پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شال نخی ساده هنرمندی
    07 مهر 1401 - 23:08
    شناسه : 207510
    0

    به طور کلی امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای شال نخی، تولید کنندگان به تولید شال نخی جدید و صادرات شال می پردازند تا علاوه بر اینکه نیاز همه افراد را برطرف نماید، همچنین با طرحهای جذاب و جدیدی که تولید می کنند، بتوانند نظر آنان را بیشتر به این مدل از شالها جلب نمایند. شال نخی جدید نیز در مدلها و رنگهای متنوع وارد بازار می شوند و مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرند.

    پ
    پ

    از قدیم الایام تا به امروز خانمها برای پوشاندن سر و گردن خود از پوششی به نام شال استفاده می کنند که شال نخی، ساده و جدید امروزه رواج بسیاری داشته است و زنان بسیاری به دنبال این نوع شالها می باشند. همانطور که می دانید، شالها و روسریهایی وجود دارند که به شکلهای مختلف و در رنگهای متنوعی به بارار عرضه می شوند و همه افراد می توانند مطابق با نیاز و سلیقه ی خود آنها را خریداری نمایند. معمولا برای هر نوع صورت و رنگ پوست از یک مدل طرح و رنگ استفاده می شود که زیبایی را به زنان هدیه دهد. جنس و پارچه هر کدام از شالهایی که در بازار وجود دارند متفاوت می باشد.

    word image 207510 1 1 - شال نخی ساده هنرمندی -

    این شالها در فصل تابستان کاربردهای فراوانی دارد و به دلیل جنس خنک آن از تعریق بدن جلوگیری می کند. شالهای پلیسه می تواند استایل و سبک هنری را در زمان پوشیدن برای شما به ارمغان بیاورد و به دلیل جذابیتی که دارد مورد پسند بسیاری از دختران جوان قرار گرفته است. این شال با ظاهری ساده به صورت پلیسه در رنگ بندیهای متفاوت مانند شال پلیسه دو رنگ می تواند با هر نوع سلیقه ای انتخاب شود. مجموعه آراد برندینگ یکی از مراکز مهم و معتبر بوده که با استفاده از دستگاه های بروز و استاندارد شالهای نخی زیبایی از جمله پلیسه را با تنوع طرح و رنگ در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد.

    شال نخی ساده

    word image 207510 3 - شال نخی ساده هنرمندی - این نوع شالها همچنین با طرحهای بسیار دوست داشتنی و فانتزی برای بسیاری از دختر بچه ها در سایزهای مختلف ارائه می گردند تا نیاز آنها را نیز برطرف نمایند.

    word image 207510 2 1 - شال نخی ساده هنرمندی -

    از دیگر شالهای نخی می توان به شال نخی ساده اشاره نمود که مورد توجه تمام افراد در هر گروه سنی قرار گرفته است. شال نخی ساده معمولا به شکلهای مختلف و در رنگهای متنوع وجود دارند که بانوان با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب می کنند. معمولا از این نوع شالهای نخی ساده و روسری جدید برای مراسماتی که زیاد تجللی نمی باشد استفاده می کنند تا یک سادگی زیبایی را داشته باشند. همانگونه که ذکر شد، این شالها نباید خشکشویی شوند و با دمای کم باید اتو شوند تا زیبایی و کیفیت خود را از دست ندهند. شال نخی ساده به دلیل ضخامت کمی که که دارد متناسب برای فصل تابستان می باشد و از طرفداران زیادی برخوردار است. با توجه به رنگهای متنوعی که دارد، می توان با هر لباسی آن را ست نمود و یک تیپ بسیار جذاب را داشت.

    شال نخی هنرمندی

    این شال دارای طول زیادی است و می توان گفت به دلیل مقدار نخی که در آن به کار رفته باید دارای قیمت بالایی نیز باشد اما به دلیل استفاده از نخ درجه یک و به دلیل تولید ان در ایران قیمت این شال چندان گگران نیست و اغلب افراد توانایی خرید کردن آن را دارند. در حال حاضر این شال از پر طرفدارترین شالها در این سالهای اخیر به شمار می رود و هر روز مدلهای جالب تری را از آن در بازار مشاهده می کنیم. در زمان شستن این شالها همانطور که در توضیحات بالا اشاره شد نباید با آب داغ شسته شوند و برای خشک شدن آن می بایست روی بند به حالت عمودی آن را پهن کرد تا پلیسه های آن از هم باز نشوند.

    word image 207510 3 1 - شال نخی ساده هنرمندی -

    امرزوه بسیاری از هنرمندان برای جلوه و به نما آمدن خود به دنبال اکسسوریهای شیک و زیبا هستند. شال نخی هنرمندی بسیار زیبا بوده که در طرح و رنگهای مختلف در بازار مشاهده می شوند و اکثریت بازیگران خانم و هنرمندان سرشناس از این شال مورد استفاده خود قرار می دهند. این شال دارای کیفتی بالایی می باشد و مانند شال موهر پاییزه و در برابر هر آسیب پاره و نخ کش نمی شود و می توان سالیان سال از آن استفاده کرد. قیمت شال نخی به نخ و تا رو پود به کار رفته در آن بستگی دارد و هر چه ضخامت آن بیشتر باشد مسلما قیمت بالایی نیز دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.