ما در ادامه در مورد آن به شما توضیح می دهیم.

این محصولات پس از تولید مورد آزمایش قرار گرفته می شوند تا از محصول تولید شده به خوبی اطمینان کافی حاصل شود و آن ها در بسته بندی های بزرگ پنجاه کیلویی بسته بندی می گردند و سپس برای فروش به مراکز جهاد کشاورزی موجود در سطح کشور انتقال داده می شوند و در این مراکز از طریق سایت های اینترنتی به کشاورزان ابلاغ می گردد که برای خرید این کالا ها به این مراکز مراجعه نمایند.

کود شیمیایی اوره گرانول

زمان مناسب برای پاشیدن این نوع کود ها به محصولات کشاورزی معمولا زمانی است که امکان بارش باران وجود داشته باشد، زیرا این کود ها جامد بوده و با برخورد دانه های باران به آن ها و هم چنین خیس شدن زمین دانه های کود در زمان بسیار کمی ذوب می شود و با فرو رفتن آن به داخل زمین به راحتی جذب خاک شده و از طریق ریشه به تمام قسمت های گیاه خواهد رسید.

word image 207392 3 - قیمت کود شیمیایی اوره گرانول - کود شیمیایی

استفاده از کود شیمیایی اوره گرانول در فعالیت های کشاورزی بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا با تقویت خاک سبب می شود تا رشد محصولات کشاورزی به خوبی و به موقع انجام شود و هم چنین میزان محصول دهی آن ها نیز زیاد باشد.

این کود ها سبب حاصلخیزی خاک می شوند و علاوه بر تقویت و رشد محصولات کشاورزی سبب می شود تا خاک قدرت زیادی برای جذب آب پیدا نماید و با جذب آن در روز های کمبود باران، گیاه بتواند آب ذخیره شده در خاک را جذب کند.

طبق نظریه کارشناسان و طرفداران محیط زیست استفاده از کودهای شیمیایی اوره و کود سولوپتاس می تواند تا حد زیادی از تولید آلاینده های محیطی کاسته کند.

در سالهای اخیر نوع دیگری از کود شیمیایی به بازار عرضه شده که استفاده از آن بسیار راحت می باشد و همه افراد در صنعت کشاورزی می توانند از آن استفاده کنند.

این کود به صورت محلول و اسپری مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد بهتری نسبت به انواع دیگر این کود دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.