پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شیره انگور سفید عسگری
    07 مهر 1401 - 22:43
    شناسه : 207506
    0

    از جمله خاصیت های اصلی که برای مصرف شیره انگور ذکر شده این است:افزایش قوه و نیروی عمومی بدن: بنابراین مصرف این محصول برای کسانی که لاغر هستند و یا بر اثر بیماری دارای ضعف می باشند و مقدار انرژی بدنشان کم شده است، پر فایده خواهد بود ضمن اینکه شیره انگور فواید دیگری نیز برای بدن دارد که در سایت آراد برندینگ به طور کامل و جامعی پرداخته شده است.

    پ
    پ

    یکی از خوردنی هایی که به مصرف آنها در طب سنتی تاکید فراوانی شده است، خوردن شیره انگور است. انگور عسگری یکی از پرطرفدارترین انواع آن است که به رنگ سبز می باشد خوردن انگور تنها مختص به فصل برداشت آن نمی باشد بلکه شما می توانید علاوه بر خشک نمودن آن از شیره اش نیز در سایر فصول استفاده نمایید.

    از جمله خاصیت های اصلی که برای مصرف شیره انگور ذکر شده این است:افزایش قوه و نیروی عمومی بدن: بنابراین مصرف این محصول برای کسانی که لاغر هستند و یا بر اثر بیماری دارای ضعف می باشند و مقدار انرژی بدنشان کم شده است، پر فایده خواهد بود ضمن اینکه شیره انگور فواید دیگری نیز برای بدن دارد که در سایت آراد برندینگ به طور کامل و جامعی پرداخته شده است.

    word image 207506 1 - شیره انگور سفید عسگری -

    کمک کردن به سلامت پوستی: علاوه بر آن که مصرف شیره انگور طبیعی می تواند برای سلامتی پوست و سفتی آن موثر باشد، می توانید از آن به طور مستقیم برای نابود نمودن لک موجود در پوست خود استفاده نمایید.

    کمک کننده به بهبود کم خونی: تحقیقات انجام شده نشان دهنده آن هستند که مصرف منظم و متوالی این محصول به عنوان یک میان وعده برای درمان کم خونی بسیار موثر است.

    داشتن خواص ضد التهابی: برای درمان و پیشگیری التهاب گلو به خصوص در فصول سرد مصرف نمودن شیره انگور بسیار کمک کننده است.

    شیره انگور سفید

    یکی از میوه های پرخاصیت که دارای انواع گوناگونی می باشد می توان به انگور اشاره نمود که از آن کشمش پلویی و شیره استخراج می شود.

    شیره انگور سفید اصل در مراکز معتبر به صورت ارگانیک و قیمت خوب و ارزان به فروش می رسد این شیره در هوای سرد زمستان در اثر هم زدن زیاد کف می کند و رنگ آن سفید می شود.

    شیره انگور سفید دارای ارزش و خواص بی شماری است و بسیاری از افراد آن را در وعده ی صبحانه مصرف می کنند همچنین این شیره در طب اسلامی بسیار شناخته شده است و مصرف آن را برای درمان بسیاری از بیماریها به افراد توصیه می کنند.

    شیره انگور سفید به دلیل طبع گرم آن بهتر است در فصل زمستان مورد استفاده قرار بگیرد و این محصول برای هوش و رشد کودکان بسیار موثر است.

    همانطور که می دانید، شیره انگور در دو نوع رنگ قهوه ای و سفید در بازار مشاهده می شود که هر کدام دارای املاح و ویتامینهای مورد نیاز بدن می باشند.

    شیره انگور سفید اصل می بایست دارای بهترین کیفیت باشد و در زمان تهیه ی آن به صورت اصولی و بهداشتی انجام شود این شیره انرژی لازم را به بدن منتقل کند و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شود.

    word image 207506 2 - شیره انگور سفید عسگری -

    بسیاری از افرادی که بنیه ی ضعیفی دارند می توانند شیره انگور سفید را در برنامه غذایی خود بگنجانند و آن را مصرف کنند.

    با این حال این ماده ی مغذی در بازار با قیمتهای متفاوتی مشاهده می شود و در زمان خرید به کیفیت و اصل بودن آن دقت لازم را داشته باشید.

    این شیره خونساز بوده و به درمان کم خونی بسیار کمک شایانی می کند و به دلیل انواع ویتامینها می تواند سلامت بدن را تضمین کند.

    شیره انگور عسگری

    مصرف شیره انگور سفید می تواند تمامی مواد مهم در بدن را تامین کند و به عنوان یک محافظ عالی در پیش گیری از انواع سرطانها موثر واقع شود.

    شیره انگور سفید کاملا ارگانیک و سنتی به تولید می رسد و می توان آن را به صورت بسته بندی و کیلویی در بازار خریداری کرد مصرف این شیره برای پوست و مو بسیار عالی بوده و می تواند به جوانسازی پوست و جلوگیری از ریزش مو کمک شایانی داشته باشد.

    word image 207506 3 scaled - شیره انگور سفید عسگری -

    بسیاری از افراد شیره انگور عسگری را مانند ماسک به صورت خود می زنند تا سبب از بین بردن چین و چروک پوست در صورت شود.

    در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی این محصول را در ترکیبات مواد خود قرار می دهند و توانسته فروش خوبی را از عصاره ی شیره انگور سفید داشته باشند همچنین مصرف این شیره می تواند به تسکین انواع دردها نقش به سزایی داشته باشد و در هر منزلی آن را مشاهده کرد.

    همانطور که اشاره شد، شیره انگور خانگی دارای خواص و فوایدی بسیار مهمی برای بدن می باشد و مصرف آن می تواند سبب آرامش و کاهش اضطراب در افراد را به دنبال داشته باشد.

    شیره انگور سفید می بایست اصل و خوب بوده و از طعم و مزه فوق العاده برخوردار باشد معمولا شیره انگور سفید از انگورهایی به فرآوری می رسد که در زمان رسیدن کمتر آبیاری شده اند و این محصول در اکثر شهرهای ایران با کیفیت عالی کشت می شود.

    این شیره به دلیل هم زدن زیاد و زحمت فراوان برای فرد تولید کننده قیمت بالایی دارد و معمولا در هر شهری دستور تهیه ی جداگانه ای دارد و طبق رسومات خود درست می کنند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.