شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستمال کاغذی ضد حساسیت تهران
    05 مهر 1401 - 20:28
    شناسه : 207395
    0

    چنین دستمالهایی معمولا با مواد بازیافتی و بی کیفیت و روشهای غیر اصولی تهیه شده و استانداردهای یک دستمال بهداشتی و مرغوب را ندارند و به سرعت بافت اولیه خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نیستند.

    پ
    پ

    در گذشته اغلب افراد برای مواقع لزوم یک دستمال مرطوب جیبی با بافت پارچه ای به همراه داشتند و هرچه پارچه شکیل تر و بافت لطیف تری داشت با ارزش و مجلسی تر بود و یکی از نشانه های سطح مالی و شخصیتی افراد محسوب می شد و هنوز هم کاملا منسوخ نشده اما از نظر بهداشتی و نیاز مکرر به شستشو کمتر مورد پسند واقع می شود. امروزه انواع مختلفی از دستمال کاغذی با بافت متفاوت در طرح و رنگ متنوع به صورت جیبی و رومیزی تولید شده و برای پیشگیری از ایجاد آلرژی و انتقال آلودگی به صورت ضد حساسیت و آنتی باکتریال تهیه می شوند.

    word image 207395 1 - دستمال کاغذی ضد حساسیت تهران - دستمال کاغذی

    روشهای مختلفی برای خرید و فروش انواع دستمال در نظر گرفته شده است که هر مشتری و خریدار باید با توجه به شرایط و موقعیت خود از آنها استفاده کند معمولا کسانی که در زمینه تجارت و صادرات انواع دستمال کاغذی فعالیت دارند بدون هیچگونه واسطه به صورت مستقیم از درب کارخانه های اصلی اقدام به خرید آنها با بسته بندیهای استاندارد در حجم بالا می کنند. همچنین خیلی از کسانی هم که در کار فروش انواع دستمال کاغذی در سطح بازارهای داخلی هستند خرید خود را علاوه بر روش حضوری به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می دهند که خرید و فروش از طریق سایت آراد برندینگ روز به روز در حال افزایش می باشد.

    دستمال کاغذی ضد حساسیت

    چنین دستمالهایی معمولا با مواد بازیافتی و بی کیفیت و روشهای غیر اصولی تهیه شده و استانداردهای یک دستمال بهداشتی و مرغوب را ندارند و به سرعت بافت اولیه خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نیستند. امروزه جهت رعایت بیشتر نکات بهداشتی و قابلیت بهتر در استفاده از دستمالهای کاغذی، این محصول بهداشتی را از مواد اولیه نانو و ضد حساسیت تولید می کنند که بافت بسیار لطیف و قدرت جذب بالایی دارند و کاملا آنتی باکتریال بوده و بهترین گزینه برای پیشگیری از انتقال ویروس و آلودگی به ویژه در مواقع سرما خوردگی و بیماری هستند.

    word image 207395 2 - دستمال کاغذی ضد حساسیت تهران - دستمال کاغذی

    همانطور که می دانید بیشترین کاربرد دستمال برای خشک کردن و پاک کردن دست و صورت به جای حوله ساده است و امروزه دستمال کاغذی ضد حساسیت را با مواد اولیه مرغوب و نانو تهیه می کنند تا در تماس با پوست بدن و صورت به ویژه پوستهای حساس ایجاد آلرژی و عارضه پوستی نکند. قطعا تا به حال دستمال کاغذی بی کیفیت دیده و یا خریده اید و متوجه بافت نا مناسب، خشک، زبر و یا قدرت جذب پایین آن شده اید که در تماس با رطوبت و یا سایر مواد سریعا پاره شده و به خورده دستمال تبدیل می شود و درون جیب، کیف و حتی روی لباسهای شما را پر از پرز و کثیفی می کند.

    دستمال کاغذی تهران

    همانطور که شما هم می دانید کیفیت و مرغوبیت دستمالهای کاغذی متفاوت است شما برای اینکه بتوانید نوع خوب آن را تشخیص بدهید خوب است که آن را امتحان کنید و به این منظور دستهای خود را خیس کنید و از یک برگ دستمال کاغذی استفاده کنید اگر دستمالی که برای خشک کردن دست خود آن را مورد استفاده قرار داده اید دچار له شدگی نشد. بعد از اینکه دست را با آن خشک کردید قابلیت این را داشته که به خوبی باز شود یعنی از نوع درجه یک می باشد ولی اگر در حین خشک کردن متوجه شدید که دستمال خیلی راحت دچار له شدگی می شود یعنی اینکه از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و همواره باید قیمت پایین تری هم داشته باشد علاوه بر اینکه توجه به کیفیت برگ دستمال کاغذی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بسته بندی آن هم حائز اهمیت است.

    word image 207395 3 - دستمال کاغذی ضد حساسیت تهران - دستمال کاغذی

    با توجه به نیاز زیادی که به انواع دستمال جیبی کاغذی وجود داشته است بنابراین تولید آن توسط کارخانه های صنعتی با رعایت تمامی قوانین و استانداردهای لازم در استانهای مختلف از جمله تهران وجود داشته است دستمال کاغذی تهران هم در برندهای گوناگون و در کیفیت عالی امروزه حجم خیلی زیادی از تولیدات دستمال داخلی کشور را به خود اختصاص داده به طوری که در بسته بندیهای متفاوت مانند بسته بندی هزار برگ با جعبه کارتنی درجه یک دستمال کاغذی جیبی و غیره را شامل می ‌شود مرکز متناسب با نیاز خود می تواند آنها را به صورت عمده و یا جزئی با قیمتهای مناسب تهیه کند. به طوری که متناسب با مصرف باید بسته بندی آن انتخاب گردد مثلاً درجشنهای بزرگ باید از بسته بندیهای با تعداد برگهای کوچک تر استفاده شود که اصول بهداشتی در مصرف آنها رعایت گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.