شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت سیمان سفید ساوه
    07 مهر 1401 - 23:17
    شناسه : 207525
    0

    انواع مصالح ساختمانی امروزه برای کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند که سیمان سفید نیز یکی از انواع مصالح ساختمانی می باشد که به عنوان چسب و عایق در بین مصالح دیگر مورد استفاده می باشد.

    پ
    پ

    کارخانه تولیدی سیمان سفید ارومیه می تواند روزانه چندین هزار از این محصول را تولید و به بازار عرضه نماید که این محصول برای تزیین بتن صنعتی نیز بکار برده می شود و برای زیبا سازی سطح شهر و پلها کارایی دارد و برای ریختن دوغاب و بند کشی کاشی لعابدار و سرامیک و مرمر و روکش دیوار و پوشش سیمان سفید و سقف حمام بسیار کاربردی خواهد بود.

    تولیدات سیمان سفید شمال در کارخانجات شهر پردیس واقع شده است و بصورت سهامی عام فعالیت خود را آغاز نموده است که کمک به تولید محصولات ایرانی با کیفیت و با کسب مجوزهای لازم استاندارد توانسته در مرکز ایران و در قلب پایتخت این محصول را به سراسر کشور عرضه نماید.

    word image 207525 1 - قیمت سیمان سفید ساوه -

    شما برای خرید این محصول و بلوک سیمانی ممکن است نیاز به راهنمایی و مشورت گرفتن قبل از خرید داشته باشید که می توانید از طریق فرم تماس با سایت آراد برندینگ شماره تلفن تان را وارد نموده تا همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی در مورد نحوه خرید و استفاده از این محصول را به شما بدهند.

    در نمای رومی از یمان سفید برای تنظیم نقش و نگاره های بتنی و سیمانی استفاده می گردد و قابلیت سیمان سفید در نمای و نازک کاری بوده و نمی توان با حجم زیاد مانند سیمان سیاه بروی هم ریخت و تا سفت شود و دچار شکندگی می شود.

    سیمان سفید بیشتر در پوشش دیوار و کف و سقف کارایی دارد و برای نمای رومی و سر ستونهای منازل و اتاقهای پذیرایی کاربرد خواهد داشت.

    ترکیب سیمان سفید از آهک و چسبندگی بیشتر می باشد وبرای روکش آن بسیار مناسب می باشد.

    قیمت سیمان سفید

    انواع مصالح ساختمانی امروزه برای کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند که سیمان سفید نیز یکی از انواع مصالح ساختمانی می باشد که به عنوان چسب و عایق در بین مصالح دیگر مورد استفاده می باشد.

    در کارخانجات تولیدی و مراکز ساخت سیمان سفید از مواد سوختی مختلفی استفاده می شود که در برابر مواد سوختی معمولی بسیار هزینه های بیشتری دارد.

    word image 207525 2 - قیمت سیمان سفید ساوه -

    و از این رو ممکن است که قیمت سیمان سفید نسبت به انواع دیگر سیمانها و سیمان پاکتی گرانتر و هزینه پرداخت مبلغ آن بیشتر باشد البته همچنین مواد ترکیب شده درون سیمان سفید نیز دارای هزینه های بیشتری نسبت به تولید سیمان سیاه می باشند و این عامل دلیل دیگری برای گران تر بودن سیمان سیاه می باشد.

    در قسمت قبلی طرز ساخت و تولید سیمان سفید را ارائه کردیم و گفته شد که در تولید سیمان سفید از گچ استفاده می شود، برخی از تولید کنندگان در تولید سیمان سفید از خاکی به اسم کائولن که ترکیب سفید رنگی دارد استفاده می کنند.

    یکی دیگر از کاربردهای این نوع سیمان در نصب کاشی گرانیتی است که برای چسبندگی کاشی به دیوار و یا کف مورد استفاده قرار می گیرد و با ترکیبات مختلفی ادغام شده و به همراه آب چسب بسیار قوی و مستحکمی را به وجود می آورد.

    سیمان سفید ساوه

    سیمان ساوه معمولا در بسته های 40 کیلویی عرضه می شود که با بسته مناسب و چند لایه ای که دارد بخوبی می تواند در برابر جابجایی و ضربه تحمل داشته باشد که براحتی به تعداد زیادی بروی هم قرار گیرد که این برای جابجایی و نقل و انتقال این محصول بسیار قابلیت بسیار خوبی بوده است.

    word image 207525 3 - قیمت سیمان سفید ساوه -

    کارخانه تولیدی مدرن سیمان سفید ساوه می تواند با حجم زیادی این محصول را بسته بندی با اوزان مختلف عرضه بازار کند که این کارخانه بخاطر موقعیت مکانی که دارد بخوبی می تواند این محصول را از مرکز ایران به شهرهای مختلف کشور و استانهای همجوار عرضه کند.

    سیمان سفید دارای عایق حرارتی بوده که از سیمان پرتلند می تواند بسیار مقاومتر باشد و در گرما سرما و رطوبت را تحمل نماید.

    سفیدی سیمان سفید با ترکیب آهک می توانید سفیدی بیشتری به آن بخشد و برای مکانهایی که نور کمی وجود دارد اگر با این ماده پوشش دهد نور محیط را منعکس کرده و باعث زیبایی بیشتری می شود.

    اوزان مختلف قابل عرضه سیمان سفید ساوه در بسته بندی 50 کیلوگرمی 40 کیلوگرمی و 25 کیلوگرمی می باشد.

    سیمان سفید در تیپ مختلفی عرضه می شود:

    تیپ 1 مناسب کارهای معمولی است.

    تیپ2 برای استفاده عمومی بوده و گرمای زیاد را تحمل می کند.

    تیپ3 برای سازه های بتنی معمولی و کارهایی که مقاوت زیادی لازم دارد مورد استفاده می شود.

    که می توانید قبل از خرید از راه های ارتباطی پایان فرم اقدام به کسب اطلاعات کنید تا بتوانید بهترین نوع سیمانی که نیاز دارید را تهیه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.